Ervaringen VDK bank (spaarrekeningen)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Ervaringen VDK bank (spaarrekeningen)
Hallo, ik overweeg een Ritme Spaarrekening te openen bij VDK. Ik kan op dit forum geen info terugvinden over deze bank en hun producten vandaar mijn vraag aan jullie wat jullie ervaringen zijn?
Re: Ervaringen VDK bank (spaarrekeningen)
Hier staan 9 beoordelingen: https://www.spaargids.be/sparen/bij-vdk ... bankreview
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Deze had ik inderdaad al gevonden.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik heb de groeirekening bij Argenta genomen, die ongeveer dezelfde is, wel 3% ipv 3.15% bij VDK, maar dan is hun zichrekening wel gratis bij Argenta. (Ik betaal niet graag voor zichtrekening die ik er verplicht bij dien te nemen, die ik toch bijna niet gebruik.)
De vraag kan ook zijn of je die zichtrekening wel echt MOET nemen...
En of die zichtrekening loont voor het bedrag dat je daar wil parkeren.
En of die zichtrekening loont voor het bedrag dat je daar wil parkeren.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik heb ook die rekening bij Argenta hoor.Gwendoline1 schreef: ↑10 maart 2024, 13:27 Ik heb de groeirekening bij Argenta genomen, die ongeveer dezelfde is, wel 3% ipv 3.15% bij VDK, maar dan is hun zichrekening wel gratis bij Argenta. (Ik betaal niet graag voor zichtrekening die ik er verplicht bij dien te nemen, die ik toch bijna niet gebruik.)
En in overleg met de bank dient er niet direct een zichtrekening geopend te worden (1euro/maand), maar enkel de moment dat er geld afgehaald moet worden. Zo hebben ze mij telefonisch én via mail laten weten.
-
- Full Member
- Contacteer:
Mijn zichtrekening bij Argenta is volledig gratis.W8uter schreef: ↑10 maart 2024, 15:41Ik heb ook die rekening bij Argenta hoor.Gwendoline1 schreef: ↑10 maart 2024, 13:27 Ik heb de groeirekening bij Argenta genomen, die ongeveer dezelfde is, wel 3% ipv 3.15% bij VDK, maar dan is hun zichrekening wel gratis bij Argenta. (Ik betaal niet graag voor zichtrekening die ik er verplicht bij dien te nemen, die ik toch bijna niet gebruik.)
En in overleg met de bank dient er niet direct een zichtrekening geopend te worden (1euro/maand), maar enkel de moment dat er geld afgehaald moet worden. Zo hebben ze mij telefonisch én via mail laten weten.
Mijn zichtrekening en spaarrekening bij Argenta ook, maar ik zoek dus een extra spaarrekening en kom uit bij VDK. Vandaar mijn vraag ivm de meningen over deze bank.
Beetje laat maar alsnog proberend een antwoord te geven op je vraag.
Ik ben al sinds kind klant bij onder andere VDK. Sinds jaar en dag heb ik er mijn werkrekening daar en staat daar ook een klein deel van m'n spaarcentjes.
Ik zie bij de bank wat je bij veel banken ziet:
-Afbouw van de service in de kantoren en alles richting apps en pc duwen. Dat gezegd zijnde kan ik nog dagelijks terecht in een kantoor op 2 KM van m'n deur waar momenteel nog 1 loket open is en je enkel in de voormiddag cash kan binnen geven.
-Waar er vroeger al eens cadeaus werden gegeven (tickets popeiland e.d.) is dat nu voorbij
-Waar de zichtrekening lang gratis geweest is betaal je nu maandelijks voor de rekening en extra kaart(en)
-Ik ben daar vertrokken met m'n aandelen daar dit niet online kon en ik dus enkel kon verkopen en kopen door op kantoor langs te gaan, mogelijk is dat ondertussen al anders.
-Ze blinken veelal niet uit in hoge intresten en volgen pas laat stijgingen
Dat gezegd zijnde volstaat de aangeboden service voor mij en zijn de mensen aan het loket steeds zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het enige waar ik het moeilijk begin mee te krijgen is de maandelijkse kost van de rekening. Ik vermoed dat ik binnen een paar jaar VDK achter mij zal laten en richting volledig gratis zal trekken, maar momenteel wil ik dat om een persoonlijke reden nog niet.
Wat de specifieke rekening betreft heb ik er ook zo 1 geopend. Ik zou er geen klant worden enkel voor dat.
Ik ben al sinds kind klant bij onder andere VDK. Sinds jaar en dag heb ik er mijn werkrekening daar en staat daar ook een klein deel van m'n spaarcentjes.
Ik zie bij de bank wat je bij veel banken ziet:
-Afbouw van de service in de kantoren en alles richting apps en pc duwen. Dat gezegd zijnde kan ik nog dagelijks terecht in een kantoor op 2 KM van m'n deur waar momenteel nog 1 loket open is en je enkel in de voormiddag cash kan binnen geven.
-Waar er vroeger al eens cadeaus werden gegeven (tickets popeiland e.d.) is dat nu voorbij
-Waar de zichtrekening lang gratis geweest is betaal je nu maandelijks voor de rekening en extra kaart(en)
-Ik ben daar vertrokken met m'n aandelen daar dit niet online kon en ik dus enkel kon verkopen en kopen door op kantoor langs te gaan, mogelijk is dat ondertussen al anders.
-Ze blinken veelal niet uit in hoge intresten en volgen pas laat stijgingen
Dat gezegd zijnde volstaat de aangeboden service voor mij en zijn de mensen aan het loket steeds zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het enige waar ik het moeilijk begin mee te krijgen is de maandelijkse kost van de rekening. Ik vermoed dat ik binnen een paar jaar VDK achter mij zal laten en richting volledig gratis zal trekken, maar momenteel wil ik dat om een persoonlijke reden nog niet.
Wat de specifieke rekening betreft heb ik er ook zo 1 geopend. Ik zou er geen klant worden enkel voor dat.
Ik heb 20 jaar geleden VDK leren kennen en tot op de dag van vandaag hebben ze een verzorgd kantorennetwerk.
Mijn zichtrekening heb ik er al enkele jaren gesloten omdat die nu niet meer gratis is maar mijn pensioensparen en langetermijnsparen heb ik er nog steeds . Een zeer correcte service alleen jammer dat ze ook de betalende kaart trekken.
Ik heb wel een dergelijke spaarrekening kunnen openen zonder zichtrekening.
Ze blijven wel goed aanspreekbaar.
Mijn zichtrekening heb ik er al enkele jaren gesloten omdat die nu niet meer gratis is maar mijn pensioensparen en langetermijnsparen heb ik er nog steeds . Een zeer correcte service alleen jammer dat ze ook de betalende kaart trekken.
Ik heb wel een dergelijke spaarrekening kunnen openen zonder zichtrekening.
Ze blijven wel goed aanspreekbaar.