Santander Consumer bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Santander Consumer bank
Deze ochtend nog vóór 6 uur (op een zaterdag!) kreeg ik volgende SMS van Santander:
"Hallo, U heeft zojuist een bericht ontvangen in uw beveiligde mailbox. Log in op uw beveiligde rubriek Mijn spaarrekeningen om het te bekijken. Uw Santander Consumer Bank team."
Toen ik daarnet (na het ontbijt) wou inloggen, lukte dit dus niet. (Op vaste computer)
Zijn er hier nog andere spaargidsleden in dit geval?
Moet ik mij ongerust maken?
"Hallo, U heeft zojuist een bericht ontvangen in uw beveiligde mailbox. Log in op uw beveiligde rubriek Mijn spaarrekeningen om het te bekijken. Uw Santander Consumer Bank team."
Toen ik daarnet (na het ontbijt) wou inloggen, lukte dit dus niet. (Op vaste computer)
Zijn er hier nog andere spaargidsleden in dit geval?
Moet ik mij ongerust maken?
...
Laatst gewijzigd door Nefertari op 29 juni 2024, 10:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Net hetzelfde hier. Ook SMS ontvangen om 04:48... op PC geprobeerd en het lukt ook niet met de Android app. -- > internal server error.
Zal wel in orde komen.
Zal wel in orde komen.
Laatst gewijzigd door Senseo op 29 juni 2024, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn man probeerde intussen ook in te loggen op zijn Santander spaarrekening en kreeg het volgende te zien:
"Foute applicatie. Doorlopend onderhoud"
Raar want ik kreeg alleen de melding "Foute inloggegevens". Ik vraag mij dan wél af waarom ik deze morgen die SMS kreeg.
"Foute applicatie. Doorlopend onderhoud"
Raar want ik kreeg alleen de melding "Foute inloggegevens". Ik vraag mij dan wél af waarom ik deze morgen die SMS kreeg.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb ook de SMS gekregen.
En ook hier lukt inloggen niet. Niet op de PC, en niet met de app.
En ook hier lukt inloggen niet. Niet op de PC, en niet met de app.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
/
Laatst gewijzigd door pmu op 29 juni 2024, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kan wel inloggen, bericht is de getrouwheidspremie met valutadatum 01/07
Ik krijg diverse technische storingen en nu "service unavailable".
Inloggen lukt niet.
Vandaag geen geld afhalen dus..
Inloggen lukt niet.
Vandaag geen geld afhalen dus..
Hier is het terug ok.
Ik krijg nu "teveel opeenvolgende mislukte pogingen"
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik krijg nu "teveel ongeduldigen om te zien of de intrest er al op staat"
Dat sms'je heb ik ook gekregen maar ik heb geen inbox voor berichten in de app en bij spaarrekeningen (zoals in de sms stond) heb ik ook geen bericht.
Deze namiddag ging het inloggen (website PC) zonder problemen en het is meegenomen dat de getrouwheidspremie al op de spaarrekening staat (met valutadatum 01/07/24).
Maar het enige bericht dat ik vond ik mijn beveiligde Santander mailbox is:
"U kunt uw driemaandelijkse rekeningoverzichten downloaden vanaf uw beginscherm"
Iets waarvoor ze me écht niet hoefden wakker te maken met een SMS op een zaterdagmorgen om 05u56.
Maar het enige bericht dat ik vond ik mijn beveiligde Santander mailbox is:
"U kunt uw driemaandelijkse rekeningoverzichten downloaden vanaf uw beginscherm"
Iets waarvoor ze me écht niet hoefden wakker te maken met een SMS op een zaterdagmorgen om 05u56.
Wees blij... bij mij was het 04:48 toen alle toeters en bellen afgingen :-)
Wie haalt het nu in z'n hoofd om 's nachts SMS te versturen die geen enkele urgentie heeft. Kan toch gewoon tijdens de dag me dunkt.