Peiling federale verkiezingen 2024
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
edit : ga dit in een ander topic zetten
In sommige partijen zitten soms wel politici die hun werk ernstig nemen. Maar toch zullen ze mijn stem niet krijgen omdat, éénmaal de teerlingen zijn geworpen, zij meestal een totaal andere politiek voeren en meehuilen (waarschijnlijk moeten) met de partijtop.
Eigenlijk zijn dit hansworsten, zonder eigen mening en eigen ruggengraat? Vroeger zou men zeggen of de vraag stellen: "Ga daar mee naar den oorlog", nu zijn er geen andere.
Eigenlijk zijn dit hansworsten, zonder eigen mening en eigen ruggengraat? Vroeger zou men zeggen of de vraag stellen: "Ga daar mee naar den oorlog", nu zijn er geen andere.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ben wel fan van Vincent Van Peteghem die een zeer goed onderbouwd plan had voor de sanering van de overheidsfinanciën. Maar met dat onnozele systeem van stemmen voor provincie kan ik zelfs niet op hem stemmen. Ook Annelies Verlinden is saai maar degelijk. Het zijn dat soort politici die we nodig hebben. Maar ook op haar kan ik niet stemmen.
Nu als atheist ligt het toch wat moeilijk om op CD&V te stemmen.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Vreemd dat er nog zoveel mensen zijn die deze kiesintentie durven bekend maken.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Sanering van de overheidsfinanciën ?!? Ik denk dat Vincent Van Peteghem gewoon een blauwdruk heeft gemaakt als aanzet voor een "brede fiscale hervorming".Charlesvdw schreef: ↑1 juni 2024, 14:22 Ben wel fan van Vincent Van Peteghem die een zeer goed onderbouwd plan had voor de sanering van de overheidsfinanciën. Maar met dat onnozele systeem van stemmen voor provincie kan ik zelfs niet op hem stemmen. Ook Annelies Verlinden is saai maar degelijk. Het zijn dat soort politici die we nodig hebben. Maar ook op haar kan ik niet stemmen.
Geen idee wat Annelies Verlinden zoal gerealiseerd heeft dat met een ander niet had gebeurd. Veel zinvolle "politieke vernieuwing" heb ik ook niet waargenomen.
Ik ben een "christelijke atheïst", maar dat speelt voor mij niet echt een rol bij de keuze om niet voor CD&V te stemmen.
Ik heb wel een boontje voor Tinne en Jens.
Geen probleem dat je niet kunt stemmen voor Annelies Verlinden, de vorige keer stond ze zelfs niet op een kieslijst en is toch minister geworden...
Ik neig eerder naar VB, maar ik wil vlaanderen niet onafhankelijk.
Ik heb al eens nagedacht over wat er verbeterd is we sinds 1981 een Vlaamse regering hebben. Heeft er iemand een idee? Ik vind alleen maar meer kosten en geen opbrengsten terug, veel regels en verboden, en meer belastingen.
In elk bedrijf zou zo een overbodige kostenpost geschrapt worden.
Zal weer blanco worden denk ik
Ik heb al eens nagedacht over wat er verbeterd is we sinds 1981 een Vlaamse regering hebben. Heeft er iemand een idee? Ik vind alleen maar meer kosten en geen opbrengsten terug, veel regels en verboden, en meer belastingen.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Net zoals voor Lenin, Stalin, Mao, de Kim en de Professor ...
Oeps, ben de sexstalker nog vergeten, onze Alexander ...
Make Spaargids " Great Again ! "
n 2010 stortte het huis van Els in Steendorp in na graafwerken, veertien jaar later wacht ze nog altijd op een vergoeding: “Al die jaren betaald voor een huis waar ik niet in kon wonen”
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240601_95590054
Nog zoiets waar geen partij over communiceert, maar de de slachtoffers blijven wel met de gebakken peren zitten.
DRINGEND de gevolgen van onze justitie onder ogen zien en proberen oplossen!!!
Stel, een jonge zelfstandige keukenbouwer ontvangt 2 à 3x kort na elkaar geen geld voor gepresteerd werk.
Dit gaat bvb naar de rechtbank, dit duurt dan 2 à 3 jaar alvorens een mogelijke uitspraak.
En dan verwonderd zijn dat er falingen zijn, dus m.i. is vadertje staat mee verantwoordelijk aan talloze faillissementen.
Maar niemand piept en iedereen wast zijn handen in onschuld.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240601_95590054
Nog zoiets waar geen partij over communiceert, maar de de slachtoffers blijven wel met de gebakken peren zitten.
DRINGEND de gevolgen van onze justitie onder ogen zien en proberen oplossen!!!
Stel, een jonge zelfstandige keukenbouwer ontvangt 2 à 3x kort na elkaar geen geld voor gepresteerd werk.
Dit gaat bvb naar de rechtbank, dit duurt dan 2 à 3 jaar alvorens een mogelijke uitspraak.
En dan verwonderd zijn dat er falingen zijn, dus m.i. is vadertje staat mee verantwoordelijk aan talloze faillissementen.
Maar niemand piept en iedereen wast zijn handen in onschuld.
Er bestaat schijnbaar een partij "Blanco", al heb ik er nog weinig van vernomen. Zeker geen info via VRT, die moeten andere partijen promoten of kelderen.
"blanco" is zeker niet verstandig. Stem op echt Vlaamse partijen. De rest kan je vergeten.R1150GS schreef: ↑1 juni 2024, 16:35 Geen probleem dat je niet kunt stemmen voor Annelies Verlinden, de vorige keer stond ze zelfs niet op een kieslijst en is toch minister geworden...
Je hoeft er niet op te stemmen, ze heeft haar postje cadeau gekregen.Charlesvdw schreef: ↑1 juni 2024, 14:22 Ook Annelies Verlinden is saai maar degelijk. Het zijn dat soort politici die we nodig hebben. Maar ook op haar kan ik niet stemmen.
Haar enige verwezenlijking is dat ze samen met drugkikker Quikie de politie geschoffeerd heeft, de lat lager heeft gelegd om te kunnen solliciteren voor de politie (het resultaat daarvan is te zien aan het niveau van de rekruten) en zelfs met de lat quasi op de grond te leggen wordt er nog amper volk gevonden.
https://www.hln.be/binnenland/het-rappo ... ~a733229a/