Peiling federale verkiezingen 2024
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Had niet veel zin om ver te zoeken, dus hier moet je het dan maar mee doen:mver schreef: ↑15 april 2024, 20:21Niet de hele wereld draait rond jou Earth. Ik weet niet waar jij het over hebt.EarthNvstr1 schreef: ↑15 april 2024, 19:54 Dit lees ik als: "ik trek mijn kak in".
Duidelijker kan ik toch niet zijn, denk ik ... het is niet Vincent Vega die hier commentaar komt geven ...
Als je niet volgt, moet je n.m.i. ook geen commentaar geven.
veranderingen-op-het-forum-t2739-645.ht ... en#p544123
Iets met de P van de Afgunst ?EarthNvstr1 schreef: ↑15 april 2024, 20:20
Ik zou daar een bepaalde conclusie uit kunnen trekken, maar dat ga ik overlaten aan ......
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Niet bepaald ... maar zoals ik zei: dat ga ik overlaten aan ...haelewyn schreef: ↑15 april 2024, 20:53Iets met de P van de Afgunst ?EarthNvstr1 schreef: ↑15 april 2024, 20:20
Ik zou daar een bepaalde conclusie uit kunnen trekken, maar dat ga ik overlaten aan ......
De burgemeester van Sint-Joost-ten-Node Emir Kir (ex-PS) heeft een flater begaan door een omstreden congres van conservatieve nationalisten te laten stopzetten. Deelnemers waren o.a. Filip Dewinter (Vlaams Belang), Brexiteer Nigel Farage, de Franse radicaal-rechtse politicus Éric Zemmour en de Hongaarse premier Viktor Orban. Ze spreken van schande, censuur en ondemocratisch gedrag. Ook premier Alexander De Croo reageert afwijzend op X: "What happened at the Claridge today is unacceptable. Municipal autonomy is a cornerstone of our democracy but can never overrule the Belgian constitution guaranteeing the freedom of speech and peaceful assembly since 1830. Banning political meetings is unconstitutional. Full stop."
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Volledig met je eens mver, heb daarom enkele jaren gelden al mijn tv abo opgezegd, kon de propaganda pers echt niet meer verdragen.Trivium schreef: ↑15 april 2024, 20:27Het was mij inderdaad ook al lichtjes opgevallen. Eigenlijk een wonder dat we geen ban krijgen maar ik denk dat er inderdaad maar gemodereerd wordt wanneer de mod wakker gemaakt wordt door een hysterische trol of iemand anders met lange teentjes.mver schreef: ↑15 april 2024, 19:37 @ Trivium Begint het jou ook niet op te vallen dat zodra je hier kritische dingen post over de pers, ze drie dagen geschiedenis kwijt geraken door "serverproblemen" of ineens op aanraden van een dolgedraaide trol 1 topic van alle topics die hier off-topic zijn ineens dringend moeten modereren/censureren.
Omdat ik dat belachelijk vind, herhaal ik hier gewoon nog eens wat daar elders over geschreven was
Jij had het erover dat de pers hier gewoon een propagandamachine zijn voor de zittende machthebbers. Alleen wat beter verborgen dan in autoritaire regimes. Politieke "praatprogramma's" zijn doorgestoken kaart.
Ik vind zelfs nog niet dat ze het zo goed verbergen. Ik noem dat een regimepers. "Objectiviteit" is iets wat ze hebben van horen zeggen, maar niet echt nastreven. Ze "factchecken" zogenaamd vanalles, maar dat is een nauwelijks verholen schaamlapje voor activisme en heeft ergerlijk weinig met de echte feiten vandoen. Ik vind de pers van nu belachelijk. Ze zouden zich moeten schamen.
There, I said it. Again
Nu, ik heb voor mezelf beslist dat ik mijn tijd op dit forum wat zal beperken. Ik heb belangrijkere dingen te doen.
