naar welke bank snelst overboeken? (vóór 01/01/2010)
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
naar welke bank snelst overboeken? (vóór 01/01/2010)
Hoi,
Heb net een nieuwe account aangemaakt bij sodexo (1 dienstenbedrijf wil geen elektronische cheques meer aanvaarden)
Zou nog vóór 01/01/2010 geld op rekening van sodexo willen zien
kan ik de cheques al aftrekken in 2010
naar welke bank gaat het snelst volgens jullie?
mijn rek. keytradebank
Bank van de Post, Ethias, KBC, Deutsche Bank, ING, Dexia, BNP Paribas-Fortis
Laatste misschien?
mvg
Heb net een nieuwe account aangemaakt bij sodexo (1 dienstenbedrijf wil geen elektronische cheques meer aanvaarden)
kan ik de cheques al aftrekken in 2010
mijn rek. keytradebank
Laatste misschien?
mvg
Re: naar welke bank snelst overboeken? (vóór 01/01/2010)
uit eigen ervaringen: Dexia.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Persoonlijk zou ik gaan voor Keytrade, KBC en of Fortis.
Andere banken heb ik geen (positieve) ervaring mee.
Andere banken heb ik geen (positieve) ervaring mee.
We zijn nog maar de 29-12. Ik denk dat het bij alle banken zou lukken, en dat het enkel van die bedienden van Sodexo afhangt, wanneer zij het boeltje inboeken.
Indien je superveel cheques wenst te bestellen - dan kan je als test - ze naar alle door u opgenoemde banken overschrijven.
Het hangt ook een beetje van de "uitgaande" bank af. Rabobank.be zou daarin niet slecht scoren.
Denk in princiepe tegenwoordig als je het nu in je computer ingeeft, dat het geld morgen in de loop van de dag bij ALLE banken aanwezig is.
Indien je superveel cheques wenst te bestellen - dan kan je als test - ze naar alle door u opgenoemde banken overschrijven.
Het hangt ook een beetje van de "uitgaande" bank af. Rabobank.be zou daarin niet slecht scoren.
Denk in princiepe tegenwoordig als je het nu in je computer ingeeft, dat het geld morgen in de loop van de dag bij ALLE banken aanwezig is.
Dat kan niet zo'n groot probleem zijn. Persoonlijk zou ik als ik er gerust wil zijn via BNP Paribas Fortis overschrijven als ze zelf ook een BNP Paribas Fortis rekening hebben. Als ze een rekening van Dexia, ING, KBC hebben zou ik via dezelfde bank overboeken. Als je het via een andere bank wil doen zou je het vandaag voor 11.59 moeten bevestigd hebben om gerust te kunnen slapen.satsurfer schreef: Hoi,
kan ik de cheques al aftrekken in 2010 :D
mijn rek. keytradebank
Laatste misschien?
mvg
Ik gebruik BNP Paribas Fortis veel als ik op het laatste nippertje mijn sociale bijdrage moet betalen. Als je daarmee niet op tijd bent heb je altijd verhogingen aan je been - de ontvangkantoren zijn dit bij wet verplicht. Bij Fortis heb ik ooit eens op de laatste dag van het kwartaal betaald en het was nog in orde. Voor dit jaar wil ik er geruster in zijn en is de overschrijving al ingevoerd maar met memo 30.12.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Vermijd Argenta - het duurt min. 2 dagen voor geld naar andere bank wordt overgeschreven. Bij uw verrichtingen vermelden ze dan : "ov met regul". Heb navraag gedaan over omschrijving en kreeg als antwoord: "bedragen boven de 1000 euro naar een andere bank worden gecontroleerd op fraude. Er kan iemand anders geld van uw rekening op zijn rekening plaatsen. ?? hoe controleren ze dat wie mijn digipass gebruikt ??Ik antwoordde: "het waren 2 bedragen onder de 1000 euro mijnheer". Daarop kreeg ik als reactie: "we gaan er niet over discussiëren."
Dit hebben we niet gedaan, mijn geld gaat weg bij spaarrekening van Argenta. Voor mijn bedrag, nu boven de 1000 euro, heb ik 5 dagen moeten wachten en ben die dagen kwijt aan intrest te zien aan de valutadatum dat ze gebruiken.
Dit hebben we niet gedaan, mijn geld gaat weg bij spaarrekening van Argenta. Voor mijn bedrag, nu boven de 1000 euro, heb ik 5 dagen moeten wachten en ben die dagen kwijt aan intrest te zien aan de valutadatum dat ze gebruiken.
Ik vind het bovenstaande gewoon zever.alegria schreef: Vermijd Argenta - het duurt min. 2 dagen voor geld naar andere bank wordt overgeschreven. Bij uw verrichtingen vermelden ze dan : "ov met regul". Heb navraag gedaan over omschrijving en kreeg als antwoord: "bedragen boven de 1000 euro naar een andere bank worden gecontroleerd op fraude. Er kan iemand anders geld van uw rekening op zijn rekening plaatsen. ?? hoe controleren ze dat wie mijn digipass gebruikt ??Ik antwoordde: "het waren 2 bedragen onder de 1000 euro mijnheer". Daarop kreeg ik als reactie: "we gaan er niet over discussiëren."
Mijn vriendin schrijft geregeld bedragen over van haar golden rekening bij argenta naar rekeningen van mij bij andere banken, zowel kleinere als bedragen van meerdere duizende euro's.
99% van de tijd staan ze de volgende dag op de rekening, zeer zelden slechts de dag nadien, langer heeft het nog nooit geduurd!
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Voor bedragen boven de 1.000 euro weet ik het niet, maar voor de kleinere kan ik bevestigen dat ze meestal de volgende dag op de rekening staan. Ik moet er wel bijzeggen dat ik twee dagen ook al meegemaakt hebt, maar langer nog nooit.
Bij argenta worden nog massaal papieren overschrijvingen binnengegeven die meestal meegegeven worden met de interne post. Op die manier verlies je al minstens 1 dag.
Mijn vriendin vraagt altijd dat ze de overschrijving zelf ter plaatse ingeven.
Dan moeten ze, tenzij ik me vergis voor 17u worden ingegeven om de volgende dag op de rekening te staan.
Mijn vriendin vraagt altijd dat ze de overschrijving zelf ter plaatse ingeven.
Dan moeten ze, tenzij ik me vergis voor 17u worden ingegeven om de volgende dag op de rekening te staan.
Geld verdienen doe je door te werken.