Nieuw merk : Heytelecom
Re: Nieuw merk : Heytelecom
Voor wie een stukje van HEYtelecom wil maar de onbeperkte minuten bellen mist is er ook nog altijd Yoin (vroeger Youphone).
Voor mij geven die nu het beste tariefplan dat ik kan vinden.
Orange : qua netwerk voor mij nog altijd in BE de laatste keuze. Waarschijnlijk is dat een lokaal probleem maar ... zo is het dan toch maar.
Voor mij geven die nu het beste tariefplan dat ik kan vinden.
Orange : qua netwerk voor mij nog altijd in BE de laatste keuze. Waarschijnlijk is dat een lokaal probleem maar ... zo is het dan toch maar.
Idd lokaal. Ik ben continu op de baan en heb nooit moeten klagen over het Orange netwerk. Wat ik niet kon zeggen van Proximus.
Laatst gewijzigd door Ayhrual op 3 juni 2024, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik neem het van je aan.
Zelf ben ik heel tevreden over het base netwerk. Er zijn er genoeg die daar steen en been over klagen.
Ik betaal momenteel 15 euro per maand en heb een massa data over.
Bij yoin zou ik met de formule van 10 euro per maand genoeg hebben maar ik durf niet veranderen. If it ain't broken, don't fix it.
Zelf ben ik heel tevreden over het base netwerk. Er zijn er genoeg die daar steen en been over klagen.
Ik betaal momenteel 15 euro per maand en heb een massa data over.
Bij yoin zou ik met de formule van 10 euro per maand genoeg hebben maar ik durf niet veranderen. If it ain't broken, don't fix it.
Inmiddels heb ik bericht van Hey gekregen. Mijn vermoeden is correct. Aangezien het principe van 'boost' niet meer bestaat, heet het oude abonnement ineens "40 Go boostées" (en français dans le texte - de rest van de e-mail was wel Nederlands).
Aangezien ik 'levenslang' 5 euro korting heb, is die 40 GB voor EUR 10 nog steeds de beste van Hey. Ik zal die Yoyn-dinges ook in de gaten houden, voor mijn vrouw.
Inderdaad, haelewyn, qua dekking was BASE niet zo slecht. BASE heeft ook vooruitbetaalde pakketten voor Zwitserland. Dat heeft Hey niet - buiten de EU is het problematisch duur.
Aangezien ik 'levenslang' 5 euro korting heb, is die 40 GB voor EUR 10 nog steeds de beste van Hey. Ik zal die Yoyn-dinges ook in de gaten houden, voor mijn vrouw.
Inderdaad, haelewyn, qua dekking was BASE niet zo slecht. BASE heeft ook vooruitbetaalde pakketten voor Zwitserland. Dat heeft Hey niet - buiten de EU is het problematisch duur.
Voor buiten de EU waren de paketten van mobile vikings me opgevallen. Voor wie dat zou nodig hebben ...
Als ze er niets aan veranderen hou ik nog enkele jaren mijn MV kaart in gang met de mv punten (van hello bank ooit).
Als ze er niets aan veranderen hou ik nog enkele jaren mijn MV kaart in gang met de mv punten (van hello bank ooit).
En het wordt (voorlopig) alleen maar beter bij Hey Telecom.
Het bleek, dat die EUR 5 korting voor mij ook gold voor de nieuwere pakketten. Dus nu heb ik 50 GB in plaats van 40 GB en dat voor 9 euro.
Wel is van die 50 GB 'maar' 20 GB geldig in de EU, terwijl dat bij het eerdere abonnement de gehele 40 GB was. Ik heb nu ook ineens een 'EU-teller'.
Haelewyn hint er al naar: er is geen enkele mogelijkheid om een beetje een dragelijke kost te hebben als je de EU verlaat. Dan kan je eigenlijk gewoon geen data meer gebruiken.
Het bleek, dat die EUR 5 korting voor mij ook gold voor de nieuwere pakketten. Dus nu heb ik 50 GB in plaats van 40 GB en dat voor 9 euro.
