Wat na staatsbon?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Wat na staatsbon?
Een put graven om een andere te dempen helpt niet. Resultaat: de te dempen putten worden alsmaar groter. Ik zou enkel beleggen in obligaties van het Ministerie van Defensie; zij zullen nog goed opbrengen in de toekomst. Als je humor vindt, mag je deze gratis behouden.
Me too, als het Belgische betreft.
Mijn mening ook, als het Belgische zijn.Sammy2 schreef: ↑17 mei 2024, 19:21Beleggen in staatsinstanties? Zou ik nooit doen. Vingertjes afhouden. Mijn mening uiteraard.Matroos1958 schreef: ↑17 mei 2024, 16:08
de TAK 21 van Ethias Savings brengt 3,20% netto op. Als je het mij vraagt is dat verre van slecht? 8 jaar lang gegarandeerd!
niemand doet beter op dit moment. Ok er zijn instapkosten van 2%
als je 100000EUR inlegt en 2% beurstaks betaald is dat 98000EUR en is dit netto 3% met kapitalisatie op 8 jaar
niet slecht of zijn er andere meningen?
"Na de staatsbon, is vóór de staatsbon". De som van 22.000.000.000 € moet ergens "hergefinancierd" worden; + intresten.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ek peins et nie. De overheid zal met een truuk moeten komen. Hoe gaan zij dit gat opvullen? . Ik weet het: hogere intresten dan de Privé? Popcorn en biertje; en Euro2024 voetbal kijken.
-
- Full Member
- Contacteer:
Wat maakt het uit als je mens 100K bij ethias plaatst 8 jaar lang.
Mooi intresten en klaar.
Echt? Acht, (in cijfers , jaar? Doen zou ik zeggen. (dit is geen beleggingsadvies, mijnentwege; doch eerder als "bewondering" voor de trouwheid aan een bank/verzekeraar, gemeend). Chapeau!Matroos1958 schreef: ↑17 mei 2024, 21:58Wat maakt het uit als je mens 100K bij ethias plaatst 8 jaar lang.
Mooi intresten en klaar.
Ethias zal wel overgenomen worden door de Fransen binnenkort. En dan gelden de afspraken ineens niet meer.Sammy2 schreef: ↑17 mei 2024, 22:14Echt? Acht, (in cijfers , jaar? Doen zou ik zeggen. (dit is geen beleggingsadvies, mijnentwege; doch eerder als "bewondering" voor de trouwheid aan een bank/verzekeraar, gemeend). Chapeau!Matroos1958 schreef: ↑17 mei 2024, 21:58
Wat maakt het uit als je mens 100K bij ethias plaatst 8 jaar lang.
Mooi intresten en klaar.
-
- Full Member
- Contacteer:
De "nieuwe"?