Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Kan jij niet lezenEarthNvstr1 schreef: ↑3 juni 2024, 20:14De zwakste argumentatie dat je maar kunt bedenken natuurlijk.
Wetgeving, rechten én plichten dus, is/zijn per definitie *nooit* "verworven".
![Roll Eyes ::)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/rolleyes.gif)
Als ze zoals Eli zegt aan een meisje van 4 jaar zeggen dat ze een meisje mag kussen dan vind ik dat inderdaad opdringen. Een kind van 4 jaar moet je daar niet mee lastig vallen. Een kind van 4 jaar moet spelen en geen zo'n zever te horen krijgen punt.
Zegt hij ook niet en slaat nergens op. Wat een zever allemaal.EarthNvstr1 schreef: ↑3 juni 2024, 21:30Tja ... die hebben hun handjes opgestoken als antwoord op een vraag. Niet als antwoord op jouw betoog in dit forum.
Spreek voor jezelf. Het is perfect mogelijk om je mening over mensen te vormen compleet los van politieke voorkeur.Abatoetnie schreef: ↑3 juni 2024, 22:48Tja, mijn simpel boerenverstand denkt precies hetzelfde over King Zuurvat van Antwerpen, net zoals ik niet snap dat bv. Amerikanen op die oranje brulaap stemmen (andere discussie). Zo zie je maar dat je zelfs je mening over personen vormt op basis van je politieke voorkeur.
Inderdaad. Zever, gezever. Bij gebrek aan degelijke argumenten beginnen veel mensen ipv gewoon te zwijgen zever te verkopen om toch maar te proberen tegen beter weten in gelijk te halen. Ze doen maar. Dergelijke reacties doen de maskers afvallen.mver schreef: ↑4 juni 2024, 07:50Zegt hij ook niet en slaat nergens op. Wat een zever allemaal.EarthNvstr1 schreef: ↑3 juni 2024, 21:30
Tja ... die hebben hun handjes opgestoken als antwoord op een vraag. Niet als antwoord op jouw betoog in dit forum.
Voor mij begon het daar eigenlijk al fout met die Eli, dus nog voor ze in de groepssessie zaten.
" In mijn geloof past dat niet "
Sorry , dan word ik al lastig , het is niet een bepaald type geloof dat moet en mag komen dicteren wat wel en niet aan bod komt in een multiculturele samenleving.
Dat hij het ongepast vind wat er gezegd wordt tegen een 4-jarig kind in kleuteronderwijs, heeft hij een punt.
Maar weten we überhaupt wat er eigenlijk gezegd is / wordt in dat kleuteronderwijs ?
Is dat iets in de trend van :
"mannen kunnen verliefd worden op mannen , vrouwen op vrouwen , bijgevolg kunnen die mekaar kusjes geven, daar is niets fout mee"
Of wordt het opgedrongen in de zin van :
"jullie moeten openstaan voor mannen of vrouwen , jullie moeten naar jullie lichaam luisteren , jullie mogen daar niet aan weerstaan, jullie moeten jullie lichaam volgen en dat niet tegenhouden"
Is dat éénmalig een uurtje aan bod gekomen of is dat een wekelijks gegeven ?
Wanneer men wilt dat iets als homofilie door de maatschappij als normaal gezien wordt, dan moet je er (paradoxaal genoeg) op school niet al te veel aandacht aan besteden.
Het is net door er veel ideologische aandacht aan te besteden dat mensen het als iets bijzonders gaan zien.
Vertel gewoon dat niet alle meisjes op jongens vallen en niet alle jongens op meisjes, en dat dat OK is. Het is van alle tijden, je treft het in alle samenlevingen en religies aan. Zelfs bij dieren. In Belgie worden alle relaties als gelijkwaardig beschouwd en daarom kunnen homokoppels bvb ook genieten van het burgerrechtelijk huwelijk. Punt. Zijn er vragen? Neen, dan mogen jullie voor de rest van het lesuur jullie in stilte bezighouden.
Het is net door er veel ideologische aandacht aan te besteden dat mensen het als iets bijzonders gaan zien.
Vertel gewoon dat niet alle meisjes op jongens vallen en niet alle jongens op meisjes, en dat dat OK is. Het is van alle tijden, je treft het in alle samenlevingen en religies aan. Zelfs bij dieren. In Belgie worden alle relaties als gelijkwaardig beschouwd en daarom kunnen homokoppels bvb ook genieten van het burgerrechtelijk huwelijk. Punt. Zijn er vragen? Neen, dan mogen jullie voor de rest van het lesuur jullie in stilte bezighouden.
Akkoord.KV schreef: ↑4 juni 2024, 08:17
Voor mij begon het daar eigenlijk al fout met die Eli, dus nog voor ze in de groepssessie zaten.
" In mijn geloof past dat niet "
Sorry , dan word ik al lastig , het is niet een bepaald type geloof dat moet en mag komen dicteren wat wel en niet aan bod komt in een multiculturele samenleving.
