Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Verkiezingen 2024 - Groen wil armoederisico tot nul herleiden met welvaartsgarantie
Dat noemen ze luchtfietsen. Ze geven helaas de garantietermijn niet aan.
Dat gebeurt er als een partij zelf onder de armoedegrens zakt.
Dat noemen ze luchtfietsen. Ze geven helaas de garantietermijn niet aan.
Dat gebeurt er als een partij zelf onder de armoedegrens zakt.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
En Voorruit wil alle inkomsten, ook meerwaardes belasten zoals arbeid en dan nog eens vermogens vanaf 1 miljoen belasten ...
Heb je één deftig huis en een beetje spaargeld zit je daar al aan, goede bezig ...
Velen waren zo negatief als ik over goud sprak, maar hoe meer ik zo'n zaken lees hoe gelukkiger ik ben met mijn goud, denk dat het % alleen nog maar gaat toenemen, dat hij zijn meerwaardes bij zijn Agustageld steekt de crimineel !
Heb je één deftig huis en een beetje spaargeld zit je daar al aan, goede bezig ...
Velen waren zo negatief als ik over goud sprak, maar hoe meer ik zo'n zaken lees hoe gelukkiger ik ben met mijn goud, denk dat het % alleen nog maar gaat toenemen, dat hij zijn meerwaardes bij zijn Agustageld steekt de crimineel !
Ik ben zeker ook niet ontevreden met mijn goud.
Hoe maak je van dat goud terug cash als je iets wil kopen?voorheenCP1234 schreef: ↑6 mei 2024, 18:35 En Voorruit wil alle inkomsten, ook meerwaardes belasten zoals arbeid en dan nog eens vermogens vanaf 1 miljoen belasten ...
Wat betreft aandelen heb ik zelf het vermoeden dat ze gewoon de verkooptax wat zullen verhogen (momenteel 0,12/1,32% dacht ik).
Dan hebben ze altijd prijs en dat niet enkel voor de meerwaarde maar voor het volledige bedrag.
Gewoon een telefoontje naar je goudhandelaar als je de koers goed vindt en meteen afspreken wanneer je het uiterlijk brengt. Zeg uiterlijk 3 dagen later. Daarna wordt het bedrag waar je bij staat direct over gemaakt. Tenminste dat is mijn langjarige ervaring bij een goede goudhandelaar.
En de fiscus (of je bank) zal daar geen vragen over stellen?
Laat ze maar vragen, je het toch een verkoopcontract. Het aankoopcontract kan je zo direct niet vinden ...
Deze verminking zou verboden moeten worden, alleen toegestaan om medische reden en niet terugbetalen ook al is het "nodig".voorheenCP1234 schreef: ↑3 mei 2024, 19:52Amaai Brembos, ik ben het weeral 200% eens met jou, begin er schrik van te krijgen ...
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Voor goud vind je direct een koper, zijnde privé, handelaar of bank.Woz schreef: ↑6 mei 2024, 21:33Hoe maak je van dat goud terug cash als je iets wil kopen?voorheenCP1234 schreef: ↑6 mei 2024, 18:35 En Voorruit wil alle inkomsten, ook meerwaardes belasten zoals arbeid en dan nog eens vermogens vanaf 1 miljoen belasten ...
Wat betreft aandelen heb ik zelf het vermoeden dat ze gewoon de verkooptax wat zullen verhogen (momenteel 0,12/1,32% dacht ik).
Dan hebben ze altijd prijs en dat niet enkel voor de meerwaarde maar voor het volledige bedrag.
En wil je niet dat onze machtshebbers weten dat je er een centje op verdient bij het verkopen, even de grens over en je verkoopt het daar, simpel ...
Een kilo, en dan praten we op dit moment over bijna 70 000 euro is kleiner dan de meeste smartphones dus pak je zo mee.
-
- Full Member
- Contacteer:
In the US of A is het nochtans het omgekeerde. Nagenoeg alle baby's worden er kort na de geboorte besneden.
https://www.oudersvannu.nl/baby/je-zoon ... et~5dc97b4
En los daarvan, waarom zou het niet mogen terugbetaald worden als er een medische reden is ?
Op de korste keren zijn dat allemaal medische gevallen. Ik vind het bij kinderen een barbaarse gewoonte, zeker als het niet nodig is. Vanaf 21 jaar doen mensen wat ze willen...
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
-
- Full Member
- Contacteer:
Amerikanen zijn dus barbaren
... daar denkt men net het omgekeerde, dat als je niet besneden bent je maar een vies ventje bent "that smells" en niet-hygiënisch is.
Je ziet maar andere culturen, andere gewoontes.
Los daarvan, ik denk dat het niet echt aangenaam meer is als je dat op je 21e nog moet laten gebeuren.