Koopwaardige aandelen
TIP
Re: Koopwaardige aandelen
De koers houdt toch heel goed stand.Barryke schreef: ↑30 mei 2024, 15:26 Hij spreekt over een “new stock”. Hij had die toch al? Hij koopt bij. Hij is er in elk geval weer zeker van dat hij het koopje van zijn leven doet. Blijf ik dus ver van weg… Zoals van Dino Polska en Text SA. Op 5 jaar gaat hij zijn geld verdubbelen. Ik schrijf het op met time stamp.
Ulta Salon Cosmetics & Fragrance Inc.
387,00 USD
+8,72 (2,31%)vandaag
De bodem juist hebben is altijd fijn. Persoonlijk wacht ik nog even tot na de cijfers morgen. Desalniettemin zeker groeipotentieel volgens mij.karine schreef: ↑30 mei 2024, 15:42De koers houdt toch heel goed stand.Barryke schreef: ↑30 mei 2024, 15:26 Hij spreekt over een “new stock”. Hij had die toch al? Hij koopt bij. Hij is er in elk geval weer zeker van dat hij het koopje van zijn leven doet. Blijf ik dus ver van weg… Zoals van Dino Polska en Text SA. Op 5 jaar gaat hij zijn geld verdubbelen. Ik schrijf het op met time stamp.
Ulta Salon Cosmetics & Fragrance Inc.
387,00 USD
+8,72 (2,31%)vandaag
Call me Buffett: nabeurs +12%Barryke schreef: ↑27 mei 2024, 11:32Ik denk niet dat de markt dikwijls verkeerd is. Zeker niet de Amerikaanse. Je moet echt wel de brains van Buffett hebben om dit aandeel nu met overtuiging te kopen.Slegers en jij zeggen nu eigenlijk: de markt is verkeerd, dit is veel te goedkoop. Meestal heeft de markt gelijk. En als je niet Warren Buffett heet, pas je best op met te denken dat je slimmer bent dan de markt.Rise schreef: ↑27 mei 2024, 10:54Je zegt dus eigenlijk "het aandeel is niet duur genoeg, tzal wel de moeite niet zijn want quality is nooit goedkoop"
Dat het bedrijf schuldenvrij is, bijna alle FCF in buybacks steekt (&huidige $2.0B authorised is 11% van de uitstaande aandelen), volgend jaar voorzichtig een groeimarkt betreedt en 20 jaar fantastisch track record kan voorleggen doet er niet meer toe?
Nochtans Q1 resultaten gewoon in lijn met verwachting en outlook gaat omlaag. Zou het kunnen dat die dingen allemaal al ingeprijsd waren en dat de markt nu tot de consensus komt dat zelfs met zwakkere outlook de kwaliteit van het bedrijf sterk blijft, en het dus gewoon... te goedkoop was?
Easy money.
Jij bent toch de "Rise" die tips zocht voor beleggers ? En die juist heel veel geld had om te beleggen ?Rise schreef: ↑30 mei 2024, 23:29Call me Buffett: nabeurs +12%Barryke schreef: ↑27 mei 2024, 11:32
Ik denk niet dat de markt dikwijls verkeerd is. Zeker niet de Amerikaanse. Je moet echt wel de brains van Buffett hebben om dit aandeel nu met overtuiging te kopen.Slegers en jij zeggen nu eigenlijk: de markt is verkeerd, dit is veel te goedkoop. Meestal heeft de markt gelijk. En als je niet Warren Buffett heet, pas je best op met te denken dat je slimmer bent dan de markt.
Nochtans Q1 resultaten gewoon in lijn met verwachting en outlook gaat omlaag. Zou het kunnen dat die dingen allemaal al ingeprijsd waren en dat de markt nu tot de consensus komt dat zelfs met zwakkere outlook de kwaliteit van het bedrijf sterk blijft, en het dus gewoon... te goedkoop was?
Easy money.
En nu al afkomen met die zelfzekerheid, +12% na beurs/easy money./call me Buffet ... ? Komt niet goed jongen, niet goed .....
Bij mij staat er +5%. Proficiat. Maar we maken binnen 2 jaar de evaluatie, BuffettRise schreef: ↑30 mei 2024, 23:29Call me Buffett: nabeurs +12%Barryke schreef: ↑27 mei 2024, 11:32
Ik denk niet dat de markt dikwijls verkeerd is. Zeker niet de Amerikaanse. Je moet echt wel de brains van Buffett hebben om dit aandeel nu met overtuiging te kopen.Slegers en jij zeggen nu eigenlijk: de markt is verkeerd, dit is veel te goedkoop. Meestal heeft de markt gelijk. En als je niet Warren Buffett heet, pas je best op met te denken dat je slimmer bent dan de markt.
Easy money.
Voor mijn part moet ULTA eerst bewijzen dat ze op z'n minst een maand stand kunnen houden boven de 50 EMA. Die lijn ligt vandaag op 396 dollar. Ze hebben op deze lijn ook hun bounce gehad vorig jaar in oktober waar de volledige markt een sprint trok. Voor veel aandelen is dat een belangrijk referentiepunt indien een aandeel eronder zakt. Nu, misschien volledig verkeerd maar mij zou dat persoonlijk een beter gevoel geven.
Voor mij moet Ulta eerst bewijzen dat het een sterk management heeft, hoge marges haalt, een solide balans onderhoudt, sterke FCF genereert en die vervolgens allemaal in buybacks steekt aan een lage waardering om de toekomstige fcf/share te ondersteunen en aandeelhouderswaarde te creëren terwijl men wacht op de Mexicaanse expansie.
Kwatongen zouden durven beweren dat het dan iets weg heeft van een langetermijnbelegging met gunstig risk/reward profiel.
Kwatongen zouden durven beweren dat het dan iets weg heeft van een langetermijnbelegging met gunstig risk/reward profiel.
Mij ga je niet horen klagen. Als je gelijk hebt, zal dat wel resulteren in een hogere koers uiteindelijk. Voor mij maakt het niet uit wie bij een correctie de bottom correct heeft, ik gun het ze allemaal.
Bootje vertrokken ?
Pieter is alvast tevreden aan zijn mailing te zien.
385,58 USD
Voorbeurs 424,10 +38,52 (9,99%)
Pieter is alvast tevreden aan zijn mailing te zien.
385,58 USD
Voorbeurs 424,10 +38,52 (9,99%)
God straft onmiddellijk
Even serieus: My bad. Had per ongeluk helft van mijn positie aan marktorder ingegeven en zo flashcrash veroorzaakt.
Even serieus: My bad. Had per ongeluk helft van mijn positie aan marktorder ingegeven en zo flashcrash veroorzaakt.
De markt heeft weer ongelijk zeker? Wat een dump @ open. Pieter kan straks een nieuwe mail maken na deze van vandaag: “Ulta Beauty is up 8%”.
Zou het te maken kunnen hebben met slechte inflatie rapporten en algemene marktdaling? ZScaler ook al meer dan de helft vd openingswinst kwijt. "De markt, de markt"
De markt is blijkbaar de afgelopen 19u 4x van gedacht veranderd met maar $1,8 miljard verschil in consensus waardering. Uhu de markt heeft gelijk. Anderhalf uur geleden wel meer dan nu
De markt is blijkbaar de afgelopen 19u 4x van gedacht veranderd met maar $1,8 miljard verschil in consensus waardering. Uhu de markt heeft gelijk. Anderhalf uur geleden wel meer dan nu