Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
De schuld van alles wat misloopt in België op de Walen steken zal nu wel een beetje moeilijker worden voor NVA/VB
Ik verwacht zelf in ieder geval geen grote hervormingen/veranderingen in ons land in de komende regeerperiode, zeker niet tot voor de verkiezingen van 13 oktober.
Zoals hier al eerder gezegd: meer van hetzelfde, hier en daar aan een knopje draaien, de problemen managen wanneer ze echt niet meer kunnen vooruit geschoven worden.
Ik verwacht zelf in ieder geval geen grote hervormingen/veranderingen in ons land in de komende regeerperiode, zeker niet tot voor de verkiezingen van 13 oktober.
Zoals hier al eerder gezegd: meer van hetzelfde, hier en daar aan een knopje draaien, de problemen managen wanneer ze echt niet meer kunnen vooruit geschoven worden.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Iets nieuws in de politiek, de kanseliersmalus:
ADC had de campagne tegen beter weten in gestart met Vivaldi te proberen af te schilderen als een degelijke regering. Toen hij merkte dat iedereen daarbij plat van te lachen lag veranderde hij het geweer van schouder en zei vlakaf dat Vivaldi II geen optie was.
Too little too late.
ADC had de campagne tegen beter weten in gestart met Vivaldi te proberen af te schilderen als een degelijke regering. Toen hij merkte dat iedereen daarbij plat van te lachen lag veranderde hij het geweer van schouder en zei vlakaf dat Vivaldi II geen optie was.
Too little too late.
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 9 juni 2024, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
De peiling is vandaag beëindigd. Cheers Vlaanderen.
Laatst gewijzigd door Sammy2 op 9 juni 2024, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog een conclusie: de linkse rakkers op SG waren hier blijkbaar meer met anti-rechts bezig dan zowel regionaal als federaal effectief op uiterst links te stemmen.
Connor gaat zichzelf ( mss wel niet hardop) als de grote Vlaamse winnaar uitroepen. Zijn sloefkes gaan weer te klein zijn. Niet te geloven hoeveel voorkeurstemmen die gast behaalt. Benieuwd welke grootspraak hij gaat uitkramen.
Connor gaat zichzelf ( mss wel niet hardop) als de grote Vlaamse winnaar uitroepen. Zijn sloefkes gaan weer te klein zijn. Niet te geloven hoeveel voorkeurstemmen die gast behaalt. Benieuwd welke grootspraak hij gaat uitkramen.
Tevreden dat het blok niet de grootste partij is.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ze hadden zich overslapen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Dit land moet radicaal hervormd worden. Of dit gaat lukken na deze verkiezingen? Ik betwijfel het.Woz schreef: ↑9 juni 2024, 21:57 De schuld van alles wat misloopt in België op de Walen steken zal nu wel een beetje moeilijker worden voor NVA/VB
Wallonië is niet voor alles verantwoordelijk wat in dit landje misloopt; maar toch hoofdzakelijk.
Goei hangmatten tegenwoordig. Geraak er maar eens terug uit ...
Laatst gewijzigd door pukkie007 op 10 juni 2024, 04:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit gaat de "uitdaging" zijn voor de volgende regering onder leiding van BDW. Een besparingsregering in de schoenen schuiven van de Vlamingen? Dit heb ik al enkele post geleden geopperd. Ik ben benieuwd.
NVA is maar een klein beetje stemmen verloren vergeleken met de vorige verkiezingen. Jammer dat ze groter gebleven zijn dan Vlaams belang.
Zelf had ik ze natuurlijk een zeer grote afgang gewenst.
Als je in 't leven een plan A, plan B en ook een plan C hebt, moet je er geen hoofdpijn van krijgen.
Op tv trouwens gezien hoe ze het bij Groen uitlegden ?
We gaan volgende keer NOG meer mensen aan ons binden.. Da's toch wel fantasie hebben. Of dachten ze dat NOG minder wel niet zal gebeuren ?
Zelf had ik ze natuurlijk een zeer grote afgang gewenst.
Als je in 't leven een plan A, plan B en ook een plan C hebt, moet je er geen hoofdpijn van krijgen.
Op tv trouwens gezien hoe ze het bij Groen uitlegden ?
We gaan volgende keer NOG meer mensen aan ons binden.. Da's toch wel fantasie hebben. Of dachten ze dat NOG minder wel niet zal gebeuren ?
Zeer tevreden dat het blok in geen enkele regering komt. Ik kruip terug in mijn hangmat.