Holdings
TIP
Re: Holdings
Goeie zet van Exor in augustus… https://exor.com/press-releases/2023-08 ... mobile_app
Ze zijn toen ingestapt voor 2,6 miljard euro in Philips.
Ze zijn toen ingestapt voor 2,6 miljard euro in Philips.
Brederode sluipt op kousenvoeten ook weer omhoog. Wel nog een eindje verwijderd van de ATH.
Las dat Sofina het bedrag van de verkoop Petit Forestier herinvesteert in een Deense software bedrijf EG hetgeen een van de belangrijkste participaties wordt dan
Ook Alibaba holdings en Prosus op kousevoeten aan het terugkeren.
Prosus is idd in erg goede doen de laatste tijd. YTD: +20%. De resultaten van Tencent hebben daar uiteraard mee te maken.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Sofina "vandaag" nog interessant? Gelet op het aankomend dividend?
Sofina moet je vooral niet kopen voor het dividend, wel voor meerwaarde op langere termijn mits je gelooft in hun manier van werken. Purpose and patience.
"De meeste holdings outperformen de markt op de lange termijn (10j+)"
"Beleg voor de lange termijn in holdings omdat je verwacht dat de NAV gaat groeien, niet omdat je verwacht dat de korting gaat dalen"
https://www.youtube.com/watch?v=lEEB65FAg4c
Zijn topfavoriet van dit moment : Sofina
"Beleg voor de lange termijn in holdings omdat je verwacht dat de NAV gaat groeien, niet omdat je verwacht dat de korting gaat dalen"
https://www.youtube.com/watch?v=lEEB65FAg4c
Zijn topfavoriet van dit moment : Sofina
Ik overweeg Ackermans van de hand te doen. Noteren bijna op een ATH. In tijden van corona nog aangekocht aan 117.6€.
Voor het dividend alleen hoef je het niet perse te doen. +-50%, das mooi behaald.
Voor het dividend alleen hoef je het niet perse te doen. +-50%, das mooi behaald.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Vreemd dat D'Ieteren en Brederode zo veel dalen vandaag
zal weer ergens een analystenrapport zijn zeker die we nog niet publiek kunnen zien?
zal weer ergens een analystenrapport zijn zeker die we nog niet publiek kunnen zien?
Viel mij ook al op, vooral bij D'Ieteren. Ik ben al aan het zoeken geweest naar nieuws, maar niets gevonden, niet voor D'Ieteren zelf en niet voor de autoindustrie als geheel (daar wil D'Ieteren nog wel eens fors op reageren, niet helemaal terecht IMHO, maar soit).
Brederode gewoon winstnemingen denk ik. D’ieteren reageert op de slecht onthaalde resultaten van Boyd (The Boyd Group), de Canadese concurrent van Belron.
D'Ieteren volg ik niet.
Brederode is gedaald bij een volume van 2x niks - ergens iemand zijn rijke oude suikernonkel die komen te gaan is en de erfenis verkwanselt?
Op 5 dagen + 0,5%, op 1 maand + 4,2%, YTD +10,7%.
Er zijn betere aandelen om met een vergrootglas op de koers te zitten kijken
Brederode is gedaald bij een volume van 2x niks - ergens iemand zijn rijke oude suikernonkel die komen te gaan is en de erfenis verkwanselt?
Op 5 dagen + 0,5%, op 1 maand + 4,2%, YTD +10,7%.
Er zijn betere aandelen om met een vergrootglas op de koers te zitten kijken
-
- Full Member
- Contacteer:
D'Ieteren heeft te maken met het minder goede kwartaalrapport van Boyd, sectorgenoot van Belron, zo staat op De Tijd.