Peiling federale verkiezingen 2024
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Samengevat:E10ne schreef: ↑27 april 2024, 16:07Het is bij mij maar de laatste maanden dat "De Vadder" echt GEEN neutrale lijn meer weet te houden in zijn programma. Is inderdaad voorvechter voor de centrumpartijen wiens koppen om de haverklap en tot vervelens toe in woord en beeld verschijnen en zodoende meer politieke zendtijd krijgen. Al spelen die koppen het handig om in beeld te blijven, anderzijds gaat de VRT ze ook opzoeken. Ze hebben de afgelopen legislatuur niks deftig gerealiseerd.
Verder is al lang geweten dat de uitgenodigde professoren steeds moeten meespreken met De Vadder en deze professoren ook geen voeling hebben met wat leeft onder de bevolking. Getuige de opstelling van de vragen van hun stemtest, ondanks het feit dat je "eens" of "oneens" kan aanklikken zijn ettelijke vragen onvolledig om ergens op een goede manier te antwoorden. Zo bvb de vraag "Er moeten meer buslijnen komen, ook op plaatsen waar weinig mensen opstappen." Deze vraag kun je m.i. noch het één noch het ander op antwoorden. Is afhankelijk van persoon, regio, OV nodig of niet, ... Maar ja die heren hebben waarschijnlijk in de vakantie naar school geweest en hoe ze soms professor zijn geworden stel ik soms in vraag.
Wat die journalist van "De Morgen" betreft moet ook spreken naar zijn broodheer en meespreken of mag niet meer langskomen.
Inderdaad, waarom op de openbare NEUTRALE omroep geen info over kleine partijen "Voor U", "Blanco", ... en er zijn er misschien nog????
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 27 april 2024, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Volledig misplaatste vergelijking. Walgelijk.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Nog ééntje om het af te leren:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Dit kan toch nog wel concreter
De waarheden die het blok verkondigt zijn inderdaad walgelijk. De uitzending van gisteren nog eens bekeken , ik bewaar alle afleveringen van de afspraak op vrijdag , en het was weer genieten van het talent van mevrouw Ampe.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Bah, neen. Wie het schoentje past trekke het aan.
Ik heb hier vroeger al gerefereerd naar de tijd in mijn jonge jaren toen elke krant nog zijn eigen signatuur had. Het Laatste Nieuws was toen een respectabele liberale krant, De Standaard was van christen-democratische Vlaamsgezinde strekking. De Morgen -toen al- van de sossen. Toen kon je van een nieuwsfeit verschillende versies lezen, de waarheid lag meestal ergens in het midden. Dat was een verademing met de huidige media. Toen kon je door het lezen van een artikel weten uit welke krant het afkomstig was. Nu: Eén pot (links) nat.
Wel één constante: de BRT was toen ook al een rood bastion
Ik vind het heel spijtig dat in de huidige tijden er nog steeds mensen zijn die hun nieuwsgaring enkel halen uit de gesubsidieerde pers. Wat een verschraling!
Het internet is een machtige uitvinding. Alle informatie is slechts een paar muisklikken verwijderd.
En één van mijn stokpaardjes: de staatstelevisie. Schaf dat toch onmiddellijk af. Treurbuisprogramma's maken is geenszins een kerntaak van de overheid. En stop ook met de geschreven pers te subsidiëren, en laat een vrije pers floreren.
99% Mijn gedacht. Ik vind de "Duidingprogramma's" echt d'r over. De bevolking "framen" wat men te denken heeft; velen trappen in deze val. Ik stel dit vast binnen familie en kameraden. Het beste "negatiefvoorbeeld" vind ik "braambes", hier op dit forum. Geen enkele zinvolle bijdrage; behalve links gezwets.CarpeNoctem schreef: ↑27 april 2024, 19:32Bah, neen. Wie het schoentje past trekke het aan.
Ik heb hier vroeger al gerefereerd naar de tijd in mijn jonge jaren toen elke krant nog zijn eigen signatuur had. Het Laatste Nieuws was toen een respectabele liberale krant, De Standaard was van christen-democratische Vlaamsgezinde strekking. De Morgen -toen al- van de sossen. Toen kon je van een nieuwsfeit verschillende versies lezen, de waarheid lag meestal ergens in het midden. Dat was een verademing met de huidige media. Toen kon je door het lezen van een artikel weten uit welke krant het afkomstig was. Nu: Eén pot (links) nat.
Wel één constante: de BRT was toen ook al een rood bastion
Ik vind het heel spijtig dat in de huidige tijden er nog steeds mensen zijn die hun nieuwsgaring enkel halen uit de gesubsidieerde pers. Wat een verschraling!
Het internet is een machtige uitvinding. Alle informatie is slechts een paar muisklikken verwijderd.
En één van mijn stokpaardjes: de staatstelevisie. Schaf dat toch onmiddellijk af. Treurbuisprogramma's maken is geenszins een kerntaak van de overheid. En stop ook met de geschreven pers te subsidiëren, en laat een vrije pers floreren.
Laat Brembos maar lullen. Meer dan twee-drie zinnen komen er niet uit en meestal staat dan.nog in een van de zinnen het woord professor.
Inderdaad links gezwets.
Inderdaad links gezwets.
Wat bedoel je met "Je bent gebrainwashed"? Heb jij daar bewijzen van? Heeft ie Brains?
"fratsen" moet het toch zijn. Wie of wat is die Jannie? Heeft ie "Win for live" gewonnen? Vragen over vragen.Trivium schreef: ↑27 april 2024, 20:52 Nog wat strapatsen van een rooie hypocriet.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/04/27 ... nnie-haek/