Rendementen 2023 voor tak21
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Rendementen 2023 voor tak21
Kreeg zojuist de brief van Fortis met daarin het rendement voor 2023. 1,7%: als ik dan op spaargids zie dat de torenhoge instapkosten 3,5% zijn en dit meereken in het rendement, dan is mijn insziens Fortis dus de slecht presterende tak21 (tot op dit moment) van alle op spaargids vermelde tak21 aanbiedingen. De grootbank op zijn best dus.
Re: Rendementen 2023 voor tak21
lucas123 schreef: ↑23 mei 2024, 10:58 Kreeg zojuist de brief van Fortis met daarin het rendement voor 2023. 1,7%: als ik dan op spaargids zie dat de torenhoge instapkosten 3,5% zijn en dit meereken in het rendement, dan is mijn insziens Fortis dus de slecht presterende tak21 (tot op dit moment) van alle op spaargids vermelde tak21 aanbiedingen. De grootbank op zijn best dus.
Instapkosten:
- 3,5% op periodieke premies en op een enige premie <25.000 EUR (taks inbegrepen)
- 3% op een enige premie ≥25.000 EUR (taks inbegrepen)
Stortingen: Kapitaalsopbouw met enige premie minimum 2.500 EUR (taks inbegrepen), bijkomende premies zijn niet mogelijk. Kapitaalsopbouw met flexibele premies (enkel voor contracten met een minimum looptijd van 9 jaar) minimum 30 EUR per maand of 360 EUR per jaar (taks inbegrepen).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Rendementen 2023 voor tak21
In 2022 met 2,5% bij de beste, nu bij de slechtste. Bewijst nog maar eens het belang van "resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.".lucas123 schreef: ↑23 mei 2024, 10:58 Kreeg zojuist de brief van Fortis met daarin het rendement voor 2023. 1,7%: als ik dan op spaargids zie dat de torenhoge instapkosten 3,5% zijn en dit meereken in het rendement, dan is mijn insziens Fortis dus de slecht presterende tak21 (tot op dit moment) van alle op spaargids vermelde tak21 aanbiedingen. De grootbank op zijn best dus.