Peiling federale verkiezingen 2024
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Waarom nog geld willen verdienen? Waarom nog sparen of beleggen? Je kan beter niks hebben …vortex schreef: ↑26 april 2024, 18:42Het zal pas goed zijn wanneer iedereen gelijk is, namelijk iedereen lui en arm. De voornaamste reden waarom communisme niet werkt is het gebrek aan motivatie om iets voor jezelf of nabestaanden op te bouwen, met deze partijen gaan we dezelfde weg op.CarpeNoctem schreef: ↑26 april 2024, 14:43 Spaargidsers, stop maar met sparen. Onze vroede voadr'n kennen maar al te goed de parabel van de krekel en de mier.
De Krekelpartijen:
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Aan het genieten van een debat van onnozel wicht Ampe met Professor Walgraeve op Vrt. Waarom wordt voor u trouwens niet vermeld in de peiling van spaargids ?
Hahaha, de een is een onnozel wicht en de ander een Professor. U bent geslaagd als trol, u bent echt objectief.
Ze kon op geen enkele vraag een deftig antwoord formuleren en viel grandioos door de mand bij een confrontatie met de professor , de journalist en de heer De Vadder.
Er waren dus een "wicht", "journalist" en een "professor" aanwezig. U discrimineert helemaal niet begrijp ik.
Overigens is het ook niet de bedoeling dat het "wicht" een behoorlijk antwoord formuleert. De vragen zijn immers tevoren afgesproken.
Trol Brembos doet zich graag voor als verdraagzaam. Uiteraard is hij alleen verdraagzaam voor diegenen die zijn goedkeuring hebben. De rest wordt aangesproken als wicht of met andere fraaie koosnaampjes. Typisch linkse hypocrisie.
Ik ben niet rechts of nationalistisch aangelegd . Ik gok op 0,3% stemaandeel voor mevrouw , duidelijk niet professor , Ampe en kompanen.
Omdat ze ook niet in de peiling van de VRT zaten mss, Brembos? SG was wel eerst ... Trendsetter pur sang natuurlijk.
Waar vertel nu eens aan alle leden welke alias(sen) je hier nog gebruikt. No way dat Brembos hier enkel komt om te stoken.
Laatst gewijzigd door pukkie007 op 26 april 2024, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Laat ik daarom maar eens 2 vragen aan onze trol Brembos stellen.
Mijn vrouw en ik hebben vanavond in een eenvoudig restaurantje gegeten van een eigenaar uit een N.O. Afrikaans land.
Zij hebben zelf een simpel huurpand gerenoveerd en een goede sfeer en een simpele doch gezellige inrichting gecreëerd.
De kwaliteit van het eten is er voortreffelijk.
Vorig jaar moest je er ruim tevoren reserveren wilde je een plaats krijgen, zeker op vrij-, za- en zondag.
Een paar weken geleden waren we er ook, de bezetting op zondagavond was slechts 25%. Het personeel moest al na 2,5 uur naar huis.
Vanavond was de bezetting nog slechts 12%. Geen personeel meer. De man deed de bar en kookte. De vrouw deed de bediening.
Een uur voor sluitingstijd gingen wij als laatste gasten weg. Man en vrouw hadden Nederlands geleerd.
De vrouw vroeg ons bij het afrekenen of wij misschien contant konden afrekenen. Ze hadden het erg moeilijk.
De kwaliteit was nog steeds uitstekend en ze bleven vriendelijk en deden hun uiterste best.
Vraag 1: had jij contant afgerekend? En nu geen excuus van ik heb nooit contant geld bij mij.
Vraag 2: vind je het juist als mensen die willen ondernemen, die willen werken, zo ten onder gaan aan de regeltjes en absurd hoge arbeidskosten in België, dank zij....?
Mijn vrouw en ik hebben vanavond in een eenvoudig restaurantje gegeten van een eigenaar uit een N.O. Afrikaans land.
Zij hebben zelf een simpel huurpand gerenoveerd en een goede sfeer en een simpele doch gezellige inrichting gecreëerd.
De kwaliteit van het eten is er voortreffelijk.
Vorig jaar moest je er ruim tevoren reserveren wilde je een plaats krijgen, zeker op vrij-, za- en zondag.
Een paar weken geleden waren we er ook, de bezetting op zondagavond was slechts 25%. Het personeel moest al na 2,5 uur naar huis.
Vanavond was de bezetting nog slechts 12%. Geen personeel meer. De man deed de bar en kookte. De vrouw deed de bediening.
Een uur voor sluitingstijd gingen wij als laatste gasten weg. Man en vrouw hadden Nederlands geleerd.
