Rijden met EV vs ICE
Re: Rijden met EV vs ICE
Ik ben niet zo goed met merken. Ik heb het allergoedkoopste basismodel zonder enige optie genomen.
Re: Rijden met EV vs ICE
Ja ik ken dat, ik ben niet zo goed met elektriciteit, dus heb ik in de garage gewoon maar de goedkoopste auto gekocht.
Als de brandstof op is zal ik eens vragen wat ik moet tanken, stroom, nieuwe batterijtjes, waterstof, diesel of benzine. Geen flauw idee.
Maar stinken doet hij niet, want ze hadden hem van binnen helemaal schoon gemaakt en ik rijd altijd met de raampjes dicht zodat de verwarming niet aan hoeft.
Als de brandstof op is zal ik eens vragen wat ik moet tanken, stroom, nieuwe batterijtjes, waterstof, diesel of benzine. Geen flauw idee.
Maar stinken doet hij niet, want ze hadden hem van binnen helemaal schoon gemaakt en ik rijd altijd met de raampjes dicht zodat de verwarming niet aan hoeft.
Re: Rijden met EV vs ICE
Ik ben niet zo goed met merken. Ik heb het allergoedkoopste basismodel zonder enige optie genomen.
[/quote]
Tautologie.
Het merk staat op uw stuur, vooraan en achteraan op uw wagen. Moeilijk om er naast te kijken. Moedwil of ontkenning kan ook
[/quote]
Tautologie.
Het merk staat op uw stuur, vooraan en achteraan op uw wagen. Moeilijk om er naast te kijken. Moedwil of ontkenning kan ook
Re: Rijden met EV vs ICE
Op de showroom van de garage, op de bestelbon, op de factuur, op de sleutel, op je verzekeringsdocument, op je inschrijvingsdocument, ..
Ik had onlangs wel een vriendin die op anderhalf jaar tijd nog nooit de koffer had open gedaan. Ze wist zelfs niet hoe het moest.
Er zijn er die het merk van hun auto niet kennen, waar ze toch mee rond rijden.
Re: Rijden met EV vs ICE
De T van Tacia meen ik opgemerkt te hebben.
Re: Rijden met EV vs ICE
Trabant ? Tata ? Talbot ? Triumph ? Tesla ? Toyota ?
Re: Rijden met EV vs ICE
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Re: Rijden met EV vs ICE
[/quote]
Ahhh je zei gewoon doe mij maar een goedkope EV, maar je wist niet bij welke dealer je stond. Logisch.
Waarschijnlijk geen Tesla dan.
[/quote]
Wie stapt er nu nog bij een dealer binnen in deze online shopping tijden …?
Ahhh je zei gewoon doe mij maar een goedkope EV, maar je wist niet bij welke dealer je stond. Logisch.
Waarschijnlijk geen Tesla dan.
[/quote]
Wie stapt er nu nog bij een dealer binnen in deze online shopping tijden …?
Re: Rijden met EV vs ICE
T-Fordje op batterijen. 100 jaar geleden hadden ze in de US ook al elektrische auto's.
De man had er een op benzine voor de langere afstanden en de vrouw een elektrische, die hoefde n.l. nooit zo ver weg.
Rond 1900 reed in de US 38% van de auto's al elektrisch en slechts 22% op benzine.
Re: Rijden met EV vs ICE
Ahhh je zei gewoon doe mij maar een goedkope EV, maar je wist niet bij welke dealer je stond. Logisch.
Waarschijnlijk geen Tesla dan.
[/quote]
Wie stapt er nu nog bij een dealer binnen in deze online shopping tijden …?
[/quote]
Ahhh, via Amazone besteld of Bol.com. Maar dat is weer niet milieuvriendelijk, want dan brengen ze hem met een vrachtwagen op diesel.
Of heb je een tweedehandsje gekocht waarvan de batterij zijn beste tijd had gehad. Maar nee dat zal niet, want met die lege afschrijving zijn die nog erg duur.
Beste Brembos, om je trollenrol goed vol te houden, is het wel belangrijk dat je niet begint te overdrijven.
Re: Rijden met EV vs ICE
Nee splinternieuw , anders kreeg ik geen premie 5.000 € van mevrouw Lydia. Een dealer is een overbodige en dure tussenpersoon. Het watertankje dat de dealer voor 5 euro vult tijdens het onderhoud moet je wel zelf vullen dan.
Re: Rijden met EV vs ICE
Jawel hoor, maar dan "slechts" 3.000 euro.
Re: Rijden met EV vs ICE
Ik vind jou toch wel een rechtse kapitalist eigenlijk Brembos. Je werkt niet, dus heb je geen auto nodig voor je werk.
Privé rijd je ook vast niet veel en dan toch een nieuwe auto kopen foei!
Dan had je beter een 4 of 5 jaar oude EV gekocht en genoegen genomen met 3.000 premie.
Die 2.000 had dan weer bijgedragen kunnen worden aan al die kameraden die bij van Hool werkeloos zijn geworden.
Privé rijd je ook vast niet veel en dan toch een nieuwe auto kopen foei!
Dan had je beter een 4 of 5 jaar oude EV gekocht en genoegen genomen met 3.000 premie.
Die 2.000 had dan weer bijgedragen kunnen worden aan al die kameraden die bij van Hool werkeloos zijn geworden.