Je moet ook op HLN eens zien hoe die elke week een totaal andere mening hebben over onderwerpen, zonnepanelen is hier een goed voorbeeld van. De ene week is het de beste investering ooit, de tweede week blijkt het verdieneffect wel wat minder positief, de volgende leest men dat men nog amper iets voor zijn injectiestroom krijgt, de week erna dat de prijs van de zonnepanelen nog nooit zo laag stonden; waarna men repeat kan doen ...
Hetzelfde met hun experten over de oorlog in Oekraïne en dergelijke; de ene week staan ze op het punt te winnen, de week erna is het game-over voor hun, als het maar inhoudloze sensatieberichten zijn ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Inderdaad. Ik heb een gratis abo op HLN bij mijn Proximus abonnement.
Echt een verschrikkelijke krant. Maar eigenlijk zijn ze allemaal een beetje in hetzelfde bedje ziek.
Het nieuws en al die randprogramma's errond kijk ik al jaren niet meer.
Ik lees nu vooral tscheldt. Dan kun je tenminste nog eens lachen.
https://www.tscheldt.be/linkse-dictaten ... olk-eerst/
Echt een verschrikkelijke krant. Maar eigenlijk zijn ze allemaal een beetje in hetzelfde bedje ziek.
Het nieuws en al die randprogramma's errond kijk ik al jaren niet meer.
Ik lees nu vooral tscheldt. Dan kun je tenminste nog eens lachen.
https://www.tscheldt.be/linkse-dictaten ... olk-eerst/
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Ook niet echt mijn ding, al komen ze wel tenminste uit voor hun strekking, ze zijn dus geen verdoken propaganda/regimepers maar het blijft toch ver van wat ik objectief neutrale pers zou beschouwen ...
Wat me bij HLN ook zo stoort is dat er achter hun betaalmuur letterlijk niets deftig zit, via mijn partner die in haar gsm het paswoord van een collega heeft, lees ik soms eens zo'n artikel dat me op zich wel nuttig lijkt. Steeds kom ik zwaar teleurgesteld terug, meestal vind je gewoonweg niets terug van wat er in het "lokkertjes" hoofding stond ...
Wat me bij HLN ook zo stoort is dat er achter hun betaalmuur letterlijk niets deftig zit, via mijn partner die in haar gsm het paswoord van een collega heeft, lees ik soms eens zo'n artikel dat me op zich wel nuttig lijkt. Steeds kom ik zwaar teleurgesteld terug, meestal vind je gewoonweg niets terug van wat er in het "lokkertjes" hoofding stond ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Ik denk niet dat er veel neutrale pers te vinden is. Vooral de msm hangen allemaal op een of andere manier aan de subsidie tiet.
Het scheldproza en lijfblad van het Blok , tScheldt , kan je moeilijk pers noemen. Ik kijk dagelijks naar de hoogstaande informatieprogramma’s op Vrt. Naar het hetgeen Vtm en Vt4 sporadisch tussen de enorme reclameblokken door uitzendt kijk ik nooit.
Erg vind ik ook dat hij de politie voor zijn kar spant en dat die daaraan meedoen. Zijn korpschef zou moeten zeggen. Sorry burgemeester dat is in strijd met de grondwet dus daar doen wij niet aan mee. Maar uiteraard is korpschef zijn ook maar een politieke benoeming.Yaris schreef: ↑16 april 2024, 21:06 De burgemeester van Sint-Joost-ten-Node Emir Kir (ex-PS) heeft een flater begaan door een omstreden congres van conservatieve nationalisten te laten stopzetten. Deelnemers waren o.a. Filip Dewinter (Vlaams Belang), Brexiteer Nigel Farage, de Franse radicaal-rechtse politicus Éric Zemmour en de Hongaarse premier Viktor Orban. Ze spreken van schande, censuur en ondemocratisch gedrag. Ook premier Alexander De Croo reageert afwijzend op X: "What happened at the Claridge today is unacceptable. Municipal autonomy is a cornerstone of our democracy but can never overrule the Belgian constitution guaranteeing the freedom of speech and peaceful assembly since 1830. Banning political meetings is unconstitutional. Full stop."