De vrouw vroeg ons bij het afrekenen of wij misschien contant konden afrekenen. Ze hadden het erg moeilijk.
De kwaliteit was nog steeds uitstekend en ze bleven vriendelijk en deden hun uiterste best.
Vraag 1: had jij contant afgerekend? En nu geen excuus van ik heb nooit contant geld bij mij.
Vraag 2: vind je het juist als mensen die willen ondernemen, die willen werken, zo ten onder gaan aan de regeltjes en absurd hoge arbeidskosten in België, dank zij....?
Het was inderdaad een opvallende drie tegen één confrontatie, van een journalist (De Vadder) zou je toch enige neutraliteit mogen verwachten. Het feit dat mevrouw Ampe, die zich overigens zeer goed verweerd heeft, een meer dan terechte klacht heeft ingediend tegen het "huis van vertrouwen" (VRT) zal daar natuurlijk wel toe bijgedragen hebben. Hoe dan ook was dit alweer een mooie demonstratie van hoe onze democratie werkt, en hoe krampachtig men de centrumpartijen aan de macht tracht te houden. En omdat de mainstream media en de openbare omroep er alles aan doen om een nieuwe centrum partij buiten beeld te houden, zal ik de democratie een dienst bewijzen met enkele links naar "Voor U"
Hun programma: https://www.vooru.be/de-12-voor-u en https://www.vooru.be/partijprogramma
de klacht: https://www.vooru.be/post/klacht-van-vo ... anipulatie
Hun antwoorden op de stemtest van de VRT: https://www.vooru.be/post/antwoorden-op-de-vrt-stemtest
Ze (Ampe) bedoelt het misschien allemaal wel goed, maar nadat ik ze nu gisteren weer eens bezig heb gehoord voelt het toch echt wel aan als : vlug vlug wat mensen bij elkaar scharrelen om met een beweging / partij (?) naar buiten te komen.
Idem voor wat ze staan : vlug vlug wat brainstormen over wat topics , die in een 10-tal punten oplijsten waar ze voor staan...
Het was belachelijk hoe ze telkens om de vraag heen wandelde of uitgewezen asielzoekers moeten opgesloten worden of niet , dus ook kinderen.
Antwoord gewoon met "Ja" of "neen"
Ze is burgerlijk ingenieur, zo een dom wicht zal ze dus niet zijn.
Maar haar beweging nu verder uitbouwen om binnen 4jaar bij volgende verkiezingen met een veel beter en stevige onderbouwde fundamenten er voor te gaan lijkt mij toch beter te zijn.
Idem voor wat ze staan : vlug vlug wat brainstormen over wat topics , die in een 10-tal punten oplijsten waar ze voor staan...
Het was belachelijk hoe ze telkens om de vraag heen wandelde of uitgewezen asielzoekers moeten opgesloten worden of niet , dus ook kinderen.
Antwoord gewoon met "Ja" of "neen"
Ze is burgerlijk ingenieur, zo een dom wicht zal ze dus niet zijn.
Maar haar beweging nu verder uitbouwen om binnen 4jaar bij volgende verkiezingen met een veel beter en stevige onderbouwde fundamenten er voor te gaan lijkt mij toch beter te zijn.
Patrick Dewael zegt nationale politiek vaarwel: “Ik zal maar de helft van mijn uittredingsvergoeding houden”
CD&V-voorzitter Mahdi waarschuwt: wie lokaal in zee gaat met Vlaams Belang of PVDA mag lidkaart komen inleveren.
Het weekend is weer goed ingezet. 'Ze' vragen gewoon om straks afgestraft te worden. Ik geef ze alvast hun zin.
CD&V-voorzitter Mahdi waarschuwt: wie lokaal in zee gaat met Vlaams Belang of PVDA mag lidkaart komen inleveren.
Het weekend is weer goed ingezet. 'Ze' vragen gewoon om straks afgestraft te worden. Ik geef ze alvast hun zin.
Tja, zou zijn bijdragen van afgelopen 4jaar eens moeten opzoeken in het parlement.
Maar gerucht gaat dat hij wekelijks toch dronken zat in het restaurant van parlement.
Zijn partij zit in een minimale lichte stijging volgens laatste peiling.
En nu doet hij zo een uitspraken....
2 van de 3 partijen die in de top 3 zitten volgens laatste peiling.... Nnu intern bij zijn leden / mandatarissen gaan intimideren met partij lidkaart.
Ik hoop dat die dan antwoorden : "geen probleem voorzitter, dan neem ik er mij wel eentje van die partij"
Partijvoorzitters, echt een speciaal ras.
Het gedachtengoed van cdenv is nu eenmaal onverenigbaar met het wereldvreemdr egoistische blok programma.