Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Ik ga niet te keer. In heb een uitgesproken mening, dat is alles. Ik heb hier al heel wat anders gelezen .EarthNvstr1 schreef: ↑15 april 2024, 19:42Ok. Maar dat "again" maakt vermoedelijk weinig uit om "I said it" kracht bij te zetten.
Als je zo tekeer gaat, dan kan je n.m.i. toch ook geen redelijke reactie verwachten ? (edit: ik heb het punt op het einde van deze zin vervangen door een vraagteken)
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Geen idee. Niet iedereen heeft de tijd om hier altijd alles te volgen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dit lees ik als: "ik trek mijn kak in".
Duidelijker kan ik toch niet zijn, denk ik ... het is niet Vincent Vega die hier commentaar komt geven ...
Als je niet volgt, moet je n.m.i. ook geen commentaar geven.
Asjemenouw
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Niet de hele wereld draait rond jou Earth. Ik weet niet waar jij het over hebt. Ik reageerde op CN, die zei dat Peeters Vega is. Jij hebt er niks mee te maken en ook niet te bepalen waar ik op kan reageren. Get over yourself .EarthNvstr1 schreef: ↑15 april 2024, 19:54Dit lees ik als: "ik trek mijn kak in".
Duidelijker kan ik toch niet zijn, denk ik ... het is niet Vincent Vega die hier commentaar komt geven ...
Als je niet volgt, moet je n.m.i. ook geen commentaar geven.
Zet het in een pvt bericht en geef gerust gas.EarthNvstr1 schreef: ↑15 april 2024, 20:20 Ik zou daar een bepaalde conclusie uit kunnen trekken, maar dat ga ik overlaten aan anderen die daar volgens mij meer voldoening uit gaan halen.
Kunnen jullie nu echt niet verdragen dat niet iedereen voor nva stemt ?
Laatst gewijzigd door haelewyn op 15 april 2024, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Wat is een pvt bericht ?haelewyn schreef: ↑15 april 2024, 20:25Zet het in een pvt bericht en geef gerust gas.EarthNvstr1 schreef: ↑15 april 2024, 20:20 Ik zou daar een bepaalde conclusie uit kunnen trekken, maar dat ga ik overlaten aan anderen die daar volgens mij meer voldoening uit gaan halen.
Het was mij inderdaad ook al lichtjes opgevallen. Eigenlijk een wonder dat we geen ban krijgen maar ik denk dat er inderdaad maar gemodereerd wordt wanneer de mod wakker gemaakt wordt door een hysterische trol of iemand anders met lange teentjes.mver schreef: ↑15 april 2024, 19:37 @ Trivium Begint het jou ook niet op te vallen dat zodra je hier kritische dingen post over de pers, ze drie dagen geschiedenis kwijt geraken door "serverproblemen" of ineens op aanraden van een dolgedraaide trol 1 topic van alle topics die hier off-topic zijn ineens dringend moeten modereren/censureren.
Omdat ik dat belachelijk vind, herhaal ik hier gewoon nog eens wat daar elders over geschreven was
Jij had het erover dat de pers hier gewoon een propagandamachine zijn voor de zittende machthebbers. Alleen wat beter verborgen dan in autoritaire regimes. Politieke "praatprogramma's" zijn doorgestoken kaart.
Ik vind zelfs nog niet dat ze het zo goed verbergen. Ik noem dat een regimepers. "Objectiviteit" is iets wat ze hebben van horen zeggen, maar niet echt nastreven. Ze "factchecken" zogenaamd vanalles, maar dat is een nauwelijks verholen schaamlapje voor activisme en heeft ergerlijk weinig met de echte feiten vandoen. Ik vind de pers van nu belachelijk. Ze zouden zich moeten schamen.
There, I said it. Again
Nu, ik heb voor mezelf beslist dat ik mijn tijd op dit forum wat zal beperken. Ik heb belangrijkere dingen te doen.
Ik denk dat je nu moedwillig doet of je het niet begrijpt.
Het is nochtans algemeen aanvaard want ik vond :
""""Waar staat Pvt voor in de chat?
privé in Brits Engels
2. vertrouwelijk; geheim . een privégesprek. 3. niet voor algemeen of openbaar gebruik."""""
(Info Collinsdictionary)
Heb jij even geluk. Niets dat ik te doen heb vind ik belangrijk.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 15 april 2024, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
@ Trivium
Een ban? Hoe zouden ze dat moeten motiveren? "Wij kunnen geen kritiek aan ons adres verdragen, so there you go" ? Hoe belachelijk zou dat zijn. Ze zullen dat van die lange tenen dan wel eerst in hun regels moeten zetten dan. Hoe gaan ze dat formuleren zonder zich nog meer belachelijk te maken ?
Een ban? Hoe zouden ze dat moeten motiveren? "Wij kunnen geen kritiek aan ons adres verdragen, so there you go" ? Hoe belachelijk zou dat zijn. Ze zullen dat van die lange tenen dan wel eerst in hun regels moeten zetten dan. Hoe gaan ze dat formuleren zonder zich nog meer belachelijk te maken ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Die stemtesten werken natuurlijk wel beter voor links. De linkse partijen voeren weldegelijk het merendeel van hun programma uit.
Terwijl mijn stemtest steevast uitkomt bij OVLD. Die gaan al op verkiezingsavond zelf weer hun broek afsteken met de vaseline binnen handbereik
Van die boer dus geen eieren.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik denk eigenlijk niet dat er ooit al iemand is geweest die feedback heeft gekregen waarom er een ban werd uitgedeeld. Ook dat hebben ze gemeen met autoritaire regimes. Daar vlieg je ook om onduidelijke redenen in de bak of erger nog, val je uit een raammver schreef: ↑15 april 2024, 20:32 @ Trivium