Pimco gis income fund e usd
TIP
Pimco gis income fund e usd
Hallo
Ik heb IE00B7KFL990 al even in bezit (jan. 23). Rendement staat nu op 9.17%. Het is nu al 1,5j. aan het stijgen...Tijd om te verkopen of zullen toekomstige rentedalingen rendement nog verhogen? In aandelenmarkten ben ik beter thuis dan in obligatiemarkten...
Ik kan het geld zeker nog ruime tijd missen.
Alvast bedankt voor de tips
Mvg.
Ik heb IE00B7KFL990 al even in bezit (jan. 23). Rendement staat nu op 9.17%. Het is nu al 1,5j. aan het stijgen...Tijd om te verkopen of zullen toekomstige rentedalingen rendement nog verhogen? In aandelenmarkten ben ik beter thuis dan in obligatiemarkten...
Mvg.
Re: Pimco gis income fund e usd
Een winst van 9,17% op anderhalf jaar is nu niet zo veel dat het tijd wordt dat je winst neemt. Tenzij je van het fonds af wil. Wat zou je met het geld doen? Heb je een betere belegging gevonden?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedankt voor de antwoorden.
Laatst gewijzigd door Ferb op 23 juni 2024, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Houden, dit is een goed beheerd fonds dat consistent beter doet dan zijn U.S. Aggregate Index. Doel van het fonds is in een aantrekkelijk inkomen te voorzien, op hun site staat een rendementsvoorbeeld waarbij sinds 2014 jaarlijks 5% als inkomen wordt afgehaald, tot nu toe met het behoud van het geïnvesteerde kapitaal, grootste minwaarde was -13% in 2022.Ferb schreef: ↑22 juni 2024, 17:12 Hallo
Mvg.