Tips voor startende belegger?
TIP
Re: Tips voor startende belegger?
"Hallo, ik en mijn vrouw..." Beter kan je een vraag niet inleiden. Tjonge, tjonge, tjonge toch.Rise schreef: ↑29 mei 2024, 20:14 Hallo ik en mijn vrouw hebben een mooi inkomen en we kunnen maandelijks €1500 opzij zetten. Onze eigen villa is afbetaald, daarnaast hebben we 3 appartementen die we verhuren voor €2000 per maand (na kosten).
Nu krijg ik binnenkort een kleine erfenis (ca. €250.000). Nu is de vraag wat kan ik hier best mee doen? Meer vastgoed willen we niet, tenzij je dat ook als aandeel kan kopen. Kan dat?
De rest in EFTs of een trekker? Daar hoor ik opt werk ook veel over babbelen. Lijkt dat jullie slim?
Mijn papa (die nu dus gestorven is) zei altijd dat je dividendaandelen moet kopen, daar krijg je tenminste nog iets van terug. Klopt dat?
Hebben jullie nog andere tips?
Alvats bedankt voor de enthousiaste antwoorden!
Groetjes
Re: Tips voor startende belegger?
Dit topic leidt nergens naar en zal zeker niet naar wat de bedoeling was. Ik ga dit topic sluiten.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!