Axa overgang naar crelan.
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Axa overgang naar crelan.
Tijdens het komende weekend fuseren alle apps en producten van AXA met crelan.
Vanaf maandag kunnen axa klanten weer aanloggen met de app van axa >>>> daarna die van crelan. (Edit : mogelijk omgekeerd)
Bankieren via app of homebanking zal niet werken in het weekend. Wel nog tot vanavond 17 uur.
Vanaf maandag kunnen axa klanten weer aanloggen met de app van axa >>>> daarna die van crelan. (Edit : mogelijk omgekeerd)
Bankieren via app of homebanking zal niet werken in het weekend. Wel nog tot vanavond 17 uur.
Re: Axa overgang naar crelan.
Zoals met elke bank die grote IT projecten doet :
Sinds vandaag moet het in orde zijn.
Eerst was de crelan app overbelast. Nu is de functie om er aan te beginnen als axa klant niet beschikbaar.
Zoals in Ninove op het vooruit congres : Boeeeeeee !
Edit : gelukt om 15 uur.
Sinds vandaag moet het in orde zijn.
Eerst was de crelan app overbelast. Nu is de functie om er aan te beginnen als axa klant niet beschikbaar.
Zoals in Ninove op het vooruit congres : Boeeeeeee !
Edit : gelukt om 15 uur.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 10 juni 2024, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ja was te verwachten, blijkbaar allemaal zo moeilijk
Crelan app volledig overbelast en als ik dan toch eens erop raakte zou ik een mail moeten binnengekregen hebben, maar dus niet.
Waarschijnlijk ook overbelast...
Crelan app volledig overbelast en als ik dan toch eens erop raakte zou ik een mail moeten binnengekregen hebben, maar dus niet.
Waarschijnlijk ook overbelast...
Ondertussen gelukt dus, met de app in light versie.
Ziet er goed uit.
De beloofde instant betalingen zullen niet mogelijk zijn op mijn gratis zichtrekening.
Als die niet meer gratis is ben ik weg bij crelan.
Ik heb teveel zichtrekeningen momenteel.
Ziet er goed uit.
De beloofde instant betalingen zullen niet mogelijk zijn op mijn gratis zichtrekening.
Als die niet meer gratis is ben ik weg bij crelan.
Ik heb teveel zichtrekeningen momenteel.
Hier nog steeds zelfde probleem.
Mail ter bevestiging van activatie komt niet door ondanks die in AXA-app correct stond ingesteld en ook de geblindeerde weergave in de crelan-app lijkt te kloppen.
Beloofd weer veel goeds, ervaringen met Crelan waren in het verleden al allesbehalve positief. Spijtiggenoeg gaat mijn hypotheek ook mee naar daar, dus zit vast op dat vlak.
Mail ter bevestiging van activatie komt niet door ondanks die in AXA-app correct stond ingesteld en ook de geblindeerde weergave in de crelan-app lijkt te kloppen.
Beloofd weer veel goeds, ervaringen met Crelan waren in het verleden al allesbehalve positief. Spijtiggenoeg gaat mijn hypotheek ook mee naar daar, dus zit vast op dat vlak.
Gebruik je de app op telefoon ? Het is makkelijkst om via die weg in te loggen.
Laat de app van axa op je telefoon staan.
Download de crelan app.
Open de crelan app en volg de piste van de klant die van axa komt, daarna inloggen via axa app. Indien de axa app onmogelijk is >>> itsme
In je profiel op crelan app zal je een identificatiecode zien van jezelf.
Die code heb je nodig om in te loggen op crelan online via pc.
Succes !
Laat de app van axa op je telefoon staan.
Download de crelan app.
Open de crelan app en volg de piste van de klant die van axa komt, daarna inloggen via axa app. Indien de axa app onmogelijk is >>> itsme
In je profiel op crelan app zal je een identificatiecode zien van jezelf.
Die code heb je nodig om in te loggen op crelan online via pc.
Succes !
Ik heb gisteren ook geprobeerd via website, op bepaald moment bleef site hangen, enkele malen op " verder" geklikt en abonnement geblokkeerd .ik kan dus ook niet meer via axa app aanmelden. helpdesk totaal onbereikbaar, ik zal dus maar stilaan naar andere bank uitzien !!!
Kan je nog proberen via itsme ?
Anders : ik denk (!) eerst laten deblokkeren in het kantoor (??) of bij de telefonische helpdesk.
Daarna aanmelden met de crelan app en ITSME
Info crelan.be >>>>
Service Desk van Crelan op 02 558 78 88 van maandag tot donderdag van 8.30 tot 16.30 uur, vrijdag van 8.30 tot 16.00 uur (uitgenomen op feestdagen en banksluitingsdagen).
Anders : ik denk (!) eerst laten deblokkeren in het kantoor (??) of bij de telefonische helpdesk.
Info crelan.be >>>>
Service Desk van Crelan op 02 558 78 88 van maandag tot donderdag van 8.30 tot 16.30 uur, vrijdag van 8.30 tot 16.00 uur (uitgenomen op feestdagen en banksluitingsdagen).
Bij mij is het gisteren wel gelukt ...
Wel melding dat "website overbelast" was ...
En zeggen dat ik weggegaan ben bij Crelan naar AXA omdat ik niet tevreden was van Crelan.
kantoor moet blijkbaar ook via hoofdzetel werken ? ik vraag me daarbij af hoe goed deze banken beveiligd zijn op IT gebied als ze met fusie, waarbij ze ruim op voorhand alles kunnen plannen steeds in problemen komen (zie ook post - bnp )haelewyn schreef: ↑11 juni 2024, 12:27 Kan je nog proberen via itsme ?
