IE00B3YLTY66 - Welke beurs?
TIP
IE00B3YLTY66 - Welke beurs?
Nu Saxo zijn tarieven heeft laten zakken, wil ik bij hun starten met SPDR® MSCI ACWI IMI UCITS ETF (IE00B3YLTY66) aan 1000 euro per maand.
Volgens de nieuwe tarieven komt dit op dit moment op 3.22 euro voor 05 stuks.
Die tarieven (0.08% met een minimum van 2 euro) zijn enkel voor Brussel, Amsterdam, Parijs en Lissabon.
Duitsland, waar de ETF ook noteert, is minimum 3 euro en komt dan op 4.22 euro.
Op Duitsland (aan 4.22 euro) is het volume echter 1618.
Op Frankrijk (aan 3.22 euro) is het volume 'maar' 749.
Is het volume op Frankrijk té laag om voldoende handel te kunnen garanderen? Of speelt dit in mijn verhaal (buy & hold) minder een rol?
Die tarieven (0.08% met een minimum van 2 euro) zijn enkel voor Brussel, Amsterdam, Parijs en Lissabon.
Is het volume op Frankrijk té laag om voldoende handel te kunnen garanderen? Of speelt dit in mijn verhaal (buy & hold) minder een rol?
Re: IE00B3YLTY66 - Welke beurs?
Op Euronext Paris aankopen, volume maakt niet veel uit als je buy & hold doet.DeDenker schreef: ↑10 april 2024, 11:04 Nu Saxo zijn tarieven heeft laten zakken, wil ik bij hun starten met SPDR® MSCI ACWI IMI UCITS ETF (IE00B3YLTY66) aan 1000 euro per maand.
Kost voor € 1000 is dus: € 2 aankoop en 0,12% TOB.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: IE00B3YLTY66 - Welke beurs?
Thanks. Eerste order geplaatst.
Mijn momentopname bleek gewoon slechte timing: vandaag is op beide beurzen het volume gelijkaardig.
Mijn momentopname bleek gewoon slechte timing: vandaag is op beide beurzen het volume gelijkaardig.