Wat zou u doen met 300.000 euro reserve?
TIP
Wat zou u doen met 300.000 euro reserve?
Ik beschik over een reservekapitaal van 300.000 sinds de verkoop van mijn vastgoed.
Ik zou mijn geld willen investeren in fondsen ipv vastgoed en vastgoed huren ipv kopen.
Ik ben ook klant van Keytrade bank maar ik zie dat er toch wel extra kosten aan verbonden zijn.
Ik zat persoonlijk te denken om de 300.000 euro volledig te gaan investeren in de S&P 500 (CSPX).
Ik zoek eenvoudigheid maar ben ook bereid om wat extra onderhoudswerk te willen verrichten voor extra rendement.
Mijn plan is om het geld minimum 20/30 jaar te laten rijpen. Wat zouden jullie doen met 300.000 euro reservekapitaal?
Ik zou mijn geld willen investeren in fondsen ipv vastgoed en vastgoed huren ipv kopen.
Ik ben ook klant van Keytrade bank maar ik zie dat er toch wel extra kosten aan verbonden zijn.
Ik zat persoonlijk te denken om de 300.000 euro volledig te gaan investeren in de S&P 500 (CSPX).
Ik zoek eenvoudigheid maar ben ook bereid om wat extra onderhoudswerk te willen verrichten voor extra rendement.
Mijn plan is om het geld minimum 20/30 jaar te laten rijpen. Wat zouden jullie doen met 300.000 euro reservekapitaal?
Laatst gewijzigd door Quantum op 27 juni 2024, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Wat zou u doen met 300.000 euro?
Voordat u zinnige antwoorden kunt krijgen is er waarschijnlijk nog veel meer info nodig. Zoals b.v. leeftijd, inkomen, gezinssamenstelling, toekomstverwachtingen etc. etc.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Wat zou u doen met 300.000 euro?
In de huidige Westerse wereld lijkt het niet verstandig zulk een kapitaal 20 à 30 jaar vast/weg te zetten. Tina won't live forever. 

Re: Wat zou u doen met 300.000 euro reserve?
Laten we zeggen dat ik nog een overige 300.000 euro overschot heb welke ik voor persoonlijk gebruik kan gebruiken. Dus in totaal 600.000.
Dat hangt af van veel punten waarvan ik er boven al enige noemde.
We weten te weinig van hem om daar een zinnig antwoord op te geven.
Ik zou op deze moment voldoende cash aan de kant houden, die stijgingen blijven niet duren.
Ik heb een tak 21 die vrijkomt een 56000 euro, ik ben 51; in wat zouden jullie beleggen. Kan het geld missen.
Zo zie je maar weer eens..;
Heb je géén geld zit je met een probleem..
Heb je véél geld zit je ook met een probleem..
Ha Ha Ha
Heb je géén geld zit je met een probleem..
Heb je véél geld zit je ook met een probleem..
Ha Ha Ha
-
- Full Member
- Contacteer:
ja wat doe je tegenwoordig nog met 300.000, niet veel. Tis een probleem, zo weinig geld hebben. Ik zou eerst nog wat bijsparen.
Na Tina,Tara en Trina kwam er toch Barbie?
Na Tina,Tara en Trina kwam er toch Barbie?
CSPX en CNDX, en niet teveel naar kijken.
Leeftijd 33
Inkomen 3000 netto
Gezinssamenstelling single
Inkomen 3000 netto
Gezinssamenstelling single
-
- Full Member
- Contacteer: