zakagenda ethias ?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: zakagenda ethias ?
het staat toch al een tijdje vermeld op de site van ethias dat ze er geen meer uitdelen .... omdat ze aan het milieu denken ahem .... het kind moet een naam hebben ...
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Inderdaad, groen zijn is "in" wanneer bedrijven er geld mee kunnen uitsparen. Wanneer het mooie groen zijn draait om investeringen piept men gewoonlijk nogal snel anders.
@ Maarten
Dat zou inderdaad kunnen. Maar ik krijg (kreeg) regelmatig zo'n mastodont, die je toch niet in je binnenzak krijgt. Plus het feit dat ik die agenda's decennia bijhoudt.
Als voordeel van die grote bladen "Baxter" is dat je in een oogwenk overzicht houdt over een grote periode, zeker als je wat plaats tussen de verschillende zaken laat, zodat je kunt tussenvoegen.
Alles binnen één dag kan ik nog gelukkig onthouden zonder papier.
Dat zou inderdaad kunnen. Maar ik krijg (kreeg) regelmatig zo'n mastodont, die je toch niet in je binnenzak krijgt. Plus het feit dat ik die agenda's decennia bijhoudt.
Als voordeel van die grote bladen "Baxter" is dat je in een oogwenk overzicht houdt over een grote periode, zeker als je wat plaats tussen de verschillende zaken laat, zodat je kunt tussenvoegen.
Alles binnen één dag kan ik nog gelukkig onthouden zonder papier.
+1relativity schreef: Inderdaad, groen zijn is "in" wanneer bedrijven er geld mee kunnen uitsparen. Wanneer het mooie groen zijn draait om investeringen piept men gewoonlijk nogal snel anders.
Ik had nog niet gezien dat dit op hun website vermeld staat.
Daar ga ik zelden kijken, omdat ik er enkel verzekeringen heb.
Wat betreft dat milieu : ergens kan ik erin komen dat men niet automatisch aan alle klanten agenda's uitdeelt.
Zoals men hier in de reacties kan lezen, gooien sommigen de ontvangen agenda's direct weg.
Maar : ik kreeg vroeger van Ethias telkens de vraag om hun te laten weten of ik nog geïnteresseerd was in een agenda.
Ingeval van niet, zouden zij er geen meer opsturen.
Dat vond ik milieuvriendelijk van hun.
Maar zomaar beslissen om ermee te stoppen, ook voor de klanten die (zoals ik) lieten weten er wél eentje te willen ...
Dat heeft niets met het milieu te maken, maar met eigen besparingen.
Daar ga ik zelden kijken, omdat ik er enkel verzekeringen heb.
Wat betreft dat milieu : ergens kan ik erin komen dat men niet automatisch aan alle klanten agenda's uitdeelt.
Zoals men hier in de reacties kan lezen, gooien sommigen de ontvangen agenda's direct weg.
Maar : ik kreeg vroeger van Ethias telkens de vraag om hun te laten weten of ik nog geïnteresseerd was in een agenda.
Ingeval van niet, zouden zij er geen meer opsturen.
Dat vond ik milieuvriendelijk van hun.
Maar zomaar beslissen om ermee te stoppen, ook voor de klanten die (zoals ik) lieten weten er wél eentje te willen ...
Dat heeft niets met het milieu te maken, maar met eigen besparingen.