Nieuw merk : Heytelecom
Re: Nieuw merk : Heytelecom
Dat zijn hun gewone tarieven he Platin.
12 of 14 euro per MB... dat noem ik "zo gek als maar zijn kan".
Ik had de indruk dat we het daar toch over hadden. Goedkoop mobiel internet buiten Europa.
Ik begrijp niet goed waarom iemand die mvno naar voor schuift.
12 of 14 euro per MB... dat noem ik "zo gek als maar zijn kan".
Ik had de indruk dat we het daar toch over hadden. Goedkoop mobiel internet buiten Europa.
Ik begrijp niet goed waarom iemand die mvno naar voor schuift.
Iemand een idee voor de ideale abonnement om internationaal te bellen ? Dus van België naar Europa uitsluitend. 2u per maand is voldoende.
Ik houd mij ook daarvoor aanbevolen. Tot op heden heb ik daarom nog mijn Telenet Freephone Europe 24/7 vaste lijn voor aangehouden.
Ik dacht zelf aan een buitenlands abonnement, maar die hebben zo'n gefoefel dus door.
Ik dacht zelf aan een buitenlands abonnement, maar die hebben zo'n gefoefel dus door.
Lycamobile misschien? Bijvoorbeeld €14,99 per maand voor 15GB, onbeperkt nationaal bellen en SMS'en, en 10 uur bellen naar bepaalde andere landen.
https://paymonthly.lycamobile.be/nl/pro ... US-1M-15GB
https://paymonthly.lycamobile.be/nl/pro ... US-1M-15GB
Tarieven voor bellen naar het (nabije) buitenland zijn bijna overal identiek (europees maximum van 23 cent/minuut).
Da's dus toch prijzig.
De grote "klasieke" operatoren bieden wel een optie/bundel aan: https://callmepower.be/nl/telecom/gids/ ... zij-opties
Voor € 10/maand opleg kan je wel paar uur/maand bellen.
UNDO heeft geen optie, maar rekent 10 cent/minuut, dan kan je toch ook al 1u40 bellen voor € 10, en betaal je geen ongebruikte minuten.
Da's dus toch prijzig.
De grote "klasieke" operatoren bieden wel een optie/bundel aan: https://callmepower.be/nl/telecom/gids/ ... zij-opties
Voor € 10/maand opleg kan je wel paar uur/maand bellen.
UNDO heeft geen optie, maar rekent 10 cent/minuut, dan kan je toch ook al 1u40 bellen voor € 10, en betaal je geen ongebruikte minuten.
Internationaal bellen met Skype ? Als ik buiten Europa ben doe ik dat wel eens. Een kaartje met veel data van een plaatselijke operator en mijn gesprekken naar BE nummers (vast / onbeperkt) in een pakketje van een euro of 2 a 3 per maand.
Kwaliteit is ok. Als het al eens slecht is haak ik in en bel ik terug. Het kost toch niets extra meer.
Kan thuis ook op de PC met een koptelefoontje + micro... Of gewoon met de app op een smartphone natuurlijk.
https://www.skype.com/nl/international-calls/
Hou rekening ermee dat er paketten zijn per land, in Europa, in de Wereld... en dan nog het onderscheid vast / mobiel.
Ik bel met Teams. Zakelijk Teams, maar via BYOD werkt dat ook op mijn privémobiel. Inderdaad, indien het slecht is gewoon opnieuw beginnen. Maar dat gebeurt naar mijn smaak toch echt veel te vaak !
Tot op heden onderhoud ik mijn internationale contacten als ik in De Panne ben.
Tot op heden onderhoud ik mijn internationale contacten als ik in De Panne ben.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hey Telecom abo aangevraagd. 19/6 start periode tot 22/6. Factuur online 1/7 voor een volle maand.
Je moet maar durven, nu in de wachtrij.
Je moet maar durven, nu in de wachtrij.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Heb je ook de details van je factuur bekeken? Ik zag vorige maand hetzelfde: 22/5 start periode tot 27/5. Bij details stond dan weer duidelijk 22/5 tot 27/6. Dat staat meteen anders. Voor deze maand moet ik het nog afwachten.
Operatoren factureren altijd het abonnement op voorhand.
In jouw geval tot 1 augustus of misschien tot 20 juli.
Het extra verbruik wordt na de lopende periode aangerekend omdat het dan pas gekend is.
Als ze op de eerste faktuur een maand aanrekenen en geen 4 dagen is dat daardoor volledig normaal.