Dat hij het ongepast vind wat er gezegd wordt tegen een 4-jarig kind in kleuteronderwijs, heeft hij een punt.
LOL, vlak voor vorige verkiezing werd en een ganse polemiek over hoofddoeken opgezet, nu is gender plots een belangrijk thema, niemand die beseft dat dit een afleidingsmanoeuvre is van de meer belangrijke thema's? Het zou natuurlijk wel eens kunnen dat het dit keer een averechts effect zal sorteren, in tegenstelling van wat onze politiekers denken heeft het gros van de bevolking het wel gehad met dat gender en woke gedoe. Het voorstel om lgbtq te indoctrineren lessen op school te geven toont alleen maar dat de slinger te ver is doorgeslagen. Het is ook helemaal niet nodig om dergelijke zaken op scholen te onderwijzen, onze jeugd heeft dankzij social media een veel grotere social intelligence dan pakweg 20 of 30 jaar geleden, die weten echt wel wat lgbtq is. Dat scholen zich maar bezig houden met de klassieke kennis, daar hebben ze nog meer dan genoeg achterstand goed te maken.
We weten niet of het in het lessenpakket zit tenzij hier een kleuterleerkracht aanwezig is die het ons kan vertellen maar blijkbaar bestaat er wel een toolkit.
https://rosavzw.be/nl/aanbod/tools-1/tools
Ik ga me niet bezighouden met het te lezen.
Verder ben ik akkoord met Vortex dat het best wel eens zou kunnen dat die hele gender poespas als een boemerang terug keert in het gezicht van de linkse partijen.
Volledig akkoord.vortex schreef: ↑4 juni 2024, 08:28 Het is ook helemaal niet nodig om dergelijke zaken op scholen te onderwijzen, onze jeugd heeft dankzij social media een veel grotere social intelligence dan pakweg 20 of 30 jaar geleden, die weten echt wel wat lgbtq is. Dat scholen zich maar bezig houden met de klassieke kennis, daar hebben ze nog meer dan genoeg achterstand goed te maken.
Max. een uurtje op een schooljaar , gewoon om mee te geven dat iets niet altijd wereldvreemd is.
De essentie van het onderwijs, focus op hun niveau en ontwikkeling. We hebben ze tenslotte nodig voor de maatschappij van morgen.
-
- Full Member
- Contacteer:
"Dankzij" de social media worden ze in een bepaald logaritme geduwd waar ze enkel horen wat past in dat bepaald straatje waardoor ze nog meer polariseren ... als er iets dat "indoctrineert" dan zijn het de sociale media. En hun "social" inteliggence : sorry hoor
We leven in een maatschappij waar alles wordt opgedrongen om door het onderwijs opgelost te worden, mochten ouders zelf hun verantwoordelijkheid al eens beginnen te nemen op te nemen, nee, ze zitten liever selfies te nemen om op die "social" media te zetten en te tonen hoe perfect ze wel niet zijn. Het is ook niet zo dat scholen "indoctrineren", er wordt getoond wat er zoal bestaat en in het beste geval wordt er over gediscussieerd waarna iedereen zijn eigen mening vormt. Is dat indoctrineren ?
Wordt wiskunde geindoctrineerd ¨? Moet de evolutietheorie nog gebracht worden in de les, want ook dit kan je dan als indoctrinatie beschouwen (want volgens sommige "geloven" klopt deze ook niet ), wordt Frans geïndoctrineerd (want is dat geen onderdanigheid naar de Franstaligen toe), enzovoorts ...
Zo is het. Het onderwijs wordt beheerst door GROEN/LINKS; nog. Eens zien hoever de moslimkindjes deze "Woke" thema's zullen "ventileren" binnen hun geloofsgemeenschap. Ik ben benieuwd de komende jaren.vortex schreef: ↑4 juni 2024, 08:28 LOL, vlak voor vorige verkiezing werd en een ganse polemiek over hoofddoeken opgezet, nu is gender plots een belangrijk thema, niemand die beseft dat dit een afleidingsmanoeuvre is van de meer belangrijke thema's? Het zou natuurlijk wel eens kunnen dat het dit keer een averechts effect zal sorteren, in tegenstelling van wat onze politiekers denken heeft het gros van de bevolking het wel gehad met dat gender en woke gedoe. Het voorstel om lgbtq te indoctrineren lessen op school te geven toont alleen maar dat de slinger te ver is doorgeslagen. Het is ook helemaal niet nodig om dergelijke zaken op scholen te onderwijzen, onze jeugd heeft dankzij social media een veel grotere social intelligence dan pakweg 20 of 30 jaar geleden, die weten echt wel wat lgbtq is. Dat scholen zich maar bezig houden met de klassieke kennis, daar hebben ze nog meer dan genoeg achterstand goed te maken.