En door hun steeds maar krampachtiger pogingen om extreem rechts monddood te maken beseffen ze niet dat ze er eigenlijk zelf voor zorgen dat ze steeds maar meer en meer stemmen zullen halen. De mensen zijn het gewoon allemaal kotsbeu die politieke spelletjes.
Ik las gisteren dat bdw over de nva praat als de grootste partij en daarbij het Vlaams belang straal negeert.
Hopelijk krijgt die dikkop veel klappen met de verkiezingen.
Dat van Brussel: ergens schandalig maar het lijkt me of Mr. De Winter er wel van genoot.
Ik vraag me af wat de politie had gedaan als de heren gewoon in Brussel waren gaan wandelen op de Adolf maxlaan. Of een ontbijtje waren gaan eten bij mc donalds aan de beurs. Zouden ze dat ook verboden hebben ?
Of een bijeenkomst in een lokaal van de partij ergens ?
Hopelijk krijgt die dikkop veel klappen met de verkiezingen.
Dat van Brussel: ergens schandalig maar het lijkt me of Mr. De Winter er wel van genoot.
Ik vraag me af wat de politie had gedaan als de heren gewoon in Brussel waren gaan wandelen op de Adolf maxlaan. Of een ontbijtje waren gaan eten bij mc donalds aan de beurs. Zouden ze dat ook verboden hebben ?
Of een bijeenkomst in een lokaal van de partij ergens ?
Laatst gewijzigd door haelewyn op 17 april 2024, 09:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Juist op VRT de standpunten van de Vlaamse en Franstalige partijen gelezen.
De meesten willen zelfs tot 500 euro netto per maand meer loon voor de werkenden.
Hoe denken zij dit te gaan financieren? Luchtkastelen verkopen, daar zijn ze allemaal goed in!
De meesten willen zelfs tot 500 euro netto per maand meer loon voor de werkenden.
Hoe denken zij dit te gaan financieren? Luchtkastelen verkopen, daar zijn ze allemaal goed in!
Trivium schreef: ↑17 april 2024, 06:34Yaris schreef: ↑16 april 2024, 21:06
Erg vind ik ook dat hij de politie voor zijn kar spant en dat die daaraan meedoen. Zijn korpschef zou moeten zeggen. Sorry burgemeester dat is in strijd met de grondwet dus daar doen wij niet aan mee. Maar uiteraard is korpschef zijn ook maar een politieke benoeming.
En door hun steeds maar krampachtiger pogingen om extreem rechts monddood te maken beseffen ze niet dat ze er eigenlijk zelf voor zorgen dat ze steeds maar meer en meer stemmen zullen halen. De mensen zijn het gewoon allemaal kotsbeu die politieke spelletjes.
Burgemeester en korpschef een lesje "democratie" verordenen. Disciplinaire maatregelen dienen zich ook aan voor beide "democraten" in de "hoofdstad van de EU".
Een "flater" zou ik het niet noemen. Hierbij heeft de premier wel een betere omschrijving van hetgeen zich daar in Brussel-EU-Hoofdstad afspeelde.Yaris schreef: ↑16 april 2024, 21:06 De burgemeester van Sint-Joost-ten-Node Emir Kir (ex-PS) heeft een flater begaan door een omstreden congres van conservatieve nationalisten te laten stopzetten. Deelnemers waren o.a. Filip Dewinter (Vlaams Belang), Brexiteer Nigel Farage, de Franse radicaal-rechtse politicus Éric Zemmour en de Hongaarse premier Viktor Orban. Ze spreken van schande, censuur en ondemocratisch gedrag. Ook premier Alexander De Croo reageert afwijzend op X: "What happened at the Claridge today is unacceptable. Municipal autonomy is a cornerstone of our democracy but can never overrule the Belgian constitution guaranteeing the freedom of speech and peaceful assembly since 1830. Banning political meetings is unconstitutional. Full stop."