Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Voor 1600 euro zou ik inderdaad ook niet uit mijn zetel komen. Zelfs met mijn halftijds regime heb ik een pak meer.
Halftijds met behoud van rechten telt volledig mee voor je pensioen. Ik deed dat ook zo.
Destereir, een bakker neemt flexi's aan omdat hij geen full-timers kan vinden waarop hij elke dag kan rekenen. Als jij hem bewijst dat je elke donderdag, vrijdag en zaterdag van de partij bent, dan zal je snel een contract onder de neus krijgen.
Verder begrijp ik die flexi's ook niet echt. Ze combineren 3 jobs, sparen amper een euro maar zijn wel 2 maanden per jaar van huis ... 't Ja als je op je dertigste al 25 landen gezien wil hebben, moeilijk nee kan zeggen tegen de ordinairste drink en ook present wil tekenen op elke babyborrel ... En dan spreken over een rat-race. Doe toch eens allemaal wat normaal.
Verder begrijp ik die flexi's ook niet echt. Ze combineren 3 jobs, sparen amper een euro maar zijn wel 2 maanden per jaar van huis ... 't Ja als je op je dertigste al 25 landen gezien wil hebben, moeilijk nee kan zeggen tegen de ordinairste drink en ook present wil tekenen op elke babyborrel ... En dan spreken over een rat-race. Doe toch eens allemaal wat normaal.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Je moet niet alles geloven wat ze vertellen …
Het algemeen minimumloon is (sinds 1 april 2024) €2.029,88 per maand als je 38u per week werkt. Of €12,33 per uur. Je kan dus nooit minder verdienen dat dit loon. De meeste sectoren hebben zelfs een hoger minimumloon.
Volgens de salarissimulator hou je bij een brutoloon van 2.030 euro minimum zo’n 1.930 euro over.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Tsja, de Instagram generatie he. Het zal alsmaar erger worden. Ze zouden hun moeder verkopen voor likes.pukkie007 schreef: ↑1 mei 2024, 22:31 Destereir, een bakker neemt flexi's aan omdat hij geen full-timers kan vinden waarop hij elke dag kan rekenen. Als jij hem bewijst dat je elke donderdag, vrijdag en zaterdag van de partij bent, dan zal je snel een contract onder de neus krijgen.
Keeping up appearances
Laatst gewijzigd door Trivium op 1 mei 2024, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
De bedragen kloppen niet volgens mij (of we beschikken niet over alle info).
Maar los daarvan zou dat enkel aantonen dat de kloof tussen werken en niet-werken veel te klein is.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Onze sukkelaar zegt ook weer iets, ten eerste bestaat "Het Blok" enkel nog in uw zieke geest, anderzijds moet je leren lezen ! Ze willen elke werkende Vlaming 239 netto meer loon gunnen.
Als je dan toch wil trollen, probeer de feiten juist weer te geven ...
Het is helaas het nieuwe normaal.pukkie007 schreef: ↑1 mei 2024, 22:31 Destereir, een bakker neemt flexi's aan omdat hij geen full-timers kan vinden waarop hij elke dag kan rekenen. Als jij hem bewijst dat je elke donderdag, vrijdag en zaterdag van de partij bent, dan zal je snel een contract onder de neus krijgen.
In Spanje?VincentVega schreef: ↑1 mei 2024, 22:32
Volgens de salarissimulator hou je bij een brutoloon van 2.030 euro minimum zo’n 1.930 euro over.
Als we zoveel over hadden van ons brutoloon had echt rechts en namaak rechts ook geen reden meer tot spreken.
Volgens mijn simulatie heeft iemand met 2030 euro bruto maar 1763 euro over als alleenstaande.
Simulatie gedaan via de website van Jobat.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
https://www.tijd.be/politiek-economie/b ... 43159.html
1,8 miljard euro per jaar.
Linksom of rechtsom, we zullen toch eens moeten overleggen over hoe we met zijn allen naar werk kijken.
1,8 miljard euro per jaar.
Linksom of rechtsom, we zullen toch eens moeten overleggen over hoe we met zijn allen naar werk kijken.
Ik begrijp je punt niet.
Ja man (of vrouw) : een links hatende geest kan ik niet altijd begrijpen. Die leven in een andere wereld met een alternatieve logica. Ze spreken een andere taal.
En ze vinden zichzelf ook nog eens constant veel slimmer dan in werkelijkheid overduidelijk het geval is.
Dus ja .... Maria ?
Maria is op reis. Jouw overkomst is dringend gewenst.
En ze vinden zichzelf ook nog eens constant veel slimmer dan in werkelijkheid overduidelijk het geval is.
Dus ja .... Maria ?
Maria is op reis. Jouw overkomst is dringend gewenst.