Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Hoezo? Als kandidaat volksvertegenwoordiger met blauwe Dennis Black Magic zonnebril en afgezakte onderbroek selfies op social media posten om jongeren te lokken moet toch kunnen? Kan hij straks weer klagen dat het weer over zijn persoontje gaat en niet over inhoud zoals na de eerdere beschuldigingen van grensoverschrijdend gedrag en racistische praat. Dit is nota bene de klojo die social media wil verbieden voor wie jonger is dan 15, niet geheel onbegrijpelijk wanneer ja als "volwassene" social gebruikt voor dergelijke bagger.
Ik zal nooit op het Blok stemmen ! Ik heb mijn pennevriend aangeraden om niet met Bdw in een regering te stappen , hopelijk volgt hij mijn goede raad op.
Hij heeft er al direct op gereageerd Premier De Croo roept N-VA-voorzitter De Wever op tot centrumrechtse regering
Ach, ach pennenvriendje Alexander blijkt een allemansvriendje te zijn die graag in het pluche wil blijven zitten.vortex schreef: ↑26 mei 2024, 16:49Hij heeft er al direct op gereageerd Premier De Croo roept N-VA-voorzitter De Wever op tot centrumrechtse regering
Pennevriendjes lezen je schrijfsels en antwoorden af en toe.
Brembos leeft zoals bekend part time in Spanje en full time in la la land.
Brembos leeft zoals bekend part time in Spanje en full time in la la land.
De Croo duikt met iedereen in bed om zijn plaats veilig te stellen. Nota bene: de Open-vld (en CD&V inclusief) zijn geen Vlaamse partijen en zeker niet centrum; zijn sterk naar links afgebogen. Daarom niks met "centrum rechts".vortex schreef: ↑26 mei 2024, 16:49Hij heeft er al direct op gereageerd Premier De Croo roept N-VA-voorzitter De Wever op tot centrumrechtse regering
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Als De Croo ook maar iets van zijn programma wil realiseren, moet hij nu één ding zeggen: geen federale regering zonder Vlaamse meerderheid. Cd&V idem. Moeilijk is het niet, maar de postjes roepen. Nog maar eens geregeerd worden door de Franstaligen zal ons deel zijn.
Een vraagje: Welk programma heeft De Croo? Is daar iets van geweten? Of is zijn programma: "ik wil in eender welke regering zetelen"?Popkwiskampioen schreef: ↑26 mei 2024, 20:31 Als De Croo ook maar iets van zijn programma wil realiseren, moet hij nu één ding zeggen: geen federale regering zonder Vlaamse meerderheid. Cd&V idem. Moeilijk is het niet, maar de postjes roepen. Nog maar eens geregeerd worden door de Franstaligen zal ons deel zijn.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Elk programma waar hij nog eens premier mee wordt is een goed programma.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Federaal volstaat een Belgische meerderheid , al dat gedoe over talen…
Talen? Dacht dat het meer over ander gedoe ging.
B.v. werken of niet werken, grote subsidies voor een nieuwe elektrische auto voor mensen die geen auto voor hun werk nodig hebben en zo nog wat zaken.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Haha, ja, daar lijkt het ongeveer op neer te komen, maar ik hoop dat er in zijn brochure toch iets staat over het beperken van werkloosheidsuitkeringen in de tijd bijvoorbeeld.Sammy2 schreef: ↑26 mei 2024, 20:58Een vraagje: Welk programma heeft De Croo? Is daar iets van geweten? Of is zijn programma: "ik wil in eender welke regering zetelen"?Popkwiskampioen schreef: ↑26 mei 2024, 20:31 Als De Croo ook maar iets van zijn programma wil realiseren, moet hij nu één ding zeggen: geen federale regering zonder Vlaamse meerderheid. Cd&V idem. Moeilijk is het niet, maar de postjes roepen. Nog maar eens geregeerd worden door de Franstaligen zal ons deel zijn.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik zou inderdaad willen dat het "maar" met talen te maken had, quod non helaas.