Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Naast de kwestie. Het is duidelijk over welk soort jobs we het hier hebben, voor wie het niet opzettelijk verkeerd wil begrijpen.
Ok, je hebt je opinie, hou ze maar. Er is toch niets zo vrijblijvend als een opinie.
Bedankt. Vriendelijk dat je toelating geeft .
Dan houdt het tenminste op ook. Dovemansgesprekken met mensen die geen steekhoudende argumenten kunnen produceren boeien toch nul.
Dan houdt het tenminste op ook. Dovemansgesprekken met mensen die geen steekhoudende argumenten kunnen produceren boeien toch nul.
Net zoals we (ten tijde van Covid) het aantal doden hadden kunnen decimeren met een premier van het Vlaams belang of de NVA.CarpeNoctem schreef: ↑9 mei 2024, 10:05
Acroniemen galore:
De Partij Van De Afgunst blijkt ook de Partij Van De Afdankingen te zijn.
Ik zou denken, maar ik kan mis zijn, dat met de PVDA er nog meer pro forma jobs gaan komen.
Die zijn in je statistiek nog niet meegerekend.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 9 mei 2024, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Euh, dat is mijn statistiek niet. En ik geloof je grif dat er met hen aan het roer nog een massa nutteloze overheidsjobs gaan bijkomen.haelewyn schreef: ↑9 mei 2024, 11:09Ik zou denken, maar ik kan mis zijn, dat met de PVDA er nog meer pro forma jobs gaan komen.CarpeNoctem schreef: ↑9 mei 2024, 10:05 Acroniemen galore:
Die zijn in je statistiek nog niet meegerekend.
Maar als die jobkes in die statistiek meegerekend zijn? Ik zou het niet weten. Die statistiek komt van de gesubsidieerde MSM ic DS, dus met een vrachtwagenlading zout te nemen.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Als je stelt dat die statistiek met een flinke korrel zou te nemen is , ontgaat het me er nu wel waarom dan dergelijke statistiek te willen posten ?CarpeNoctem schreef: ↑9 mei 2024, 11:49Euh, dat is mijn statistiek niet. En ik geloof je grif dat er met hen aan het roer nog een massa nutteloze overheidsjobs gaan bijkomen.
Maar als die jobkes in die statistiek meegerekend zijn? Ik zou het niet weten. Die statistiek komt van de gesubsidieerde MSM ic DS, dus met een vrachtwagenlading zout te nemen.
Of gewoon als reden om nog eens net als een 12-jarige uw gekende spreukje "partij van afgunst" te kunnen uitspreken ?
Zou je me trouwens kunnen kunnen uitleggen waarom VL.(blok) Belang zo hoog scoort in het creëren van werkgelegenheid ?
Van NVA was het reeds gekend dat ze instaan voor de kracht van verandering (tegenwoordig heet het "voor welvaart")
CarpeNoctem schreef: ↑9 mei 2024, 10:05
Acroniemen galore:
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Als we hier alleen mogen posten wat niet met een korrel zout te nemen is gaat het hier heel stil worden. We moeten dan al niets meer van je geliefde PVDA posten
1) Gelieve te zorgen dat het acroniem klopt. Dus ad nauseam: Partij Van De Afgunst
2) Wat die 12-jarigen betreft. Veel treffender kun je het programma van die partij eigenlijk niet omschrijven. Een kind dat een temper tantrum krijgt omdat een ander kind heeft wat het zelf wil hebben. Maar daar liefst van al zelf geen inspanning voor wil doen.
Terwijl er methodes bestaan om zulke toestanden te vermijden.
Bah neen gij. Geen flauw idee. Je moet daarvoor te rade gaan bij De Standaard. Ik heb geen flauw benul van de door hen gebruikte methodiek.
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 10 mei 2024, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Begrijp je zelf wat je hier nu zegt?CarpeNoctem schreef: ↑9 mei 2024, 19:48Als we hier alleen mogen posten wat niet met een korrel zout te nemen is gaat het hier heel stil worden. We moeten dan al niets meer van je geliefde PVDA posten
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Eigenlijk bedoelt CN gewoon dat alles wat hij hier vertelt over PVDA met een korrel zout te nemen is.Woz schreef: ↑9 mei 2024, 20:39Begrijp je zelf wat je hier nu zegt?CarpeNoctem schreef: ↑9 mei 2024, 19:48
Als we hier alleen mogen posten wat niet met een korrel zout te nemen is gaat het hier heel stil worden. We moeten dan al niets meer van je geliefde PVDA posten
Het is in deze dus positief dat de uitdrukking : "zelfkennis is het begin van alle wijsheid" dus ergens wel blijkt te kloppen.
Als ik er over nadenk :CarpeNoctem schreef: ↑9 mei 2024, 19:48
2) Wat die 12-jarigen betreft. Veel treffender kun je het programma van die partij eigenlijk niet omschrijven. Een kind dat een temper tantrum krijgt omdat een ander kind heeft wat het zelf wil hebben.
"Partij van de afgunst"
Heb je het dan over NVA ? De afgunst op vanalles en iedereen is scheert daar inderdaad hoge toppen.
Ik heb al 10jaar de indruk dat men gestaag alles stelselmatig afneemt van de gewone Jan met de Pet zoals u en ik.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Afkortingen zijn niet echt je ding hé?
Wel, dan is er nog hoop voor jou. Ik heb die indruk al 40 jaar. Als ik mijn loonfiche bekijk word ik opstandig en heb ik medelijden met mijn werkgever.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En bij Groen zouden ze graag helemaal onder de kiesdrempel verdwijnen:
Kleuters moeten les krijgen over genderdiversiteit
Laat de kleuters ff met rust. Het is al moeilijk genoeg om een puzzel van 4 stukken te maken.
Laat die kleuters maar kind zijn ipv die woke-zever door hun strot geramd te krijgen.
Ze willen die indoctrinatie steeds vroeger starten.
We zien nu al de resultaten:
Ook de vrijheid van meningsuiting zouden ze graag verder uithollen:
Kleuters moeten les krijgen over genderdiversiteit
Laat de kleuters ff met rust. Het is al moeilijk genoeg om een puzzel van 4 stukken te maken.
Laat die kleuters maar kind zijn ipv die woke-zever door hun strot geramd te krijgen.
Ze willen die indoctrinatie steeds vroeger starten.
We zien nu al de resultaten:
Ook de vrijheid van meningsuiting zouden ze graag verder uithollen:
Groen wil artikel 150 herzien
Dit is geen indoctrinatie , gewoon essentiele leerstof.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Een slag in het water van Groen. De helft van die kleuters spreekt de taal niet.
[woke] Ja hé, kinderen zouden al op hun 6 jaar moeten beslissen of ze verder als jongen of meisje door het leven gaan, immers hoe vroeger men start met de hormonen behandeling hoe beter het resultaat van de transitie. Om daarover geïnformeerd te zijn en voldoende bedenktijd te geven, zal men aan kleuters goed moeten uitleggen wat het traject, de opties en consequenties zijn. Best zou zijn om ouders hierin geen inspraak te geven en hen te verplichten hun kind gender neutraal op te voeden tot het op 6 jarige leeftijd een eigen weloverwogen keuze maakt. [/woke]