Vaganzza wordt moderator op het forum
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Vaganzza wordt moderator op het forum
Ik weet nog iets veel beters. Moest iedereen nu eens stoppen met zo'n snowflake met lange tenen te zijn (pleonasme?)?
Het zijn hier allemaal meerderjarigen, ze zouden dan nu toch al moeten geleerd hebben om tegen een stootje te kunnen.

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik dat zo, die tweede zin? Ik krijg wel eens de indruk van niet. 

Bullshit.CarpeNoctem schreef: ↑12 april 2024, 13:06 Ik weet nog iets veel beters. Moest iedereen nu eens stoppen met zo'n snowflake met lange tenen te zijn (pleonasme?)?
Het zijn hier allemaal meerderjarigen, ze zouden dan nu toch al moeten geleerd hebben om tegen een stootje te kunnen.
Nu minimaliseer je het uiteraard wel. Het moet zijn dat dat jou goed uitkomt, m-peeters ?
Ik vind niet dat je alle zwarte gal en persoonlijke aanvallen van het forumkrap**l moet verdragen of dat je anders te lange tenen hebt.
Eigenlijk zou de moderatie daar iets moeten aan doen maar dat doen ze niet of enorm selectief.
De meerderjarigen moeten zich misschien als meerderjarige leren gedragen of hun talenten in het plaatselijk cafe gaan ventileren ... en op tijd en stond ten gevolge daarvan wat klappen op hun voorgevel krijgen.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 12 april 2024, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat vind ik er dus ook van.CarpeNoctem schreef: ↑12 april 2024, 13:06 Ik weet nog iets veel beters. Moest iedereen nu eens stoppen met zo'n snowflake met lange tenen te zijn (pleonasme?)?
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
En dat vind je er vast ook van als jij hier, telkens als jouw mening volgens de vriendjes moet gecounterd worden, diegene gaat zijn die uitgescholden wordt.
Komaan man.

Komaan man.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 12 april 2024, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik zal wat trager typen, misschien was ik niet duidelijk genoeg. Voor mij hoef je niets te verdragen. Je bent oud en wijs genoeg om al dan niet te antwoorden op mensen waar je het niet mee eens bent. Maar om daarmee de moderator lastig te vallen? Die doet dat ook maar in zijn vrije tijd. Als hij voor elke snowflake moet tussenkomen ...
Ik zie hier van alle snowflakes dezelfde opmerking: de moderator moet optreden tegen de 'anderen'.
Ik ben hier zelf ooit geband geweest, en zoals de rest van de bannelingen vond ik dat ook onterecht. Maar ochere, er is echt wel nog leven buiten SG.
Tja, je hebt een punt

QED:
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 12 april 2024, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Ik ben hier nog nooit uitgescholden.
Weer verdraai je, zoals je altijd doet, de werkelijkheid of zwakt die in grote mate af omdat je toch maar jouw visie als de juiste zou kunnen voorstellen.
Het eeuwige "met nonsens je gelijk bewijzen". Of wat lekkerbekkers tussendoor .. snowflakes. Ach ach ach. Wat leuk.
Neen... het gaat er niet aan toe zoals jij zegt.
Mensen die anderen uitschelden bij het minste of omdat ze hun gelijk niet kunnen halen of omdat er weerspraak is, horen niet thuis in eender welke groep. Misschien wel in een gevangenis of achter een gesloten deur in een gekkenhuis. Of in de beerput met een deksel erop.
Tegen die mensen moet een moderator wel degelijk optreden. Waarom zit die hier anders, vrijwillig of niet.
Dat was net mijn punt.
"" Ik ben nog nooit vermoord dus de straffen voor moord moeten voor mij niet erg streng worden. ""
Laatst gewijzigd door haelewyn op 12 april 2024, 15:19, 2 keer totaal gewijzigd.
OK, point taken.
***geeft haelewyn een virtuele knuffel***
Pas op Haelewyn, straks ga je nog zelf een euro in de pot moeten doen 

Merci Gudrun en Barryke
@ignotion : ik zal bij de bank een zak kleingeld bestellen

@ignotion : ik zal bij de bank een zak kleingeld bestellen

Laatst gewijzigd door haelewyn op 12 april 2024, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik probeer me voor te stellen hoe dit forum zonder moderator er zou uitzien...
Als lezer en vooral schrijver op dit forum (misschien wel elk forum) moet je een dikke gladde huid ontwikkelen.
Ik ben er hier herhaalde malen van "verdacht" om minstens twee nicks te gebruiken, woz en spaarplan... Als je onze berichten zou lezen zou je toch onmiddelijk moeten vaststellen dat de persoon met die twee nicks aan een zware vorm van schizofrenie zou moeten lijden.
De ene is bijvoorbeeld voorstander van het gebruik van kernenergie en de andere absoluut tegen (in ons te kleine landje). De ene heeft een auto de andere niet... enz.
Hoe dan ook, begin dat allemaal maar te modereren...

Als lezer en vooral schrijver op dit forum (misschien wel elk forum) moet je een dikke gladde huid ontwikkelen.
Ik ben er hier herhaalde malen van "verdacht" om minstens twee nicks te gebruiken, woz en spaarplan... Als je onze berichten zou lezen zou je toch onmiddelijk moeten vaststellen dat de persoon met die twee nicks aan een zware vorm van schizofrenie zou moeten lijden.

Hoe dan ook, begin dat allemaal maar te modereren...

When asked how Fascism starts, Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Eigenlijk heeft de structuur van een forum zoals dit een beetje afgedaan. Wat je nodig hebt is een systeem zoals Reddit of stackoverflow. Je moet je reputatie eerst verdienen, door bijdragen te leveren die door anderen geapprecieerd worden, of door vragen te stellen die van waarde zijn. Aangezien dit moeite kost, ga je niet met 2 of 3 verschillende accounts beginnen. En nuttteloze bijdragen, off-topic, onzin, of scheldpartijen edm, worden dan door de community naar de kelder gebracht. Wat dan vanzelf boven komt drijven zijn de meest kwalitatieve bijdragen. Geen moderator nodig, de community doet de moderatie.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Bedoel je mensen die onderstaande uit hun toetsenbord rammen?
Ik zou hier gerust zonder moderator kunnen. En ik vraag me af hoe jij irl omgaat met onbeschofteriken? Loop je daar dan ook naar de leidinggevende met 'Meester, ze hebben in mijn broek gekakt'?Weer verdraai je, zoals je altijd doet, de werkelijkheid of zwakt die in grote mate af omdat je toch maar jouw visie als de juiste zou kunnen voorstellen.
Het eeuwige "met nonsens je gelijk bewijzen". Of wat lekkerbekkers tussendoor .. snowflakes. Ach ach ach. Wat leuk.
Neen... het gaat er niet aan toe zoals jij zegt.
Mensen die anderen uitschelden bij het minste of omdat ze hun gelijk niet kunnen halen of omdat er weerspraak is, horen niet thuis in eender welke groep. Misschien wel in een gevangenis of achter een gesloten deur in een gekkenhuis. Of in de beerput met een deksel erop.
De meeste mensen die de volwassen leeftijd bereikt hebben weten echt wel om te gaan met beledigingen zonder daarvoor derden nodig te hebben.
Mijn inziens kan dit best werken. Maar er zitten hier natuurlijk wel wat posters die niet kunnen laten van op de trollen in te gaan.
Inderdaad.
We gaan toch eens met de roeptoeters uit de kroeg moeten afspreken ergens in een afspanning. Als je een gezicht op een poster kunt plakken zou die onbeschoftheid of teergevoeligheid wel eens als sneeuw onder de zon kunnen smelten