Regeringsvorming 2024
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Regeringsvorming 2024
Dankzij haelewyn is "N-VA" op dit forum het meest gebruikte woord volgens mij.
Over een onderwerp van gedachten wisselen zonder een politieke partij of strekking erbij te betrekken, is niet iedereen gegeven.
Over een onderwerp van gedachten wisselen zonder een politieke partij of strekking erbij te betrekken, is niet iedereen gegeven.
Samengevat: als ik meer centen heb dan iemand anders dan heb ik het laatste woord?
Een andere mening = jaloezie?
Een andere mening = jaloezie?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
EarthNvstr1 schreef: ↑16 juni 2024, 11:46Dankzij haelewyn is "N-VA" op dit forum het meest gebruikte woord volgens mij.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Full Member
- Contacteer:
't Is verdorie zijn schuld dat de partij van verandering het voor het zeggen zal hebben !EarthNvstr1 schreef: ↑16 juni 2024, 11:46 Dankzij haelewyn is "N-VA" op dit forum het meest gebruikte woord volgens mij.
Damn you Haelewyn !
Tja, ze moeten toch iets doen om zichzelf onmogelijk te maken en vervolgens de schuld bij de Wever en Bouchez te kunnen leggen. Dat de Wever maar uitkijkt voor hij met de sossen een Vlaamse regering vormt, eenmaal dat binnen zal snel duidelijk zijn dat ze federaal niet in een centrum rechtse regering gaan stappen.CarpeNoctem schreef: ↑16 juni 2024, 11:29
Verder met de regeringsvorming:
De sossen trekken ondertussen op jacht met de fanfare op kop het bos in:
Mannekes (CN & Earth) : speel gerust even verder met je andere nicks.
Haelewyn heeft sateekes gebakken. Van die van de Lidl met 30 procent korting ! Oeps... Ze zijn op. Ge zijt te laat.
@Vortex : zo ongeveer hetzelfde voorbehoud als BDW eerder maakte maar de sossen mogen dat vooral niet doen ?
Allee komaan. Word wakker !
Haelewyn heeft sateekes gebakken. Van die van de Lidl met 30 procent korting ! Oeps... Ze zijn op. Ge zijt te laat.
@Vortex : zo ongeveer hetzelfde voorbehoud als BDW eerder maakte maar de sossen mogen dat vooral niet doen ?
Allee komaan. Word wakker !
Laatst gewijzigd door haelewyn op 16 juni 2024, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik denk dat je de invloed van Spaargids op het Vlaams kiesgedrag dan serieus overschat.Abatoetnie schreef: ↑16 juni 2024, 12:09't Is verdorie zijn schuld dat de partij van verandering het voor het zeggen zal hebben !EarthNvstr1 schreef: ↑16 juni 2024, 11:46 Dankzij haelewyn is "N-VA" op dit forum het meest gebruikte woord volgens mij.
Damn you Haelewyn !
Nu goed, wat haelewyn buiten Spaargids doet, daar heb ik natuurlijk geen zicht op.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Had er deze week nog een gesprek over met iemand ...
Inderdaad, wat er wel/niet kan op het federale zou onderdeel moeten zijn van een (eventueel eerder) Vlaams regeerakkoord.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Euh … als het gaat om jouw centen die men wil uitgeven: JA!
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Van mij mogen ze dat zeker doen, meer nog, van mij mag de Wever mislukken en mag er een Vivaldi II komen, zodat ze hun achter gelaten stront begrotingstekorten van Vivaldi I onder druk van Europa en het IMF zelf kunnen opkuisen
Ik blijf het onzin vinden….Kevva schreef: ↑15 juni 2024, 23:52Verzin gewoon een paar puntjes
- Gratis maaltijden voor alle kinderen jonger dan 12
- Gratis openbaar vervoer
- Investeringen in onderwijs, gezondheidszorg, betaalbaar wonen en justitie
- Pensioenleeftijd blokkeren op 65 jaar
- Aanpassing loonnormwet waardoor inkomens onder 3000 euro bruto minder belast worden
Met zoiets scoor je altijd maar iemand die wat verstand heeft denkt meteen 'Ok, leuk maar wie gaat dat betalen?'
Dan val je eigenlijk vrijwel meteen door de mand want iedereen weet dat dit valse beloftes zijn.
Dan zou ik nog kunnen zeggen van 'We halen het bij de rijken, zoals de Couckes en Verhulstjes'. Enfin, we gaan dat proberen zolang ze geen buitenlandse constructies opzetten. Mochten ze daar in slagen zullen we het bij de hogere middenklasse halen (als dat toereikend is, anders is het gewoon bij iedereen tenzij bij werklozen).
Jammer dat je dit niet (strategisch?) verkondigd hebt voor 9juni.
Je was dan uitgedaagd uw punt kracht bij te zetten en te bewijzen dat kiesdrempel zonder probleem zou behaald worden.
Je zou er een mooie parlementaire wedde aan over gehouden hebben….
Dus diegene met de meeste centen heeft het voor het zeggen?VincentVega schreef: ↑16 juni 2024, 12:54Euh … als het gaat om jouw centen die men wil uitgeven: JA!
Groot gelijk dat mevrouw Melissa haar huid duur verkoopt en de nodige eisen stelt.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Zie PVDA ?
Dat was gewoon een gevolg van de waanzin bij Open VLD n.m.i.
En bij "Voor U" geen woord over het communautaire ... tja.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer: