Vaganzza wordt moderator op het forum
Re: Vaganzza wordt moderator op het forum
Voila voila. Zoals we het gewoon zijn : het geraakt nooit op.CarpeNoctem schreef: ↑12 april 2024, 16:52Bedoel je mensen die onderstaande uit hun toetsenbord rammen?Weer verdraai je, zoals je altijd doet, de werkelijkheid of zwakt die in grote mate af omdat je toch maar jouw visie als de juiste zou kunnen voorstellen.
Het eeuwige "met nonsens je gelijk bewijzen". Of wat lekkerbekkers tussendoor .. snowflakes. Ach ach ach. Wat leuk.
Neen... het gaat er niet aan toe zoals jij zegt.
Mensen die anderen uitschelden bij het minste of omdat ze hun gelijk niet kunnen halen of omdat er weerspraak is, horen niet thuis in eender welke groep. Misschien wel in een gevangenis of achter een gesloten deur in een gekkenhuis. Of in de beerput met een deksel erop.
Onze rechtvaardige vriend CN, mogelijk of waarschijnlijk ook in een ander leven op hetzelfde toetsenbord M-Peeters, schiet zijn pîjlen graag op die die de 'wantoestanden' op dit forum of opinies die zo scheef staan als de toren van Pisa omschrijven.
Dat mag dan weer wel natuurlijk. Die shitflakes hier toch he...
Rechtvaardig mag het zijn, maar liefst voor hen en niet voor anderen.
Ik heb geen moderator nodig om me te verdedigen in principe. Wel wordt het dan (met terugschieten) even erg als die die eerst geschoten heeft. En dat mag niet.
Want niet iedereen ontsnapt (vreemd genoeg) aan een ban als hij begint te schelden. Snap je 't ? Ik ga er, imho, direct één aan mijn been hebben.
Dat is een gevoel van rechtvaardigheid dat daar achter zit. Anders dan het jouwe wel.. Jij steunt het recht om anderen uit te maken. Ik steun het recht om daar in de groep iets aan te veranderen.CarpeNoctem schreef: ↑12 april 2024, 16:52 Ik zou hier gerust zonder moderator kunnen. En ik vraag me af hoe jij irl omgaat met onbeschofteriken? Loop je daar dan ook naar de leidinggevende met 'Meester, ze hebben in mijn broek gekakt'?
De meeste mensen die de volwassen leeftijd bereikt hebben weten echt wel om te gaan met beledigingen zonder daarvoor derden nodig te hebben.
Als ikzelf voor het minste geband word, als deze of de vorige moderator vragen krijgt van leden om mij niet langer mijn mening te laten neerschrijven op dit forum, dan mag er tegen die anderen ook wel iets gedaan worden als ze over de schreef gaan.
Met werkparabels vergeleken : als iemand mij bij mijn baas het leven moeilijk probeert te maken, ga ik daarna zeker niet nalaten om die ene in kwestie hetzelfde te draaien maar dan x12 ongeveer. ik heb daar geen probleem mee verder. Jij wel precies.
In de gedachten van Carpe is Carpe de slimste. Dat is zeker aanvaardbaar.CarpeNoctem schreef: ↑12 april 2024, 16:52 Maar er zitten hier natuurlijk wel wat posters die niet kunnen laten van op de trollen in te gaan.
Alleen : Ik zie het anders.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dat verklaart mogelijks één en ander ... ai ai ai !
De tussenkomst van de mod is ofwel slecht getimed, ofwel werkt ze averechts ...
Een samenkomst in een afspanning gaat er nooit komen, en hoeft ook niet. Maar ik zou wel present tekenen en me allicht een kriek lachen.
Die sitcom met de leden als acteurs zou ook een kijkcijferkanon zijn.

Een samenkomst in een afspanning gaat er nooit komen, en hoeft ook niet. Maar ik zou wel present tekenen en me allicht een kriek lachen.
Die sitcom met de leden als acteurs zou ook een kijkcijferkanon zijn.

- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je hebt weer problemen met je begrijpend lezen. Ik pleit voor iedereen om niet te proberen medeposters het zwijgen op te leggen. Dat geldt dus evenzeer voor medeposters die jou zouden proberen te laten bannen. Alhoewel ik denk dat je wat aan achtervolgingswaanzin lijdt. (zie verder)
haelewyn schreef: ↑12 april 2024, 17:04 Ik heb geen moderator nodig om me te verdedigen in principe. Wel wordt het dan (met terugschieten) even erg als die die eerst geschoten heeft. En dat mag niet.
Want niet iedereen ontsnapt (vreemd genoeg) aan een ban als hij begint te schelden. Snap je 't ? Ik ga er, imho, direct één aan mijn been hebben.
Je doet hier nogal dramatisch alsof je om de haverklap geband wordt. Ik daarentegen herinner mij maar één voorval toen je geband werd na wat gebekvecht met Vortex over wie jouw maaltijden betaalde? Jullie werden toen beiden geband, terwijl ik die discussie best amusant vond.

