Instabetalingen betalend?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Instabetalingen betalend?
[/quote]
Volgens mij durven ze dat zeker, ik ben er zeker van dat we over een jaar de gratis zichtrekeningen (in België) op 1 hand kunnen tellen.
[/quote] dan zijn het er toch misschien nog vijf. Nu zijn het toch ook niet veel
Volgens mij durven ze dat zeker, ik ben er zeker van dat we over een jaar de gratis zichtrekeningen (in België) op 1 hand kunnen tellen.
[/quote] dan zijn het er toch misschien nog vijf. Nu zijn het toch ook niet veel
En toch begrijp ik dit niet.haelewyn schreef: ↑7 februari 2024, 17:22 https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/02/07 ... ht-europa/
Binnenkort overal gratis. Het moet van Europa overal aan dezelfde prijs als een gewone betaling. Dus gratis..
Tenzij de banken bv. ook de gewone betalingen betalend maken. Ze zouden wel durven !
Beter gratis behouden en gewoon nog wat minder intrest geven om de kost onrechtstreeks op die manier te verrekenen aan de klant. Het zal voor veel mensen niet opvallen op die manier.
Kort nadat ING startte met instant overschrijvingen hebben ze hun gratis rekeningen afgeschaft. KBC startte onlangs met instant inschrijvingen voor klanten met een basisrekening maar vanaf deze zomer worden de gratis bankrekeningen afgeschaft.
Helaas lijken de (groot)banken uw logica niet te volgen.
Mensen toch...
Als morgen honderdduizenden of een paar miljoen klanten dreigen te vertrekken bij de graaibanken omwille van onzinnige kosten op zichtrekeningen DAN zal er iets veranderen, van enkele duizenden liggen ze totaal niet van wakker hoor.
Trouwens, instant overschrijvingen hadden al tientallen jaren de enige methode moeten zijn. Maar ja, als je ziet dat het in 2024 maanden kan duren eer je een energie afrekening krijgt...
Als morgen honderdduizenden of een paar miljoen klanten dreigen te vertrekken bij de graaibanken omwille van onzinnige kosten op zichtrekeningen DAN zal er iets veranderen, van enkele duizenden liggen ze totaal niet van wakker hoor.
Trouwens, instant overschrijvingen hadden al tientallen jaren de enige methode moeten zijn. Maar ja, als je ziet dat het in 2024 maanden kan duren eer je een energie afrekening krijgt...
Gisteren telefoneerde ik naar Keytrade: KT zal inderdaad dit jaar flitsoverschrijvingen aanbieden, ze zullen hun klanten hierover e-mail sturan als het zover is.gast9876 schreef: ↑13 maart 2021, 13:55 https://www.febelfin.be/nl/press-room/m ... t-payments
Spijtig dat Keytrade niet meedoet.![]()
Kwanta Costa ?tom_d schreef: ↑22 maart 2024, 17:03Gisteren telefoneerde ik naar Keytrade: KT zal inderdaad dit jaar flitsoverschrijvingen aanbieden, ze zullen hun klanten hierover e-mail sturan als het zover is.gast9876 schreef: ↑13 maart 2021, 13:55 https://www.febelfin.be/nl/press-room/m ... t-payments
Spijtig dat Keytrade niet meedoet.![]()
Er is een Europese richtlijn op komst dat dat niet langer aan meerprijs mag.
Er zijn nog banken op de markt die instant betalingen nu reeds gratis doen. Zelfs met een gratis rekening.
Er zijn nog banken op de markt die instant betalingen nu reeds gratis doen. Zelfs met een gratis rekening.