Betaalbare broker met optie volmacht
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Betaalbare broker met optie volmacht
Hallo,
Zelf ben ik best tevreden van ETF's via DeGiro en haal tot nu toe best wel een resultaat waar ik tevreden ben.
Graag had ik samen met m'n wettelijk samenwonende partner ook gezamelijk wat belegd, maar DeGiro laat geen volmachten toe.
Iemand een betaalbare broker als suggestie die ons niet pluimt in tegenstelling tot de huisbank Fortis om samen wat te (her) beleggen?
Bedankt
Zelf ben ik best tevreden van ETF's via DeGiro en haal tot nu toe best wel een resultaat waar ik tevreden ben.
Graag had ik samen met m'n wettelijk samenwonende partner ook gezamelijk wat belegd, maar DeGiro laat geen volmachten toe.
Iemand een betaalbare broker als suggestie die ons niet pluimt in tegenstelling tot de huisbank Fortis om samen wat te (her) beleggen?
Bedankt
Re: Betaalbare broker met optie volmacht
Deel je inloggegevens met je partner. Dat is de gemakkelijkste manier om volmacht te geven tot gelijk wat.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
- Contacteer:
Op zich geen probleem, maar heeft dat dezelfde waarde bij bijvoorbeeld overlijden of wat dan ook.
Het hoort 100% gezamelijk potje te zijn.
Het hoort 100% gezamelijk potje te zijn.
-
- Newbie
- Contacteer:
Open allebei een rekening en doe identieke investeringen.
Ja maar, zelfs wanneer je volmacht op een rekening geeft blijft het geld van jou alleen. De volmachthebber kan er transacties mee doen maar het blijft jouw geld. Wat je zoekt is eigenlijk een gezamenlijke rekening. LYNX biedt er een aan.
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
gezamelijke rekening kan je eenvoudig opzetten bij Keytrade. Niet de goedkoopste maar je hebt er meteen ook een echte 2de bank bij met gratis krediet kaarten.
Kan toch ook bij Saxo.
Gezamenlijke rekeningen kunnen enkel worden geopend met uw echtgeno(o)t(e) of wettelijk samenwonende partner, ouder, broer of zus, of met uw (meerderjarig) kind. Beide aanvragers moeten tenminste 18 jaar oud zijn ten tijde van de aanvraag.
Gezamenlijke rekeningen kunnen enkel worden geopend met uw echtgeno(o)t(e) of wettelijk samenwonende partner, ouder, broer of zus, of met uw (meerderjarig) kind. Beide aanvragers moeten tenminste 18 jaar oud zijn ten tijde van de aanvraag.
Een rekening in onverdeeldheid is een mogelijke oplossing. heb er zelf 2. Eentje met mijn broer en eentje met een niet familielid (overblijfsel van een bellegingsclub). is bij bolero geen probleem maar zijn bij saxo vriendelijk buiten gewerkt en overgestapt naar bolero. wat zijn de beperkingen: bij opnemen van cash heb je van beiden een bevestiging nodig wat logisch is en ook de reden waarom we voor deze oplossing hebben gekozen en bij aanpassingen van sommige instellingen (vb uitbetaling in oorspronkelijke munt <-> uitbetaling in euro) is een mailtje nodig ipv dit te doen via "settings".
werkt voor de rest prima. wel wat rompslomp bij opstart omdat je van beiden alle gegevens nodig hebt. Bij overlijden wordt de rekening behandeld als een gemeenschappelijke rekening volgens mij maar dit kun je best eens navragen.
werkt voor de rest prima. wel wat rompslomp bij opstart omdat je van beiden alle gegevens nodig hebt. Bij overlijden wordt de rekening behandeld als een gemeenschappelijke rekening volgens mij maar dit kun je best eens navragen.