Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
En van sommige partijen, die zelfs behoorlijk goed scoren in de peilingen, heb jij zelfs nog nooit gehoord ?Charlesvdw schreef: ↑8 juni 2024, 17:45 Geen enkele partij past 100% bij een kiezer. Dat blijkt ook uit stemtesten maar is op zich vanzelfsprekend.
En je vindt nooit alle leden van een partij OK.
Dan komt het eropaan om die partij te kiezen die het meest in de buurt komt van jouw mening.
Of de partij die op het voor de kiezer belangrijkste standpunt hamert (uiteraard vatbaar voor interpretatie):
- sanering van de financiën : CD&V en NVA.
- sociale bescherming: Vooruit
- migratie tegenhouden: Vlaams Belang
- nieuwkomers onmiddellijk alle sociale voordelen geven, belastingen op alles wat milieuonvriendelijk is : Groen
- voor open VLD vind ik niet direct een eigen standpunt, daarbij alle zelfstandigen zijn al overgelopen naar NVA, CD&V, Vlaams Belang en de kleine zelfstandigen zelfs Vooruit.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
O ja voor wie heimwee heeft naar het communisme: PVDA.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Peilingen, zijn peilingen, zijn peilingen. Morgen gaat het voor "echt". Stay cool.
mver schreef: ↑8 juni 2024, 17:58Charlesvdw schreef: ↑8 juni 2024, 17:45 Geen enkele partij past 100% bij een kiezer. Dat blijkt ook uit stemtesten maar is op zich vanzelfsprekend.
En je vindt nooit alle leden van een partij OK.
En van sommige partijen, die zelfs behoorlijk goed scoren in de peilingen, heb jij zelfs nog nooit gehoord ?
Ja, al die mensen hebben heimwee naar het communisme . Dat is het exactly. Wat een scherp doorzicht .
Jommer jommer... onderschat hem toch maar niet !Charlesvdw schreef: ↑7 juni 2024, 22:48
Ondergetekende werkt in een ZH, waarschijnlijk een functie met meer verantwoordelijkheid dan jij ooit gehad hebt. Niet in de infectieziekten, maar .........Handhygiëne is uiteraard een belangrijk concept, maar voor Covid was het nou niet bepaald het nec plus ultra.
Wie heeft hier ooit communisme gekend waar hij heimwee kan naar hebben? Genaturaliseerde Russen, chinezen, cubanen... daar zit het forum hier vol mee.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Oh we hebben hier al 2 rooie kameraden: mver en Heer Haelewyn.
De geschiedenis leert dat van communisme niets goed komt.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Definitie van waanzin: "Volgens Einstein is de definitie van waanzin: telkens hetzelfde doen en steeds een andere uitkomst verwachten". Als diene het niet weet, wie dan? Groen-links-rood behoren volgens mij tot die "experimentelen".Charlesvdw schreef: ↑8 juni 2024, 19:21 Oh we hebben hier al 2 rooie kameraden: mver en Heer Haelewyn.
En dan is zijn onderschrift nog "irony is wasted on the dumb". Hoe meta is dit? Ik kom niet meer bij .Charlesvdw schreef: ↑8 juni 2024, 19:21 Oh we hebben hier al 2 rooie kameraden: mver en Heer Haelewyn.
En wie zegt dat ze hetzelfde gaan doen? Waarom zitten hier altijd mensen die er niks over (willen) weten uit te leggen wat PVDA van plan zijn in de hoop dat iemand er niet meer gaat voor stemmen? Lijkt mij ook behoorlijk aan de definitie van waanzin te voldoen.Sammy2 schreef: ↑8 juni 2024, 19:35Definitie van waanzin: "Volgens Einstein is de definitie van waanzin: telkens hetzelfde doen en steeds een andere uitkomst verwachten". Als diene het niet weet, wie dan? Groen-links-rood behoren volgens mij tot die "experimentelen".Charlesvdw schreef: ↑8 juni 2024, 19:21 Oh we hebben hier al 2 rooie kameraden: mver en Heer Haelewyn.
Begin 2000 moest ik voor het werk een paar weken naar Kazachstan. In het bureel van het bedrijf waar ik moest werken (machines installeren) hingen 2 foto’s aan de muur: eentje van Karl Marx en eentje van Lenin. Op dezelfde wijze als hier de foto’s van Koning Boudewijn en Koningin Fabiola aan de muur hingen.
Alhoewel mijn maatschappelijke visie eerder links is (maatschappelijke dienstverlening voor iedereen toegankelijk door middel van voldoende progressieve belastingen betalen) heb ik weinig op met PVDA.
Met weinig op bedoel ik dat ik niet helemaal snap wat hun visie is.
Communisten buiten. Die ganse linkse tot extreem linkse groeperingen hebben in een EU en bij uitbreiding Europa niets verloren. Ga naar Noord-Korea; of het globale Zuiden; of West-Azië. Maar één ding: vertrek; goede reis. Maar daarvoor hebben jullie niet de ballen. Jullie vegeteren liever op het spek van het "walgelijke westen" nietwaar?
En zo heb je nog eens een voorbeeld van ergere trollen dan Brembos.Sammy2 schreef: ↑8 juni 2024, 20:12
Communisten buiten. Die ganse linkse tot extreem linkse groeperingen hebben in een EU en bij uitbreiding Europa niets verloren. Ga naar Noord-Korea; of het globale Zuiden; of West-Azië. Maar één ding: vertrek; goede reis. Maar daarvoor hebben jullie niet de ballen. Jullie vegeteren liever op het spek van het "walgelijke westen" nietwaar?
Eerst daar wat aan doen, aan die losgeslagen scheldkanonnen hier die dat ook maar doen zonder zinnige argumentatie. Dan pas de kleintjes aanpakken aub.
Geen divagedoe, geen gezever van : nu ben ik weg. Geen gezever van : nu is hij weg en het is jouw fout.
Een goede opkuis begint in de vuilste kamer. Niet omgekeerd.
Jij bent een kleine man. Jouw vergif dat je hier in elk van jouw post verspreid, zou eerder moeten aangekaart worden. Ben jij een "brembos"?haelewyn schreef: ↑8 juni 2024, 20:19En zo heb je nog eens een voorbeeld van ergere trollen dan Brembos.Sammy2 schreef: ↑8 juni 2024, 20:12
Eerst daar wat aan doen, aan die losgeslagen scheldkanonnen hier die dat ook maar doen zonder zinnige argumentatie. Dan pas de kleintjes aanpakken aub.
Geen divagedoe, geen gezever van : nu ben ik weg. Geen gezever van : nu is hij weg en het is jouw fout.
Een goede opkuis begint in de vuilste kamer. Niet omgekeerd.
@ Haelewyn
Alle trollen aanpakken. Simpel. Waarom wil je met alle geweld nog een rangorde van erg en minder erg forceren?
Alle trollen aanpakken. Simpel. Waarom wil je met alle geweld nog een rangorde van erg en minder erg forceren?
Laatst gewijzigd door mver op 8 juni 2024, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Ligt er nog wat op je lever ?
Allemaal aanpakken lijkt mij ok.
Waarom een gradatie ? Omdat die er ook is.
Denk aan mijn verhaal met de zatte bokser en de fietser zonder bel.
Die gradatie is er hier ook.