Wel is van die 50 GB 'maar' 20 GB geldig in de EU, terwijl dat bij het eerdere abonnement de gehele 40 GB was. Ik heb nu ook ineens een 'EU-teller'.
Haelewyn hint er al naar: er is geen enkele mogelijkheid om een beetje een dragelijke kost te hebben als je de EU verlaat. Dan kan je eigenlijk gewoon geen data meer gebruiken.
Voor een verblijf buiten de EU zie ik eigenlijk maar 2 redelijke opties :
1. Je koopt een kaartje (SIM) met een tourist plan in het land waar je gaat blijven.
2. Mobile Vikings heeft één van de meest betaalbare opties om data te verbruiken in landen waar je met roaming niet gratis kan streamen.
Niet overal geldig maar wel op veel plaatsen (lijst op de website van MV).
(zie hieronder)
1. Je koopt een kaartje (SIM) met een tourist plan in het land waar je gaat blijven.
2. Mobile Vikings heeft één van de meest betaalbare opties om data te verbruiken in landen waar je met roaming niet gratis kan streamen.
(zie hieronder)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
As uw toestel esim ondersteunt, is BNESIM wel een aanrader vind ik. Je hebt de mogelijkheid om data aan te kopen voor de regio die je wil die onbeperkt geldig is, 1 maand of zich maandelijks hernieuwt. Werkt goed. Ook makkelijk extra kortingscodes te vinden online.haelewyn schreef: ↑26 juni 2024, 11:21 Voor een verblijf buiten de EU zie ik eigenlijk maar 2 redelijke opties :
(zie hieronder)
Ik koop meestal de lokale sim.
Hier in HU vodafone
In Thailand AIS.
Gebruik ze (Vodafone) ook voor roaming in BE, al jaren probleemloos
500 gigabyte voor 20 euro (lokaal gebruik)
Voor in BE neem ik 5 gigabyte, kost dan 6,5 euro.
Ik heb wel een Belgisch nummer waarop ik bereikbaar ben. Die laad ik op wanneer nodig (om de paar maanden)
Hier in HU vodafone
In Thailand AIS.
Gebruik ze (Vodafone) ook voor roaming in BE, al jaren probleemloos
500 gigabyte voor 20 euro (lokaal gebruik)
Voor in BE neem ik 5 gigabyte, kost dan 6,5 euro.
Ik heb wel een Belgisch nummer waarop ik bereikbaar ben. Die laad ik op wanneer nodig (om de paar maanden)
Inderdaad, of een van de vele andere aanbieders: Ubigi, Airalo, Holafly... Voor een paar euro en enkele minuten werk heb je internet op je bestemming. Zonder ga ik niet (meer) op reis.Yvekes schreef: ↑26 juni 2024, 12:55As uw toestel esim ondersteunt, is BNESIM wel een aanrader vind ik. Je hebt de mogelijkheid om data aan te kopen voor de regio die je wil die onbeperkt geldig is, 1 maand of zich maandelijks hernieuwt. Werkt goed. Ook makkelijk extra kortingscodes te vinden online.haelewyn schreef: ↑26 juni 2024, 11:21 Voor een verblijf buiten de EU zie ik eigenlijk maar 2 redelijke opties :
(zie hieronder)
https://www.proximus.be/nl/id_cr_daily_ ... -pass.html
Toch iets ander tarief dan bij de Vikings.
En dat voor dezelfde operator.
De start is welk mobile abbo in bezit, de rest vergeet het.
Uitgezonderd lokale sim of esim.
Toch iets ander tarief dan bij de Vikings.
En dat voor dezelfde operator.
De start is welk mobile abbo in bezit, de rest vergeet het.
Uitgezonderd lokale sim of esim.
Estate Guru believer.
Revolut biedt ook de mogelijkheid van esim, zie ik in de app.
Verschillende prijzen lokaal, binnen Europa en globaal.
Verschillende prijzen lokaal, binnen Europa en globaal.
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
bekijk ook eens Neibo
Wat zijn de mogelijkheden van Neibo om buiten Europa goedkoop data te verbruiken. Ik zie het niet zo direct staan op hun website.