Een "bill cycle" loopt niet altijd tot of vanaf de eerste van de maand. Dat verschilt per operator.
Het extra verbruik wordt na de lopende periode aangerekend omdat het dan pas gekend is.
Als ze op de eerste faktuur een maand aanrekenen en geen 4 dagen is dat daardoor volledig normaal.
Een "bill cycle" loopt niet altijd tot of vanaf de eerste van de maand. Dat verschilt per operator.
-
- Hero Member
- Contacteer:
--haelewyn schreef: ↑1 juli 2024, 13:32 Operatoren factureren altijd het abonnement op voorhand.
Periode van deze factuur:
19 juni 2024 - 21 juni 2024
Factuurdatum:
1 juli 2024
--
Abonnement altijd 1 maand op voorhand te betalen.... niet achteraf.
Verbruik (extra) is te betalen over de maand die in het verleden ligt.
Dus.... denk er zelf eens over na en dan snap je wel wat ik wil vertellen.
Lees nog eens elke lijn van de faktuur.
Dit is één van de meest gestelde vragen aan een helpdesk. Je bent ook niet de eerste die verontwaardigd is.
Verbruik (extra) is te betalen over de maand die in het verleden ligt.
Dus.... denk er zelf eens over na en dan snap je wel wat ik wil vertellen.
Lees nog eens elke lijn van de faktuur.
Dit is één van de meest gestelde vragen aan een helpdesk. Je bent ook niet de eerste die verontwaardigd is.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik snap best wat je strekking is en ik geloof best dat je gelijk hebt en waarschijnlijk heb je ook gelijk dat het de meest voorkomende vraag is maar waarom zetten ze dan bovenstaande op de factuur? Dat is dan gewoon je klantendienst bezig houden
Normaaaaallll.... (!!) staan er ergens andere lijnen in de trend van :
- abonnement 19 tot 21 juni 2024 (pro rata berekend voor 2 dagen)
- verbruik buiten abonnement van 19 tot 21 juni 2024
- abonnement van 22 juni tot 21 juli 2024
Als je alle gegevens gehaald hebt van de website, download dan eens de faktuur zelf om deze info precies terug te vinden (als die al beschikbaar is).
Als het er niet opstaat kan er met de afdruk van de details iets mis gegaan zijn. Mag normaal niet maar ... gebeurt wel eens.
Klantendienst bezig houden : bij een ander merk weet ik wel dat ze al van op voorhand uitlegden op papier hoe het in zijn werk zou gaan. Dat helpt wel wat..
- abonnement 19 tot 21 juni 2024 (pro rata berekend voor 2 dagen)
- verbruik buiten abonnement van 19 tot 21 juni 2024
- abonnement van 22 juni tot 21 juli 2024
Als je alle gegevens gehaald hebt van de website, download dan eens de faktuur zelf om deze info precies terug te vinden (als die al beschikbaar is).
Als het er niet opstaat kan er met de afdruk van de details iets mis gegaan zijn. Mag normaal niet maar ... gebeurt wel eens.
Klantendienst bezig houden : bij een ander merk weet ik wel dat ze al van op voorhand uitlegden op papier hoe het in zijn werk zou gaan. Dat helpt wel wat..
Henkie, ik ging er ook in met gestrekt been bij de eerste maand, maar de chat operator gaf mij met detail en al ook het antwoord dat Haelewyn je geeft. Sterker nog : de eerste 4 'aanloopdagen' zijn 'van het huis'.
Ik moet bekennen, dat dat eigenlijk ook zo op de factuur staat !
1e pagina: "Periode van deze factuur: 05 jan 2024 - 07 jan 2024"
2e pagina "Abonnement plus opties 08/01-07/02 €10"
Oeps. Mijn vaut dus.
Of het altijd goed gaat zal ik wellicht spoedig zien. Ik heb immers €10 vooruit betaald, maar ik ben overgeschakeld naar een abonnement van €9.
Ik moet bekennen, dat dat eigenlijk ook zo op de factuur staat !
1e pagina: "Periode van deze factuur: 05 jan 2024 - 07 jan 2024"
2e pagina "Abonnement plus opties 08/01-07/02 €10"
Oeps. Mijn vaut dus.
Of het altijd goed gaat zal ik wellicht spoedig zien. Ik heb immers €10 vooruit betaald, maar ik ben overgeschakeld naar een abonnement van €9.