Peiling federale verkiezingen 2024
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Een betere en gratis reclame campagne kunnen ze niet krijgen. Gisteren waren er verschillende allochtone moslim collega's bezig dat ze hierom op VB gingen stemmen, de enige partij die tegen deze "..." iets kunnen beginnen ...
Make Spaargids " Great Again ! "
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Trol-account Brembos, vergeet niet wat je communistische vriendjes met minderheidsgroepen deden en dit in veel, veel grotere getallen en doden !
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Het valt me trouwen op hoe afwezig onze "Super-mod" de laatste tijd weer is, zou hij aan het bijverdienen zijn met verkiezingsborden te zetten en pamfletjes uit te delen ??
De KLMNOGBTQ gekte mag gerust wat afgezwakt worden.
Toen bij VTM Boudewijn ineens Bo werd (en ineens ook niet meer om aan te zien) werd er iets te hard benadrukt dat er zeker niet mocht mee gelachen worden.
Al die positieve discriminatie : het mag wel eens ophouden.
Het is al erg genoeg dat ze links en rechts elkaar positief discrimineren en dat je als "andere mens" in dergelijke bedrijven nog nauwelijks aan de bak komt.
Mijn idee is : laat ze doen wat ze willen maar laat mij er mee gerust. Positieve discriminatie mag bestraft worden.
Hij is hier nog geweest hoor, de laatste dagen.
Toen bij VTM Boudewijn ineens Bo werd (en ineens ook niet meer om aan te zien) werd er iets te hard benadrukt dat er zeker niet mocht mee gelachen worden.
Het is al erg genoeg dat ze links en rechts elkaar positief discrimineren en dat je als "andere mens" in dergelijke bedrijven nog nauwelijks aan de bak komt.
Mijn idee is : laat ze doen wat ze willen maar laat mij er mee gerust. Positieve discriminatie mag bestraft worden.
Ze zijn misschien een KLMNOLGBTQ'er aan het trainen om aan hun getal te komen >> genoeg positieve discriminatie bij DPGvoorheenCP1234 schreef: ↑3 juni 2024, 19:00 Het valt me trouwen op hoe afwezig onze "Super-mod" de laatste tijd weer is, zou hij aan het bijverdienen zijn met verkiezingsborden te zetten en pamfletjes uit te delen ??
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Hij is hier nog geweest hoor, de laatste dagen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Volledig mee eens !haelewyn schreef: ↑3 juni 2024, 19:04 De LBTQ gekte mag gerust wat afgezwakt worden.
Toen bij VTM Boudewijn ineens Bo werd en ineens ook niet om aan te zien werd er iets te hard benadrukt dat er zeker niet mocht mee gelachen worden.
Het is al erg genoeg dat ze links en rechts elkaar positief discrimineren en dat je als "normale mens" in dergelijke bedrijven nog nauwelijks aan de bak komt.
"Positieve discriminatie" vind ik ook al een contradictie op zichzelf want door bepaalde mensen te bevoordelen, benadeel je automatisch anderen dus wat is uiteindelijk het verschil tussen de "gewone" discriminatie en de "positieve" discriminatie ??
Ik zal direct ook een antwoord geven, als iemand met een rechts gedachtengoed iets voorstelt of doet wat sommige zou bevoordelen ziet men dit als discriminatie als links bepaalde zaken wil opdringen en velen mensen hierdoor benadeeld ziet men dit als iets "positiefs" ...
![Embarrassed :-[](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/embarrassed.gif)
Er valt eigenlijk weinig zinnigs over dat onderwerp te vertellen. Als 'ze' hun zaak dan nog eens geforceerd onder de aandacht willen brengen, dan zou je euro eigenlijk moeten vallen. Idd, laat ze doen, geef ze een eigen forum en laat 'ons' aub gerust. Goed gezien van VB om er geen standpunt over in te nemen. Steek maar andere ijzers in het vuur.
Bo ineens niet meer om aan te zien ? Ik heb haar altijd een mooie klassevolle vrouw gevonden , net als Petra overigens.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Ze nemen hierover juist wel een standpunt in, namelijk dat de LBG gemeenschap verworven rechten heeft waar men niet aan wil/ zal raken maar dat al de rest van de gendergekte moet ophouden en dat men in scholen de kinderen hier niet mee moet lastigvallen.pukkie007 schreef: ↑3 juni 2024, 19:21 Er valt eigenlijk weinig zinnigs over dat onderwerp te vertellen. Als 'ze' hun zaak dan nog eens geforceerd onder de aandacht willen brengen, dan zou je euro eigenlijk moeten vallen. Idd, laat ze doen, geef ze een eigen forum en laat 'ons' aub gerust. Goed gezien van VB om er geen standpunt over in te nemen. Steek maar andere ijzers in het vuur.
Ik vond het fragment van Chris Janssens gisteren hierover in het programma van Waes echt de top; hij heeft dat perfect verwoord en was er ook de perfecte persoon voor.
Het feit dan hun vice-voorzitter die op handen wordt gedragen een homo is zegt trouwens veel over de zogezegde haatdragende, discriminerende blanke rechtse kiezers !
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Over het uiterlijk ga ik mij niet uitspreken. Dat boeit mij weinig.
Over Bo Van Spilbeeck heb ik niet direct een mening. Ik vind dat overigens ook helemaal niet nodig.
Petra De Sutter vind ik "welbesproken" (edit: welbespraakt dus) en vooral "bedaard", dat zou je mogelijks ook als "klassevol" kunnen uiten.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
De zwakste argumentatie dat je maar kunt bedenken natuurlijk.
Wetgeving, rechten én plichten dus, is/zijn per definitie *nooit* "verworven".
Eigenaardige wijziging hier in de peiling.
VL Belang had gisteren 31 stemmen , PVDA dacht ik 29.
Nu zie ik hier plots het omgekeerde => VL belang 29 en PVDA 31
stemmers herzien hun mening ? Of er zit een bug in de poll ?
VL Belang had gisteren 31 stemmen , PVDA dacht ik 29.
Nu zie ik hier plots het omgekeerde => VL belang 29 en PVDA 31
stemmers herzien hun mening ? Of er zit een bug in de poll ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Dat was me ook al opgevallen. Net alsof de burger daar wakker van ligt ...
Ondertussen wordt het VB slapend rijk:
Eilaas:
![Afbeelding](https://pbs.twimg.com/media/FwjISYTWAAIuYuz.jpg)
En blijkbaar is ook onze jeugd dat gedram meer dan beu:
Filmpje
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 3 juni 2024, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer: