Regeringsvorming 2024
Re: Regeringsvorming 2024
CarpeNoctem schreef: ↑16 juni 2024, 11:29 Euh, maar die partijen bestaan al een tijdje: Vooruit en PVDA.
Niet voor niets de Partij Van De Afgunst (excuses aan KV )
En gaan de vakbonden geheel voorspelbaar al actie voeren tegen een Waalse regering die er nog niet eens is. Het wordt een warme herfst.
Vermoedelijk niet …
Ik heb nva bijna dagelijks horen verkondigen dat werken meer zal lonen , meer koopkracht en meer overhouden van het loon.
Dus waarom zouden mensen en vakbonden op straat moeten komen met dergelijk muziek in de oren ?
Tot hier het sarcasme dus (voor moest je het niet doorhebben)
Voor hoeveel wedden we dat nva niets zal ondernemen zodat :
“ werken meer zal lonen , meer koopkracht en meer overhouden van het loon.“
In het verleden konden ze zich dan verschuilen achter de PS (“zij zijn het die het land blokkeren , niets is mogelijk “…)
Benieuwd wat de uitleg nu zal zijn
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Die gratis brooddozen moeten en zullen er komen, vanwege Melissa en Conner
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Of de wever tot een menselijk inzicht proberen te doen krijgen
Een maatschappij leiden is meer dan een “zakenkabinet”
Als je zaken wilt doen, ga dan in het bedrijfsleven
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Dit lijkt me zeker geen slecht idee.
Alle partijen die deelnemen aan de volgende regering gaan bang moeten afwachten op het oordeel van de kiezer daarna. Vivaldi heeft het zo bont gemaakt dat er diep gesneden gaat moeten worden. Als je beloond gaat worden door de bevolking om de financiën op orde te brengen wordt zeer bang afwachten.
Verder alle schulden doorschuiven naar de jongere generaties gaat niet meer lukken. We moeten inderdaad hopen op dwingende maatregelen van bovenaf om de linkse spilzucht in te perken.
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 16 juni 2024, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Woz schreef: ↑16 juni 2024, 13:16Dus diegene met de meeste centen heeft het voor het zeggen?VincentVega schreef: ↑16 juni 2024, 12:54
Euh … als het gaat om jouw centen die men wil uitgeven: JA!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Ja want die partij was sinds een paar maanden voor de verkiezingen van 9juni2024 plots opgericht.
Heeft het uit het niets gehaald door een handvol oneliners
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Of omgekeerd.
Van mij zouden kinderen die in problemen zitten véél meer ondersteuning en hulp mogen krijgen dan men vanuit Vooruit voorstelt.
Dus geen gratis maaltijden op school voor iedereen, maar wel gerichte ondersteuning (en veel meer dan gratis maaltijden) voor de kinderen die het nodig hebben.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik was onlangs aan het werk in een villa waar de eigenaar de hobby heeft om zijn tuin steeds groter te maken. Ondertussen heeft die iets van een 20 hectare gazon.
Wat als die op een dag aan uw deur aanklopt? Ik koop uw huis voor zoveel, oprotten.
Weigeren is moeilijk want dan geraak je op den duur ingesloten en daalt de waarde van je woning.
Ok voor u?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je bent natuurlijk nog wat jonger. Dus het zou kunnen dat je de protesten tegen Michel I gemist hebt? Die had nochtans de belastingen voor de werkenden - zij het veel te weinig naar mijn gedacht- verlaagd.KV schreef: ↑16 juni 2024, 13:26Vermoedelijk niet …CarpeNoctem schreef: ↑16 juni 2024, 11:29 Euh, maar die partijen bestaan al een tijdje: Vooruit en PVDA.
Niet voor niets de Partij Van De Afgunst (excuses aan KV )
En gaan de vakbonden geheel voorspelbaar al actie voeren tegen een Waalse regering die er nog niet eens is. Het wordt een warme herfst.
Ik heb nva bijna dagelijks horen verkondigen dat werken meer zal lonen , meer koopkracht en meer overhouden van het loon.
Dus waarom zouden mensen en vakbonden op straat moeten komen met dergelijk muziek in de oren ?
Het wordt natuurlijk moeilijk om de belastingen te verlagen na de puinhoop van Vivaldi, maar deze keer zouden ze toch aanzienlijk meer steun uit Franstalië moeten krijgen. En Kris Peeters - de Vlaamse Joris Clowney- is er niet meer om stokken in de wielen te steken.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Die gerichte ondersteuning, noemt dat niet “kindergeld” (of groeipremie)?EarthNvstr1 schreef: ↑16 juni 2024, 13:35Of omgekeerd.
Van mij zouden kinderen die in problemen zitten véél meer ondersteuning en hulp mogen krijgen dan men vanuit Vooruit voorstelt.
Dus geen gratis maaltijden op school voor iedereen, maar wel gerichte ondersteuning (en veel meer dan gratis maaltijden) voor de kinderen die het nodig hebben.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Nee, want dat is voor elk kind hetzelfde, ongeacht de situatie.
Edit: en dat gaat trouwens ook niet naar het kind, maar naar de ouders
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 16 juni 2024, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
En die mag zeker niet geïndexeerd worden …EarthNvstr1 schreef: ↑16 juni 2024, 13:50Nee, want dat is voor elk kind hetzelfde, ongeacht de situatie.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Zo jong ben ik niet ….(43 om even te verduidelijken) , Die paar protestjes (je hoeft het heus niet op te blazen) hebben volgens mij niets teweeggebracht. Nva laat zich nu éénmaal niet de les spellen door dat soort volk, dat is nu éénmaal haar doelpubliek niet. (Doelpubliek nva = voka etc , Bart is daar heel eerlijk over)CarpeNoctem schreef: ↑16 juni 2024, 13:47Je bent natuurlijk nog wat jonger. Dus het zou kunnen dat je de protesten tegen Michel I gemist hebt? Die had nochtans de belastingen voor de werkenden - zij het veel te weinig naar mijn gedacht- verlaagd.
Het wordt natuurlijk moeilijk om de belastingen te verlagen na de puinhoop van Vivaldi, maar deze keer zouden ze toch aanzienlijk meer steun uit Franstalië moeten krijgen. En Kris Peeters - de Vlaamse Joris Clowney- is er niet meer om stokken in de wielen te steken.
Om electoraal toch een positie te hebben (zetels) houdt men ons graag vanalles voor dat enige oorzaken Walen , migranten , PS , Europa ,etc …. Zijn