Info crelan.be >>>>
en dat ze daarbij schijt hebben om personeel te voorzien om helpdesk te bemannen zegt ook veel over crelan ....
( en ik gebruik geen bank app op gsm )
Als ze bv. 60 man op een helpdesk hebben zitten, dan gaan ze er voor de gelegenheid geen 30 bij aannemen.
Opleiding kost minstens enkele weken.
En wat moeten ze er daarna mee doen ?
Als ze er 30 moeten aannemen voor een maand via interim kost het ook veel geld. Als iedereen wat langer moet wachten en ze zetten tijdelijk een aantal mensen uit andere functies aan de telefoon of email lukt het ook.
Een tijdje light draaien beperkt ook de vragen. Iedereen die vraagt naar een functie die tijdelijk niet beschikbaar is krijgt een kort antwoord : probeer later nog eens.
Of hun software veilig is wordt niet bepaald door bovenstaande.
Opleiding kost minstens enkele weken.
En wat moeten ze er daarna mee doen ?
Als ze er 30 moeten aannemen voor een maand via interim kost het ook veel geld. Als iedereen wat langer moet wachten en ze zetten tijdelijk een aantal mensen uit andere functies aan de telefoon of email lukt het ook.
Een tijdje light draaien beperkt ook de vragen. Iedereen die vraagt naar een functie die tijdelijk niet beschikbaar is krijgt een kort antwoord : probeer later nog eens.
Of hun software veilig is wordt niet bepaald door bovenstaande.
Och ik kan nog steeds niks doen via de app.
Bij mijn vrouw lukte alles direct. Is nochtans zelfde e-mailadres (namelijk de mijne) waar activatiebevestiging op toekomt.
Het is weer een zooitje van jewelste, zoals gewoonlijk bij Crelan...
Crelan-app kunnen bekijken op de gsm van mijn vrouw, wat een onoverzichtelijke boel zeg.
Echt balen dit. Hypotheek zat bij AXA dus zit nu vast bij die amateurs. Ben wel eens benieuwd als die coöperatieve aandelen nog gaan openstaan op mijn naam. Is hun ettelijke jaren terug nooit gelukt om af te sluiten, waardoor ik er nog steeds een zichtrekening had lopen (met kosten), want ja zolang die aandelen niet geregeld waren kon ik niet alles afsluiten...
Ik durf er mijn leven op verwedden dat die met de noorderzon verdwenen zullen zijn...
Bij mijn vrouw lukte alles direct. Is nochtans zelfde e-mailadres (namelijk de mijne) waar activatiebevestiging op toekomt.
Het is weer een zooitje van jewelste, zoals gewoonlijk bij Crelan...
Crelan-app kunnen bekijken op de gsm van mijn vrouw, wat een onoverzichtelijke boel zeg.
Echt balen dit. Hypotheek zat bij AXA dus zit nu vast bij die amateurs. Ben wel eens benieuwd als die coöperatieve aandelen nog gaan openstaan op mijn naam. Is hun ettelijke jaren terug nooit gelukt om af te sluiten, waardoor ik er nog steeds een zichtrekening had lopen (met kosten), want ja zolang die aandelen niet geregeld waren kon ik niet alles afsluiten...
Ik durf er mijn leven op verwedden dat die met de noorderzon verdwenen zullen zijn...
Gisteren geprobeerd om een tweede toestel voor de eerste keer te gebruiken op Crelan (app).
Ik denk dat ik een keer of 7 geprobeerd heb eer het rond was. Dat was een moeilijke bevalling. Iedere keer LEEK het in orde en afgerond maar dat was het toch niet. Dus telkens opnieuw... Ik probeerde via ITSME : geen succes.
Blijven proberen via de AXA app lukte dan wel, uiteindelijk.
Ik denk dat ik een keer of 7 geprobeerd heb eer het rond was. Dat was een moeilijke bevalling. Iedere keer LEEK het in orde en afgerond maar dat was het toch niet. Dus telkens opnieuw... Ik probeerde via ITSME : geen succes.
Blijven proberen via de AXA app lukte dan wel, uiteindelijk.
ik ben vandaag maar gaan aanschuiven op kantoor, zij konden enkel constateren dat mijn account geblokkeerd staat, en ze raakten zelf ook niet binnen op hun helpdesk ( andere nr dan klanten. de bediende zei tussendoor sarcastisch dat crelan de fusie geslaagd vond .... ) daar ik vele jaren content was van axa kantoor wacht ik nog even af, maar voor mij krijgt crelan al stempel " kutbank " .
Een ramp is het die overhang.
Niks werkt . Om de 5voeten blokt die home bank.
Vandaag stort ik 350 e via Crelan automaat op mijn rekeningnr . We zijn nu 5 uur later en nog steeds staat dat geld niet op men rekening. Ik was zo blij met axa.
Weet iemand hoe het komt dat dat geld nog steeds niet op men rek staat
Heb alles gevolgd hoe het moet.
Die van kantoor zei tegen mij dat dit 30 min kan duren.
Wel we zijn 5 u later
Niks werkt . Om de 5voeten blokt die home bank.
Vandaag stort ik 350 e via Crelan automaat op mijn rekeningnr . We zijn nu 5 uur later en nog steeds staat dat geld niet op men rekening. Ik was zo blij met axa.
Weet iemand hoe het komt dat dat geld nog steeds niet op men rek staat
Heb alles gevolgd hoe het moet.
Die van kantoor zei tegen mij dat dit 30 min kan duren.
Wel we zijn 5 u later