Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Die gradatie is een persoonlijke opinie en daar baseer je geen algemeen beleid op. De ene trol stoort persoon A meer, de andere persoon B. Trollen is gewoon niet OK. Punt.
Kijk... dat laatste is aan de mod. Niet aan mij of eender wie.
Hij beslist. Ik heb mijn mening en die is voor mijn rekening.
De rest : ik heb het hier niet voor het zeggen.
Edit : ik stel voor, zoals ik eerder deed, dat we het laten rusten. Mijn idee blijft wat het is. Het jouwe ook. Mij goed.
Hij beslist. Ik heb mijn mening en die is voor mijn rekening.
De rest : ik heb het hier niet voor het zeggen.
Edit : ik stel voor, zoals ik eerder deed, dat we het laten rusten. Mijn idee blijft wat het is. Het jouwe ook. Mij goed.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 8 juni 2024, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe ga jij het aanpakken? Verzamelingspunten voor niet conformen? De geschiedenis herhaalt zich.
Probeer jij de MOD te beïnvloeden, te manipuleren? Zo kennen wij jullie broeders. "Democratie is mijn mening", anderen verzamelen en afvoeren, hé?
Ik kan niet zoveel eten, hoe ik k..... wil.
Als ik Sammyboy hier weer bezig hoor....
En denk dan even aan een paar dagen terug :
We zullen hem dan nestbevuiler noemen, past eigenlijk nog beter
Zo te lezen is hij precies over zichzelf bezig.Sammy2 schreef: ↑8 juni 2024, 20:33Jij bent een kleine man. Jouw vergif dat je hier in elk van jouw post verspreid, zou eerder moeten aangekaart worden. Ben jij een "brembos"?haelewyn schreef: ↑8 juni 2024, 20:19
En zo heb je nog eens een voorbeeld van ergere trollen dan Brembos.
Eerst daar wat aan doen, aan die losgeslagen scheldkanonnen hier die dat ook maar doen zonder zinnige argumentatie. Dan pas de kleintjes aanpakken aub.
Geen divagedoe, geen gezever van : nu ben ik weg. Geen gezever van : nu is hij weg en het is jouw fout.
Een goede opkuis begint in de vuilste kamer. Niet omgekeerd.
En denk dan even aan een paar dagen terug :
We zullen hem dan nestbevuiler noemen, past eigenlijk nog beter
Spreek jij in het Pluralis majestatis? Jij kleine man. Ben jij de nieuwe Brembos?
Oei nu praat hij al tegen zijn denkbeeldige 2de 'ik'
Schizofrenie is hier blijkbaar echt aanwezig zoals Trivium zei ....
Oei opnieuw schizofrenie.
Sammy ziet mij langsgaan bij bij Trivium om hulp in te roepen.
Gelieve wel niet steeds in de verf te zetten dat ik "een klein en lelijk ventje" ben. Ik heb helaas een laag zelfbeeld.
Jij bent een anaalworm. Honden hebben dit vaak; glijden met hun gat over de grond. Zoals jij eigenlijk; laag bij de grond.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
CarpeNoctem schreef: ↑8 juni 2024, 13:48Ondertussen houdt Groen overduidelijk zijn kopstukken weg van de MSM-schermen omdat zij ook wel beseffen dat telkens Tinne of Calvo het scherm teistert er weer een cohorte kiezers Groen verlaat.
Petra De Sutter is het enige kopstuk dat ze nog durven ten tonele voeren.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Probeer je mij nu te verleiden? Slaap wel jongetje; is al 23.00 hr; bedtijd; hop-hop.