En jij omzeilde die ban trouwens direct met een nieuwe nick in het leven te roepen

Je obsessie met Meneerke Peeters begint die met de N-VA te evenaren. Ik heb hier ook ooit een ban opgelopen toen ik Dean van antwoord diende op wat antisemitische uitspraken. Ik vermoedde sterk dat Meneerke Peeters toen naar de moderator was gelopen. Wel, geen haar op mijn hoofd dat eraan dacht om op dezelfde manier proberen te riposteren.
Als je bedoelt dat ik bij de baas ga gaan om iemand zwart te maken die mij probeert zwart te maken heb je gelijk. Aan zo'n kleuterschooltje doe ik niet mee.
Ik probeer daar boven te staan.
Dat lijkt me inderdaad de bottom line.
Dat is je volste recht.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Dat lijkt me inderdaad niet realistisch. Als je probeert eens de familie samen te krijgen is het al een hele opgave om datum en locatie overeen te komen.
Wat zou dat geven met al die grote ego's hier?

Comedy capers

Ging jij eens geen aflevering maken voor Spaargids: the movie?

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sedert dat één zo'n aflevering al eens "iemand" hier een tijdelijke ban heeft opgeleverd zal de aandachtige volger zijn goesting om satirische teksten te schrijven misschien wel opbergen.CarpeNoctem schreef: ↑13 april 2024, 10:58Ging jij eens geen aflevering maken voor Spaargids: the movie?![]()
Jammer.... maar geen satire op spaargids. Tenzij je het onderwerp en de tekst zeer voorzichtig kiest of je het zo neerschrijft dat geen enkele mod of aanverwante er zich voor op zijn pik getrapt voelt.

- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Was dat een ban of was gewoon je post verwijderd?
Post verwijderd + tijdelijke ban van x weken. Ben het aantal weken vergeten. Twee weken of zoiets..
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ah, juist. Die was ik vergeten. Tweemaal geband dus.
Valt nog mee
Valt nog mee

Als mijn gezondheid nog wat verder achteruit gaat en ik nog meer achter mijn klavier ga zitten, dan komt die aflevering er nog. Je mag dus gaan duimen/hopen.CarpeNoctem schreef: ↑13 april 2024, 10:58Ging jij eens geen aflevering maken voor Spaargids: the movie?![]()
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Oei, laat ons hopen dat dat niet gebeurt. Ik hoop dat je gezondheid de goede kant opgaat maar dat je toch de tijd vindt om ons met een aflevering te verblijden.

- voorheenCP1234
- Tijdelijk Verbannen
- Contacteer:
Bij mij ook maar uiteindelijk werkt die "negeerlijst" niet echt goed want je ziet nog steeds dat de persoon opmerkingen heeft gemaakt, je zou in principe niets meer van die persoon moeten terug zien tenzij deze gequote wordt door iemand die je wel nog volgt.Trivium schreef: ↑13 april 2024, 22:27De negeerlijst doet wonderen voor dergelijke sujets. Trol sammy staat er bij mij al lang op.mver schreef: ↑13 april 2024, 21:28 Doe je best maar trol. Zo gek krijg je de mods hier nog niet. Jij doet trouwens zelf de hele tijd niks anders dan wat je hier allemaal beweert. En ik heb niks grofs of beledigends gezegd. Wie roept hier nu de hele tijd zonder argumenten.
Nu heb je me zo ver gekregen dat ik toch nog eens reageer. Je zal wel heel tevreden zijn met jezelf (voor de verandering). Maar een trol die bloed ruikt, herkennen mods wel
.
Misschien een aanpassing die eens kan gedaan worden ?
Kan onze oplettende mod dit misschien eens aan de bazen vragen ?
Make Spaargids " Great Again ! "
Ja inderdaad. Je ziet dat iemand gepost heeft en je kunt het dan alsnog open klikken maar dat doe ik sowieso niet.
Ik zie nu bijvoorbeeld dat de trol mij gequote heeft maar dat doe ik niet open.
Als iemand anders de persoon op je negeerlijst quote zie je het bericht inderdaad wel, dat is jammer.
Ik zie nu bijvoorbeeld dat de trol mij gequote heeft maar dat doe ik niet open.
Als iemand anders de persoon op je negeerlijst quote zie je het bericht inderdaad wel, dat is jammer.
Daarom is het niet goed dat je automatisch heel het voorgaande bericht quote om erop te reageren. Doe dat enkel als anders niet duidelijk is op welk bericht je reageert of quote enkel een stuk uit het bericht waarop je specifiek reageert.
Geef ze geen aandacht en ze zullen verdwijnen. Er zitten een paar erg jonge en om aandacht schreeuwende gasten tussen. Ik vraag geen ban maar iemand die de 4 laatste posts van een topic op zijn naam heeft staan, of überhaupt de 5 laatste van het hele forum. ' t Ja, waarom zou je daarmee in dialoog willen gaan?