Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Ik ondervind hoegenaamd geen last van zogezegd lgbt propaganda. Ik respecteer deze mensen net als ieder ander niet rascistische m/v/x. Ik ondervind wel last van de blok bagger die ik dagelijks in mijn brievenbus aan tref en in mindere mate van de vodjes papier van de andere partijen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Aan de URL te zien iets van Dries Van Langenhove, maar helaas (alé ja ...): "Hmm...this page doesn’t exist. Try searching for something else."CarpeNoctem schreef: ↑3 juni 2024, 20:28 En blijkbaar is ook onze jeugd dat gedram meer dan beu:
Filmpje
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 3 juni 2024, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Fantastisch filmpje. De smoel van zatteklap wanneer de vingertjes de lucht in gaan is goud waard.CarpeNoctem schreef: ↑3 juni 2024, 20:28
En blijkbaar is ook onze jeugd dat gedram meer dan beu:
Filmpje
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Bij mij marcheert de link wel?EarthNvstr1 schreef: ↑3 juni 2024, 20:37"Hmm...this page doesn’t exist. Try searching for something else."
Edit: bij Trivium duidelijk ook.
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 3 juni 2024, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Bij mij ook.
https://x.com/IENouwen/status/1797691635276636580EarthNvstr1 schreef: ↑3 juni 2024, 20:37Aan de URL te zien iets van Dries Van Langenhove, maar helaas (alé ja ...): "Hmm...this page doesn’t exist. Try searching for something else."CarpeNoctem schreef: ↑3 juni 2024, 20:28 En blijkbaar is ook onze jeugd dat gedram meer dan beu:
Filmpje
Hoe kun jij uit die url afleiden dat het van Dries komt?
Onderaan in beeld staat het logo van kies24.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dit werkt wel bij mij.
Korte samenvatting: "Wel bezig zijn met abcde en niet met lgbtq" wordt vertaald naar "tegen lessen over gender en geaardheid".
Of: hoe zelfs Tom Waes in de val trapt
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Een luchtiger noot:
![Afbeelding](https://imageproxy.ifunny.co/crop:x-20,resize:640x,quality:90x75/images/596fdf13354b7d0c50e38fc7a0861095cd064a5336f115a1a45a01211145c1e4_1.jpg)
![Afbeelding](https://pbs.twimg.com/media/GNln7C0XUAAS8zX?format=jpg&name=small)
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
![Afbeelding](https://imageproxy.ifunny.co/crop:x-20,resize:640x,quality:90x75/images/596fdf13354b7d0c50e38fc7a0861095cd064a5336f115a1a45a01211145c1e4_1.jpg)
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Of bewust omdat hij/zij/x er een bepaald voordeel denkt uit te halen, dat kan ook natuurlijk.
(met mijn excuses aan Tom Waes voor mijn voorbarige verdenking van naïviteit)
Ik vind dat Chris het heel goed heeft uitgelegd. Kinderen moeten op school bezig zijn met abcde en cijferen en tellen. Het niveau van tegenwoordig is al laag genoeg.
Kinderen moeten niet door de strot geduwd worden dat er een te verwaarlozen minderheid is die niet weet of ze al dan niet een meisje, een jongetje, een hond of een boom willen zijn.
En aan het aantal handjes te zien dat de lucht in gaat zijn heel veel jongeren dezelfde mening toe gedaan.
Voor mijn part doet iedereen maar zijn goesting met zijn of haar lichaam maar val er een ander niet mee lastig.
Kinderen moeten niet door de strot geduwd worden dat er een te verwaarlozen minderheid is die niet weet of ze al dan niet een meisje, een jongetje, een hond of een boom willen zijn.
En aan het aantal handjes te zien dat de lucht in gaat zijn heel veel jongeren dezelfde mening toe gedaan.
Voor mijn part doet iedereen maar zijn goesting met zijn of haar lichaam maar val er een ander niet mee lastig.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Klopt, ook zeer goed om te zien dat eigenlijk al de jeugd die de toekomst zijn totaal niets moesten weten van al die bullshit die opgedrongen wordt.Trivium schreef: ↑3 juni 2024, 21:24 Ik vind dat Chris het heel goed heeft uitgelegd. Kinderen moeten op school bezig zijn met abcde en cijferen en tellen. Het niveau van tegenwoordig is al laag genoeg.
Make Spaargids " Great Again ! "
Ze hebben hun handjes opgestoken op de vraag wie akkoord was dat kinderen op geen enkele leeftijd dienden lastig gevallen te worden met lessen over gender.EarthNvstr1 schreef: ↑3 juni 2024, 21:30Tja ... die hebben hun handjes opgestoken als antwoord op een vraag. Niet als antwoord op jouw betoog in dit forum.
Mijn betoog was quasi hetzelfde als wat Chris gezegd heeft met uitzondering van toevoeging van een persoonlijke toets.
Maar blijkbaar heb jij iets anders gehoord of gezien in het filmpje dus ik zal het nog eens uitleggen.
De overgrote meerderheid van de jongeren die daar zat vond dat kinderen niet lastig gevallen moeten worden met lessen over gender.
Ik kreeg trouwens geen antwoord op mijn vraag hoe jij uit de url kunt afleiden dat het filmpje van Dries komt.
Dus blijkbaar zie je wel meer dingen die er niet zijn of die een ander niet ziet.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer: