Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Als je moeder natuur haar gang had laten gaan, dan zag de wereld er gans anders uit. Dan had je mss een Woodstock in het kwadraat gekregen. Zou ook een mooi thema voor een film zijn.
Ik gok er op dat de oplossing van Europa gaat komen.voorheenCP1234 schreef: ↑7 mei 2024, 19:58
Ik ben toch al blij dat de partij die mijn stem krijgt de noodzaak van een gezonder financieel beleid verstaat.
Griekenland style.
Of overdrijf ik nu ?
Als het zo verder gaat zal het inderdaad á la Griekenland zijn. Dan ben ik benieuwd wie dat het meeste zal voelen in zijn of haar portemonnee maar ik vermoed dat het niet de rijken zullen zijn.
Tja.. het is niet per se die ene die hard kan lopen / de sterkste / de slimste die overleeft in een crisis maar misschien die andere die zich perfect weet aan te passen.
Het is gemakkelijker om je aan te passen als je voldoende middelen ter beschikking hebt die je kunnen helpen om je aan te passen.
Als je in het bos een hut moet bouwen zal die sneller klaar zijn als je een hamer en zaag hebt dan wanneer je enkel maar een touw hebt
Als je in het bos een hut moet bouwen zal die sneller klaar zijn als je een hamer en zaag hebt dan wanneer je enkel maar een touw hebt
Ik verwacht helemaal niet dat we Griekse toestanden gaan meemaken. Voor het ogenblik is het Italië die het slechtst doet van de hele Eurozone. De intrest die ze moeten betalen op hun staatsschuld is zelfs hoger dan die van Griekenland.haelewyn schreef: ↑7 mei 2024, 22:13Ik gok er op dat de oplossing van Europa gaat komen.voorheenCP1234 schreef: ↑7 mei 2024, 19:58
Ik ben toch al blij dat de partij die mijn stem krijgt de noodzaak van een gezonder financieel beleid verstaat.
Griekenland style.
Of overdrijf ik nu ?
En België moet nog minder intrest betalen dan Griekenland. Dat wijst er ook op dat de internationale financiële markten niet verwachten dat België in grote problemen zal komen.
Links, rechts, kattevitesse, apen in een tutterfles... rechts aan zet.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Toch fijn dat onze regering , Vlaams of federaal , in deze moeilijke financiele tijden 5000 euro mee betaalt voor mijn electrische Dacia of Tesla.
Voor U heeft in elk geval kleurrijke kandidaten toegevoegd aan hun lijst.
https://www.hln.be/binnenland/kandidate ... ~a26d6b45/
https://www.hln.be/binnenland/kandidate ... ~a26d6b45/
-
- Full Member
- Contacteer:
Ja, dan kunnen ze hun geld besteden om de rokers en alcoholisten tenminste de zorg te geven die ze verdienen.Trivium schreef: ↑7 mei 2024, 21:43 https://www.hln.be/binnenland/stephanie ... ~a24c5841/
Hoeveel zou dit grapje de belastingbetaler gekost hebben? Als moeder natuur je geen kinderen wil geven dan is dat misschien met een reden. Moet een kinderwens van elke vrouw die "alleen maar gelukkig kan zijn met een kind" persé gesponsord worden? Afschaffen die handel net zoals zovele onzinnige gezondheidszorg subsidies die de belastingbetaler veel geld kosten. Dan zou er misschien geld over zijn om mensen met echte medische zorgen beter te ondersteunen.
Als ik je voorstel een beetje interpreteer komt het er eigenlijk op neer dat we gewoon de evolutieleer en de wet van de sterkste moeten volgen ? Vrouwen die geen kinderen kunnen krijgen : jammer, hartaanval : laat hem liggen, kanker : evolutie, sorry, next, enzovoorts.
't Zou een mooie besparing zijn natuurlijk, geen gezondheidszorg meer ? Natuurlijk geldt dit enkel tot je zelf in de miserie komt, op dat moment ga je staan janken over de lange wachtlijsten in de zorg en zal je de eerste zijn die een verpleger een duw zou geven omdat ze je niet vlug genoeg helpen in de spoed.
