gezocht: aandeelhouders kmda onroerend patrimonium
TIP
gezocht: aandeelhouders kmda onroerend patrimonium
Oproep: voor een project ben ik onderzoek aan het doen over de geschiedenis van de zoo. Ik ben erachter gekomen dat het merendeel van de gronden en onroerend patrimonium in handen is van een NV namelijk Koninklijke Maatschappij Voor Dierkunde Van Antwerpen Onroerend Patrimonium. Die geeft deze gronden op haar beurt in erfpacht aan de kmda vzw (de vzw boven de zoo en Plankendael). 19% van de aandelen is in privé handen. Kent er iemand toevallig personen die aandelen bezitten?
Binnenkort (2 april om 17u) is het algemene vergadering en wil hier graag bijzijn, maar dan is het uiteraard wel noodzakelijk om een aandeel te bezitten of ten minste toch een volmacht te verkrijgen van een bestaande aandeelhouder. Het orderboek op Euronext Expert market is leeg dus daarom dat ik het via deze weg probeer.
Alvast bedankt!
Binnenkort (2 april om 17u) is het algemene vergadering en wil hier graag bijzijn, maar dan is het uiteraard wel noodzakelijk om een aandeel te bezitten of ten minste toch een volmacht te verkrijgen van een bestaande aandeelhouder. Het orderboek op Euronext Expert market is leeg dus daarom dat ik het via deze weg probeer.
Alvast bedankt!
Re: gezocht: aandeelhouders kmda onroerend patrimonium
Aandeelhouders zijn niet publiek. Aandelen zijn daarnaast ook vrij overdraagbaar via een onderhandse overeenkomst, zonder notariële akte, dus in principe weet enkel de vennootschap wie haar aandeelhouders zijn (aan de hand van het aandelenregister).
Al contact op proberen te nemen met de mensen van de Zoo?
Eens het UBO register toegankelijk gaat worden zal je ook kunnen opvragen wie de aandeelhouders zijn die achter een bepaalde rechtspersoon schuilgaan. Maar dat zal nog wel even duren.
Eens het UBO register toegankelijk gaat worden zal je ook kunnen opvragen wie de aandeelhouders zijn die achter een bepaalde rechtspersoon schuilgaan. Maar dat zal nog wel even duren.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedankt voor uw reactie. Gezien de meerderheid van de aandelen op naam staan, weet de vennootschap de identiteit van de meeste aandeelhouders. Probleem is dat ze omwille van privacy niets mogen doorgeven dus daarom dat ik het via deze weg doe.Roo schreef: ↑15 maart 2018, 03:49 Aandeelhouders zijn niet publiek. Aandelen zijn daarnaast ook vrij overdraagbaar via een onderhandse overeenkomst, zonder notariële akte, dus in principe weet enkel de vennootschap wie haar aandeelhouders zijn (aan de hand van het aandelenregister).
Als er mensen zijn die aandeelhouders zouden kennen, laat me dan zeker iets weten.
http://www.standaard.be/cnt/dst14062000_062: Fred Daman, toen directeur, was in 2000 in het bezit van 10 aandelen. Misschien valt die nog op te sporen?
Vee geluk!

Misschien op het Schoonselhof is die te vinden ?
Ik ben in het bezit van 5 aandelen van de KMDA, ze zijn inderdaad geregistreerd op naam. Dikwijls heb ik mij afgevraagd wat de effectieve waarde zou kunnen zijn van deze aandelen.
Je kan de topicstarter eventueel een PM sturen, anders komt die hier toch niet piepen
( je kan één aandeel misschien duur verpatsen, maar ik vrees dat hij er na bijna 2 jaar geen nood meer aan heeft )
( je kan één aandeel misschien duur verpatsen, maar ik vrees dat hij er na bijna 2 jaar geen nood meer aan heeft )
Gelezen op het forum van Beursig:
- Er zijn 29272 aandelen uitgegeven waarvan 29118 op naam zijn en 154 gematerialiseerde aandelen.
- Het eigen vermogen komt op ong 6 miljoen euro of 204,97 EUR per aandeel.
Ik heb 5 aandelen KMDA met bijhorende coupons. Wie is geïnteresseerd?
Enkel voor UBO's met meer dan 25%Roo schreef: ↑15 maart 2018, 03:49 Aandeelhouders zijn niet publiek. Aandelen zijn daarnaast ook vrij overdraagbaar via een onderhandse overeenkomst, zonder notariële akte, dus in principe weet enkel de vennootschap wie haar aandeelhouders zijn (aan de hand van het aandelenregister).
Die met minder gewicht blijven verborgen.