Vaganzza wordt moderator op het forum
Re: Vaganzza wordt moderator op het forum
Ja dat klopt absoluut.
Mja, ik kan niet anders dan huisjetuintjefiets te bannen. Blijkbaar is het makkelijker voor hem om het op zo’n kinderachtige manier te spelen, dan om als volwassen om te gaan met andere leden.
FYI: als je mij vraagt om je account te verwijderen, dan kan ik dat zelf niet. Dat moet via DPG privacy dienst gaan. Ik heb daar zelf totaal geen bevoegdheid toe. Ik ben zelf ook geen personeelslid van DPG media, mocht daar twijfel over bestaan. Ik ben in feite ook een lid van spaargids… Het grappige is nu ook, dat ondanks zijn ban, zijn naam nu niet verdwijnt op dit forum. Hoe je het ook draait of keert, wil je je naam weg hebben, moet je de andere stap zetten.
Enfin we zullen wel zien hoe lang het duurt eer we hem terug zien onder een andere nick.
FYI: als je mij vraagt om je account te verwijderen, dan kan ik dat zelf niet. Dat moet via DPG privacy dienst gaan. Ik heb daar zelf totaal geen bevoegdheid toe. Ik ben zelf ook geen personeelslid van DPG media, mocht daar twijfel over bestaan. Ik ben in feite ook een lid van spaargids… Het grappige is nu ook, dat ondanks zijn ban, zijn naam nu niet verdwijnt op dit forum. Hoe je het ook draait of keert, wil je je naam weg hebben, moet je de andere stap zetten.
Enfin we zullen wel zien hoe lang het duurt eer we hem terug zien onder een andere nick.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Beste Spaarder, Huisjetuintjefiets verdwijnt vrijwillig en er komt op hetzelfde moment een moderator.
Huisjetuintjefiets = de nieuwe moderator. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
Huisjetuintjefiets = de nieuwe moderator. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dat is al gebeurt hahaha.Vaganzza schreef: ↑9 april 2024, 21:09 Mja, ik kan niet anders dan huisjetuintjefiets te bannen. Blijkbaar is het makkelijker voor hem om het op zo’n kinderachtige manier te spelen, dan om als volwassen om te gaan met andere leden.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
-
- Full Member
- Contacteer:
Bewezen zal het in ieder geval niet meer worden ... want m-peeters heeft zonet "definitief" vaarwel gezegd.haelewyn schreef: ↑9 april 2024, 20:40 Als het ooit bewezen wordt .... dan zou het wel heel erg zijn dat de mod zich onder een andere nick opstelt als een trol en als forumkrap**l.
Ik geloof al lang niet meer in de goedheid van de mensheid maar zo erg kan het echt niet zijn.
Zijn banstijl is niet zuiver op de graat en zeker niet neutraal. Maar DAT is wel nog een brug verder.![]()
Mocht je in complottheorieën geloven dan zouden al die "toevalligheden" wel heel erg verdacht overkomen ...
@m-peeters :tot binnenkort dan maar zeker

Reuze interessant topic 

Het is ontspoord. Het had een sereen afscheid van een forumlid geweest kunnen zijn maar het is snel veranderd in een gebash van andere forumleden. Het is zelfs zo uit de hand gelopen dat degene die aankondigde dat hij uit eigen beweging wegging alsnog verbannen is geworden.
Er heeft er eentje een koekje van eigen deeg gehad. Daar zie ik niets slecht aan.
'Hij / Zij' schijnt het te mogen en er wordt nooit iets aan gedaan terwijl tegen andere leden een pak sneller opgetreden wordt ? Je zou bijna denken dat het een politiek gelijkgestemd clubje is hier op SG... Euuhhh ? Denken zei ik toch ?
In ieder geval : Dan mag een ander ook op zijn tijd spreken.
Dat van die andere wang, dat is alleen in de bijbel he. In het dagelijks leven is niemand zo gek.
Wie christelijker wil zijn dan de paus doet maar.
'Hij / Zij' schijnt het te mogen en er wordt nooit iets aan gedaan terwijl tegen andere leden een pak sneller opgetreden wordt ? Je zou bijna denken dat het een politiek gelijkgestemd clubje is hier op SG... Euuhhh ? Denken zei ik toch ?
In ieder geval : Dan mag een ander ook op zijn tijd spreken.
Dat van die andere wang, dat is alleen in de bijbel he. In het dagelijks leven is niemand zo gek.