Empathie
Slecht geslapen ? Een beetje gefrustreerd?
Je klaagt hier over Jan en alleman maar je maakt je schuldig aan net dezelfde feiten als diegenen waar je over klaagt.
Je maakt zelf een interpretatie van hetgeen ik zeg en je legt me woorden in de mond die ik niet gezegd heb.
Waar zeg ik dat er geen gezondheidszorg meer moet zijn? Waar zeg ik dat mensen met kanker geen zorg moeten krijgen? Waar zeg ik dat je mensen met een hartaanval moet laten liggen?
Misschien moet je even tot 10 tellen, een beetje mediteren en dan mijn laatste zin nog een lezen.
Zielige reactie.
Maar ik ga mijn tijd verder aan jou niet meer verspillen.
Je mag bij deze verhuizen naar mijn negeerlijst.
Doei.
Je klaagt hier over Jan en alleman maar je maakt je schuldig aan net dezelfde feiten als diegenen waar je over klaagt.
Je maakt zelf een interpretatie van hetgeen ik zeg en je legt me woorden in de mond die ik niet gezegd heb.
Waar zeg ik dat er geen gezondheidszorg meer moet zijn? Waar zeg ik dat mensen met kanker geen zorg moeten krijgen? Waar zeg ik dat je mensen met een hartaanval moet laten liggen?
Misschien moet je even tot 10 tellen, een beetje mediteren en dan mijn laatste zin nog een lezen.
Zielige reactie.
Maar ik ga mijn tijd verder aan jou niet meer verspillen.
Je mag bij deze verhuizen naar mijn negeerlijst.
Doei.
Na de discussie over voorhuiden kunnen we het nu over de kinderwens hebben.
Een onvervulde kinderwens moet (naast het niet vinden van een levenspartner) zowat de grootst mogelijke frustratie zijn die het leven kent. Gezien adoptie een volstrekt ongereguleerd alternatief is met volledige willekeur, is een IVF traject voor velen de enige optie. Kunstmatige fertilisatie is een tak van de wetenschap die alle verdere onderzoek verdient. Niet alleen om kinderloze koppels vandaag te helpen, maar ik denk bvb ook aan het elimineren van erfelijke aandoeningen etc.
Ik heb er alvast geen probleem mee dat een deel van mijn belastingen naar dit soort zaken gaat.
Een onvervulde kinderwens moet (naast het niet vinden van een levenspartner) zowat de grootst mogelijke frustratie zijn die het leven kent. Gezien adoptie een volstrekt ongereguleerd alternatief is met volledige willekeur, is een IVF traject voor velen de enige optie. Kunstmatige fertilisatie is een tak van de wetenschap die alle verdere onderzoek verdient. Niet alleen om kinderloze koppels vandaag te helpen, maar ik denk bvb ook aan het elimineren van erfelijke aandoeningen etc.
Ik heb er alvast geen probleem mee dat een deel van mijn belastingen naar dit soort zaken gaat.
Laatst gewijzigd door sintorama op 8 mei 2024, 09:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Ze kunnen misschien iedereen die geen levenspartner vindt een gratis abonnement geven op datingbureau's.
Het ware veel beter dat de overheid een lijst van alleenstaanden aanlegt en daarbij de alleenstaanden een regelmatige uitnodiging tot een date verstuurt. Indien burgers niet ingaan op de uitnodiging of teveel potentiele partners afwijzen dan kunnen ze geen aanspraak meer maken op een sociale woning. Sociale woningen zijn er immers om gezinnen te ondersteunen en niet het veel te dure vrijgezellenleven te sponsoren.
(Voor de duidelijkheid: dit was een grap).
Ik had hem door maar het is best dat je er tegenwoordig bij zet dat het als grap bedoeld is want de teentjes worden alsmaar langer en men geeft een eigen interpretatie aan je woorden en verdraait je woorden om toch maar een zure reactie te kunnen posten.