Termijnrekening Belfius
TIP
Re: Termijnrekening Belfius
Gefeliciteerd! ;-)Gwendoline1 schreef: ↑12 maart 2024, 18:07Maar ik weet het, ben er klant, ik kan wanneer ik wil hun rentes zien.
Ik ben er klant af, nog nooit een slechtere bank gezien.
Zodra er 1 parttime werk(er)ster niet is, kan er niets meer.
-
- Full Member
- Contacteer:
Dat ontken ik zeker niet, tis bij al die grootbanken triestig gesteld vind ik zelf. Precies of ze over alles moeilijk doen omdat ze tijd over hebben en niet weten wat doen.JOKER247 schreef: ↑12 maart 2024, 18:42Gefeliciteerd! ;-)Gwendoline1 schreef: ↑12 maart 2024, 18:07
Maar ik weet het, ben er klant, ik kan wanneer ik wil hun rentes zien.
Ik ben er klant af, nog nooit een slechtere bank gezien.
Zodra er 1 parttime werk(er)ster niet is, kan er niets meer.
Vaak wel, maar het kan per kantoor verschillen.Gwendoline1 schreef: ↑12 maart 2024, 19:43Dat ontken ik zeker niet, tis bij al die grootbanken triestig gesteld vind ik zelf. Precies of ze over alles moeilijk doen omdat ze tijd over hebben en niet weten wat doen.
Voor zover ik weet is het een hele tijd niet mogelijk geweest bij belfius om online een termijnrekening te openen en de rentes te zien. Sinds X maand(en) is het terug mogelijk.
Soms is de rente iets hoger bij hogere bedragen , maar je kan het nu tenminste online zien (als je klant bent, tenminste). En zelfs voor slechte klanten zoals ik
Ik vermoed idd 'à la tête du client' maar misschien ook om te proberen iets te verlappen wat voor hun (commissie) interessanter is.
Soms is de rente iets hoger bij hogere bedragen , maar je kan het nu tenminste online zien (als je klant bent, tenminste). En zelfs voor slechte klanten zoals ik
Ik vermoed idd 'à la tête du client' maar misschien ook om te proberen iets te verlappen wat voor hun (commissie) interessanter is.
Weet er iemand de huidige rentevoeten?
Dat gaat over de kasbon, niet de termijnrekeningen.
Precies. We wonen tenslotte in een eerlijk, democratisch en eerlijk land.
Weet je waarom je er voor naar het kantoor moet?
Hun antwoord is: daar mag de concurrentie niet achter komen.
Maar ja, de concurrentie beschikt vast wel over spionnen.
En als je nu gewoon even geen onzin spreekt, kan je ook vermelden dat je de tarieven gewoon kan zien als je inlogt op het platform. Zo geheim doen ze er niet over.
allee ben eens gaan kijken voor jullie
1 maand 2,5810 bruto
2 maand 2,7150
3 maand 2,8490
6 maand 2,7950
9 maand 2,8340
12 maand 2,7720
1 maand 2,5810 bruto
2 maand 2,7150
3 maand 2,8490