Santander Consumer bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Santander Consumer bank
Ik beweer dat niet. Er staat nl. "als".jos48 schreef: ↑25 mei 2024, 16:43Waarom beweert u dat ik het verhaal telkens wijzig bij iedere communicatie met SCB?EarthNvstr1 schreef: ↑25 mei 2024, 16:36
Tja. Als het verhaal dan ook nog telkens wijzigt bij elke communicatie, dan kan ik begrijpen dat ze daar bij SCB tureluur worden ...
Maar aangezien je hier op het forum geen consistent relaas vertoont, kan ik mij iets voorstellen bij je communicatie met SCB.
Dan hebt u mijn verhaal helaas niet begrepenEarthNvstr1 schreef: ↑25 mei 2024, 17:15Ik beweer dat niet. Er staat nl. "als".
Maar aangezien je hier op het forum geen consistent relaas vertoont, kan ik mij iets voorstellen bij je communicatie met SCB.
Wanneer ik noteer dat ik op 17/5/2024 klachten via mail indien dan is dat wel degelijk de waarheid.
Wanneer ik in mijn verhaal noteer dat op 24/5/2024 SCB-bij een telefoongesprek- me "wijsmaakt" dat mijn klachten van 17/5/2024 zgn. "in de cloud verdwenen zijn" dan toon ik de "uitvluchten" van SCB op een correcte manier aan.
U hebt blijkbaar niet begrepen dat ik niet verantwoordelijk ben voor het "niet-consistent" verhaal maar dat SCB zoveel verschillende versies geeft als uitleg waarom mijn spaarrekening-zoals gevraagd op 24/4/2024- niet afgesloten is op 24/5/2024 en dat ik tureluur en razend wordt
Blijkbaar hebt u het uitzonderlijk talent dat u zich nooit vergist
Het is duidelijk dat 223 wel degelijk 2023 moet zijn
GRAPJE !!!
Jammer dat je ze 24/05 niet gemaild hebt, maar gebeld. Je hebt dus geen bewijs van wat zij zeiden.jos48 schreef: ↑25 mei 2024, 18:53Dan hebt u mijn verhaal helaas niet begrepenEarthNvstr1 schreef: ↑25 mei 2024, 17:15
Ik beweer dat niet. Er staat nl. "als".
Wanneer ik noteer dat ik op 17/5/2024 klachten via mail indien dan is dat wel degelijk de waarheid.
Wanneer ik in mijn verhaal noteer dat op 24/5/2024 SCB-bij een telefoongesprek- me "wijsmaakt" dat mijn klachten van 17/5/2024 zgn. "in de cloud verdwenen zijn" dan toon ik de "uitvluchten" van SCB op een correcte manier aan.
U hebt blijkbaar niet begrepen dat ik niet verantwoordelijk ben voor het "niet-consistent" verhaal maar dat SCB zoveel verschillende versies geeft als uitleg waarom mijn spaarrekening-zoals gevraagd op 24/4/2024- niet afgesloten is op 24/5/2024 en dat ik tureluur en razend wordt
Ik heb SCB 4 keer gebeld op 24/5/2024; nadat ik al hun "gezever" had gehoord heb ik SCB een mail gestuurd op 24/5 met een samenvatting van alles wat ze tijdens telefoonsessies hadden beweerd; mail werd gestuurd naar klachtendienst van SCB en was een 2e ingebrekestelling van SCB .JOKER247 schreef: ↑25 mei 2024, 22:10Jammer dat je ze 24/05 niet gemaild hebt, maar gebeld. Je hebt dus geen bewijs van wat zij zeiden.jos48 schreef: ↑25 mei 2024, 18:53
Dan hebt u mijn verhaal helaas niet begrepen
SCB heeft op 24/5 nog een bericht ingesproken in mijn mailbox met het verzoek SCB te bellen voor de zaak te bespreken; ik gaf daarop geen antwoord
OK Gesprek per mail bevestigd, dat is goed.jos48 schreef: ↑25 mei 2024, 23:25Ik heb SCB 4 keer gebeld op 24/5/2024; nadat ik al hun "gezever" had gehoord heb ik SCB een mail gestuurd op 24/5 met een samenvatting van alles wat ze tijdens telefoonsessies hadden beweerd; mail werd gestuurd naar klachtendienst van SCB en was een 2e ingebrekestelling van SCB .
SCB heeft op 24/5 nog een bericht ingesproken in mijn mailbox met het verzoek SCB te bellen voor de zaak te bespreken; ik gaf daarop geen antwoord
Kan er iemand inloggen bij Santander Consumer Bank ? Mij lukt het niet... krijg een error melding.
Ik kan ook niet inloggen bij Santander.
Ah ok... ik ben niet alleen. Zal een technische storing zijn. Beetje geduld hebben dan.