Wie christelijker wil zijn dan de paus doet maar.
Het was toch de bedoeling dat hij verdween. Verbannen worden is de snelste weg. De andere weg duurt twee weken maar dan wordt je nick wel op anoniem gezet.Yaris schreef: ↑10 april 2024, 07:50 Het is ontspoord. Het had een sereen afscheid van een forumlid geweest kunnen zijn maar het is snel veranderd in een gebash van andere forumleden. Het is zelfs zo uit de hand gelopen dat degene die aankondigde dat hij uit eigen beweging wegging alsnog verbannen is geworden.
Het is zoals haelewyn zegt, de een mag hier in quasi elke post anderen uitschelden zonder dat er iets gebeurt. Zelfs wanneer je het meldt wordt er nog niets aan gedaan terwijl een ander hier voor de minste prul gebannen wordt. Het koekje van eigen deeg was dik verdiend, bovendien vond ik het eigenlijk best vermakelijk. Ik heb goed gelachen gisteren.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Weverke die op zijn gewoonlijke theatrale manier afscheid neemt terwijl er al verscheidene andere nicks in 't vuur liggen. En Meneerke Peeters blaast de aftocht. Met die nick toch, zijn tweede was onlangs weer tot leven gewekt

Bring the popcorn.

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- voorheenCP1234
- Tijdelijk Verbannen
- Contacteer:
@CarpeNoctem: welke was zijn tweede nick die terug in leven is geroepen, ik kan dat allemaal niet meer volgen, daarom dat ik ook niet naar Familie of Thuis kijk, ( behalve dat ik het oerdom vind ) veel te veel drama ...
Waar is de goede oude tijd dat het hier over sparen en beleggen ging ...; al de leden die iets bijbrachten in de tijd zijn het door die zever afgetrapt met de jaren.
Het totale gebrek aan ( eerlijke ) moderatie is daar grotendeels de schuld van !
Heb vroeger vaak geopperd dat men de "kroeg" gewoon zou moeten sluiten, heeft geen meerwaarde voor een financieel forum, zorgt enkel voor meer zever die zich dan verspreid in de normale topics ...
Waar is de goede oude tijd dat het hier over sparen en beleggen ging ...; al de leden die iets bijbrachten in de tijd zijn het door die zever afgetrapt met de jaren.
Het totale gebrek aan ( eerlijke ) moderatie is daar grotendeels de schuld van !
Heb vroeger vaak geopperd dat men de "kroeg" gewoon zou moeten sluiten, heeft geen meerwaarde voor een financieel forum, zorgt enkel voor meer zever die zich dan verspreid in de normale topics ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Er moet toch nog een hele goede reden zijn om deze kroeg niet te sluiten. Het zou de mod ook veel tijd en tussenkomst besparen. Ik heb al enkele ballontjes opgelaten, maar echt hard kan ik mijn woorden niet maken. Net zoals het gedoe met de meerdere accounts. Als er echt een wil is, dan los je dat binnen de kortste keren definitief op.
Het lijkt verdacht veel op de nationale en gewestelijke politiek: creëer chaos en de man met de pet zal nooit uit het kluwen geraken. We wachten al decennia op een deftige staatshervorming. Het wetboek is net herschreven, maar dat is de flop van de eeuw. Daar moeten we het dus weer jaren mee doen. Arm België!
Het lijkt verdacht veel op de nationale en gewestelijke politiek: creëer chaos en de man met de pet zal nooit uit het kluwen geraken. We wachten al decennia op een deftige staatshervorming. Het wetboek is net herschreven, maar dat is de flop van de eeuw. Daar moeten we het dus weer jaren mee doen. Arm België!