Medirect: Nieuwe verhoging spaarrente
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- PaperbackWriter
- Full Member
- Contacteer:
Re: Medirect: Nieuwe verhoging spaarrente
Iemand suggereerde om daar bovenop nog een gezamenlijke Essential te openen maar dat kan dus niet volgens MeDirect:Hector2005 schreef: ↑24 februari 2024, 21:30 Is per rekening. Dan open je beter elk een rekening van 25000 euro
Elke partner een aparte rekening van 25000 euro openen lijkt ook voor mij een goede optie te zijn.Let op. Je kan slechts één MeDirect Essential Sparen openen; een persoonlijke of een gezamelijke.
Vandaag via beveiligd bericht ontvangen:
Graag delen we u mee dat de maximale stortingslimiet van € 50.000 werd afgeschaft op de MeDirect Maandsparen Max-rekening.
Voor wie er op zou zitten wachten. Moet je toch wat van de wereld zijn als je daar nu nog zo'n hoge bedragen op hebt staan.
Graag delen we u mee dat de maximale stortingslimiet van € 50.000 werd afgeschaft op de MeDirect Maandsparen Max-rekening.
Voor wie er op zou zitten wachten. Moet je toch wat van de wereld zijn als je daar nu nog zo'n hoge bedragen op hebt staan.
De 3x per jaar storting tussen gereglementeerde rekeningen zonder verlies getrouwheidspremie:
Voor alle zekerheid: Dit is toch ook van toepassing indien ik stort tussen Fidelity en Essential (max 25K)?
Voor alle zekerheid: Dit is toch ook van toepassing indien ik stort tussen Fidelity en Essential (max 25K)?
Beide zijn gereglementeerde spaarrekeningen dus, ja. Je behoudt je recht op je getrouwheidspremie (pro rata van de dagen dat het bedrag op elke rekening gestaan heeft natuurlijk).