Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Vlaams Blok Tv is waarschijnlijk jullie maatstaf voor een onafhankelijk informatiekanaal :-).
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Amaai, een hele posting zonder het over de heer Professor crimineel en fraudeur te hebben die tijd genoeg had om op latere leeftijd terug te gaan studeren omdat hij het land moest ontvluchten na zijn criminele activiteiten; dat zijn we van jou niet gewoon ...
Je haatzaaierij daarentegen wel ...
Even ter info, Ampe heeft niks met het Vlaams belang te maken, zij en haar partij zijn liberaal en centrum rechts. Als sos zou je juist blij moeten zijn met een gematigd alternatief op rechts, elke rechtse proteststem die naar een partij gaat die de kiesdrempel wellicht toch niet haalt gaat niet naar het VB of NVA en versterkt zo links. Maar ja, bij de sossen moet je niet zijn om zoiets in te zien, juffrouwtje Depraetere denk ook dat ze kiezers bij het VB kan weghalen door die partij en haar kiezers te schofferen, ze scoort daarmee eenzelfde tegengesteld effect als Brembos op spaargids, met het talent van dat schaap zal in de nacht of dagen na de verkiezingen wel afgerekend worden.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
De ex-kabinetschef van Johan “de Keizer van Oostende” Vandelanotte heeft inderdaad een Win for Life gewonnen dankzij allerlei postjes in overheidsbedrijven. Eerst gedelegeerd bestuurder bij de NMBS, daarna bij de Nationale Loterij. Daar verdient hij zo’n 350.000 euro per jaar.Sammy2 schreef: ↑27 april 2024, 21:16"fratsen" moet het toch zijn. Wie of wat is die Jannie? Heeft ie "Win for live" gewonnen? Vragen over vragen.Trivium schreef: ↑27 april 2024, 20:52 Nog wat strapatsen van een rooie hypocriet.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/04/27 ... nnie-haek/
Alcoholmisbruik en verbaal geweld? Heeft hij van de partijtop geleerd (m.u.v. jongedame Melissa).
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Jammer genoeg klopt dit als een bus.vortex schreef: ↑28 april 2024, 07:44Even ter info, Ampe heeft niks met het Vlaams belang te maken, zij en haar partij zijn liberaal en centrum rechts. Als sos zou je juist blij moeten zijn met een gematigd alternatief op rechts, elke rechtse proteststem die naar een partij gaat die de kiesdrempel wellicht toch niet haalt gaat niet naar het VB of NVA en versterkt zo links.
Ons Melissa gaat onder invloed van ons mateke al ongegeneerd in de VB-vijver vissen:vortex schreef: ↑28 april 2024, 07:44Maar ja, bij de sossen moet je niet zijn om zoiets in te zien, juffrouwtje Depraetere denk ook dat ze kiezers bij het VB kan weghalen door die partij en haar kiezers te schofferen, ze scoort daarmee eenzelfde tegengesteld effect als Brembos op spaargids, met het talent van dat schaap zal in de nacht of dagen na de verkiezingen wel afgerekend worden.
Ook de doorsnee rechtse Vlaming met de pet probeert ze te verleiden:
Zeer flinks allemaal.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
En de dag na de verkiezingen lijdt ze aan geheugenverlies.
Wat ik me afvraag is :
Wie zijn hier diegenen die (in de SG poll) voor PvdA stemmen.
Toch een gemuilkorfde massa die door de aanhangers van rechts tot stilte gedwongen wordt. Enkel een anonieme stem wordt nog net gedoogd.
Als het voor echt was deed rechts zoals Trump : alles proberen ongeldig verklaren.
De muilkorvers van rechts verkondigen om de andere post dat alle muilkorvers bij links zitten
Laat het rechts addergebroed hier op het forum in een voorbeeldfunctie duidelijk zien wie eigenlijk wie is (?) Of wat (?)
Toch een gemuilkorfde massa die door de aanhangers van rechts tot stilte gedwongen wordt. Enkel een anonieme stem wordt nog net gedoogd.
Als het voor echt was deed rechts zoals Trump : alles proberen ongeldig verklaren.
De muilkorvers van rechts verkondigen om de andere post dat alle muilkorvers bij links zitten
Laat het rechts addergebroed hier op het forum in een voorbeeldfunctie duidelijk zien wie eigenlijk wie is (?) Of wat (?)
