Regeringsvorming 2024
Re: Regeringsvorming 2024
Vraag ik me ook af , kan je even informeren bij nva ?
“Even gecorrigeerd”
Door nonsens te verkopen ?
Volgens mij zat PvdA al van voor 2019 in het parlement….
Uit het niets zoals je het hier voorstelt (vermoedelijk per abuis) slaat dus nergens op
Laatst gewijzigd door KV op 16 juni 2024, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Aha we evolueren ….
Wat je nu zegt klopt al veel meer met de realiteit
Dan wat initieel hierboven verkondigd werd (“uit het niets nieuwe partij , paar oneliners en je bent verkozen”)
Je stelt mij een vraag waar ik je geen antwoord op kan geven.EarthNvstr1 schreef: ↑16 juni 2024, 14:03Tja ... al even dogmatisch tegen N-VA als haelewyn precies ... geen zinnige gedachtenwissel mee te voeren dus ...
Ik weet niet wat er ten hoofde nva speelde om daar geen indexering op te willen toepassen.
Het verheugde me wel dat sammy (niet de onze van SG maar die van CD&V) niet zomaar opgaf …
Bijgevolg verwijs ik je dus door naar nva om daar een toelichting te proberen bekomen wat de visie er omtrent is.
Helaas zet je dat dan weg als “geen zinnige gedachtenwissel” , Persoonlijk had ik echt gedacht en gehoopt dat je daar zelf iets meer visie over zou kunnen overgebracht hebben.
Jammer dat je deze kans zo laat liggen
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Bij mij staat niet op elke achtergrond "N-VA" geschreven. Bij jou en sommige anderen blijkbaar wel.
Edit:
Voor zover ik begrijp zijn die "gratis maaltijden op school" een idee/breekpunt van Vooruit.
Mijn idee daarover:
EarthNvstr1 schreef: ↑16 juni 2024, 13:35 Van mij zouden kinderen die in problemen zitten véél meer ondersteuning en hulp mogen krijgen dan men vanuit Vooruit voorstelt.
Dus geen gratis maaltijden op school voor iedereen, maar wel gerichte ondersteuning (en veel meer dan gratis maaltijden) voor de kinderen die het nodig hebben.
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 16 juni 2024, 14:30, 2 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Echt? Zonder rood te worden?
Durf je zulke blatante onzin ook in deze mens zijn gezicht te vertellen?
Abdeslam blij met occasie: "Ik wil iedereen bedanken"
Laat het ons hopen
Je lijdt aan dezelfde obsessie als haelewyn.
Maar je hebt -zoals voorheen- handig (?) de premisse proberen te wijzigen. Je initiële insteek was:
Michel I (waar je nemesis deel van uitmaakte) heeft de belastingen voor werkenden (zoals ik) verlaagd. Weliswaar te weinig maar soit.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
CarpeNoctem schreef: ↑16 juni 2024, 14:22Laat het ons hopenJe lijdt aan dezelfde obsessie als haelewyn.
Lijkt me niet geheel onterecht.EarthNvstr1 schreef: ↑16 juni 2024, 14:21Bij mij staat niet op elke achtergrond "N-VA" geschreven. Bij jou en sommige anderen blijkbaar wel.
Nva komt er sinds vorige week zondag als winnaar uit , zijn aan zet zowel Vlaams als federaal , ergens dus normaal dat deze momenteel vlot over de tongen gaat.
Of had je liever dat we hier continue over de PvdA praatten ?
Dat het dankzij hun is dat er veel meer in het parlement gesproken om arbeid minder te belasten (helaas te nadele van vermogens vanaf 5miljoen)
Dat zij de hypocriete regeling van pensioenen van hogere ambtenaren aan het licht gebracht hebben waar o.a. Siegfried (opnieuw nva, mijn excuses) mede het slachtoffer van is ?
Enz
Is dat proces niet al een jaar of 40 aan de gang ?CarpeNoctem schreef: ↑16 juni 2024, 13:31 Vivaldi heeft het zo bont gemaakt dat er diep gesneden gaat moeten worden. Als je beloond gaat worden door de bevolking om de financiën op orde te brengen wordt zeer bang afwachten.
En hadden we vroeger ook niet op vlaams niveau onze centen op orde maar na JJ niet meer ?
Nva ook....
Ze zijn ontsproten uit de volksunie. En uit "de slimste mens".
PvdA uit de communistische partij.
En die waren er voor 1980 ook al.
PvdA uit de communistische partij.
En die waren er voor 1980 ook al.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Met wie had die "beweging" van Bert Anciaux ook alweer ongenoegen ?
Dat was me ook het zootje wel he..
Qua populaire politici gingen we toen van bleitertje Bert naar bleitertje Bart.
Dat was me ook het zootje wel he..
Qua populaire politici gingen we toen van bleitertje Bert naar bleitertje Bart.