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
I know.
Maar ook de 'rechtse' partijen lijden aan dit euvel
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Ik stem zelf altijd centrum links.
Want ik wil rechts* zijn in een linkse** samenleving.
*Streven naar zoveel mogelijk zelf de eigen broek ophouden.
**Als de samenleving in zijn geheel zorg draagt voor de zwakkeren dan hoef ik dat zelf niet te doen en heb ik veel meer tijd over om dingen te doen die ik leuk vind.
Belastingen betalen is een vorm van uitbesteding, veel goedkoper dan zelf alles te moeten regelen op gebied van veiligheid, onderwijs, gezondheidszorg, nutsvoorzieningen, opvang van mensen die zorg nodig hebben,...
Winwin
Want ik wil rechts* zijn in een linkse** samenleving.
*Streven naar zoveel mogelijk zelf de eigen broek ophouden.
**Als de samenleving in zijn geheel zorg draagt voor de zwakkeren dan hoef ik dat zelf niet te doen en heb ik veel meer tijd over om dingen te doen die ik leuk vind.
Belastingen betalen is een vorm van uitbesteding, veel goedkoper dan zelf alles te moeten regelen op gebied van veiligheid, onderwijs, gezondheidszorg, nutsvoorzieningen, opvang van mensen die zorg nodig hebben,...
Winwin
Ik ga bv. PVDA stemmen, hoewel ik over een heel aantal issues heel rechts denk. Alleen niet economisch. En tot nader order lijken zij minder corrupt dan de rest. Ze verdienen een kans om zich te bewijzen. Als ze er nog meer Venezuela van maken dan België al is, houdt het op .haelewyn schreef: ↑28 april 2024, 11:01 Wat ik me afvraag is :
En nu ga ik mij verstoppen om een steniging te ontlopen .
Het zal zolang niet duren, op 9 juni na 13.00u draaien ze hun kar (samen met de andere partijen) en worden hun intenties van VOOR 13.00u vertikaal geklasseerd!
Remember Lachaert de vorige keer, maar ja, toen zou en moest den Alexander (alles voor mij en niks voor een ander) premier worden.
Wat mij betreft; federaal op Blanco, Vlaams en Provenciaal een proteststem en de rest kan het vergeten. Europees is mijn impact te klein en zou het verdomd niet weten.
Later dit jaar laat ik de gemeenteverkiezingen aan mij voorbijgaan, al wordt hier in de gemeente meer reclame gemaakt voor de gemeente- dan die andere verkiezingen.
Samengevat: Ze gaan allen weer de wereld verbeteren (of is het hun wedde?).
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Het verschil tussen links en rechts is juist dat rechts juist daadwerkelijk staat voor vrijheid terwijl links denkt het ideologisch monopolie erop te bezitten en daarom al de rest mag vergruizen, blameren, schofferen; ...mver schreef: ↑28 april 2024, 13:58Ik ga bv. PVDA stemmen, hoewel ik over een heel aantal issues heel rechts denk. Alleen niet economisch. En tot nader order lijken zij minder corrupt dan de rest. Ze verdienen een kans om zich te bewijzen. Als ze er nog meer Venezuela van maken dan België al is, houdt het op .haelewyn schreef: ↑28 april 2024, 11:01 Wat ik me afvraag is :
En nu ga ik mij verstoppen om een steniging te ontlopen .
Als jij je goed voelt met op de de PVDA te stemmen moet je dat vooral doen, ik zie geen enkele reden waarom je dat niet vrijuit zou kunnen zeggen zonder "angst" te moeten hebben voor een "steniging" ...
En dat gezegd zijnde van iemand die VB stemt. Al zegt elke stemtest mij altijd dat ik NVA zou moeten stemmen, maar een partij die niets van zijn programma uitvoert of zijn eigen principes blijft verloochenen zal nooit mijn stem krijgen.
Niet iedereen van rechts is hier zo gematigd als jij cp1234. Hoewel Peeters/Vega zich tegenwoordig meer gedeisd houdt.
En op links in inderdaad meestal ook een hoop aan te merken.
En op links in inderdaad meestal ook een hoop aan te merken.
Gewoon binnen blijven tot ze het vergeten zijn (en ook tot het beter weer wordt ).