Ervaringen met Saxo Bank
TIP
Re: Ervaringen met Saxo Bank
Aan de anonieme weldoener die mijn link gebruikt heeft: hartelijk bedankt!
Ze kunnen niet meer volgen met inschrijven van nieuwe klanten.
Momenteel wachttijden van 2 tot 3 weken.
Momenteel wachttijden van 2 tot 3 weken.
Hier mijn persoonlijke link om een rekening te openen om 100 euro gratis transactiegoed te krijgen.
Zal het ook eens proberen want heb nog niets verdiend.
--KNIP: referral links zijn verboden--
Zal het ook eens proberen want heb nog niets verdiend.
Hier mijn persoonlijke link om een rekening te openen om 100 euro gratis transactiegoed te krijgen.
Portefeuille:
EBR: AED - ABI - GBLB - BEKB - TINC - EVS - DIE
AMS: NN - UNA
NYSE: ASG - JNJ - USB - CNI- BABA - O - V - GDV-H
EPA: SAN - TTE
LON: BNKR - CTY - CSN - TRY
BME: IBE
NASDAQ: TROW
TSE: BIPC
STO: CAST - XACTHDIV
XOSL:EQNR
EBR: AED - ABI - GBLB - BEKB - TINC - EVS - DIE
AMS: NN - UNA
NYSE: ASG - JNJ - USB - CNI- BABA - O - V - GDV-H
EPA: SAN - TTE
LON: BNKR - CTY - CSN - TRY
BME: IBE
NASDAQ: TROW
TSE: BIPC
STO: CAST - XACTHDIV
XOSL:EQNR
Voor wie nog een persoonlijke link zoekt voor het openen van een rekening bij Saxo en daarbij 100 euro transactiegoed wil krijgen volgens de Saxo-actievoorwaarden:
Zijn die links nog geldig of is dat eenmalig gebruik?
Overweeg te handelen via Saxo. Toch groot verschil voor aandelen ten opzichte van Keytrade. De hele bundel met kosten doorgenomen maar wat verstaan ze onder "koersabonnement"?
Bv: De koersen op sommige beurzen zijn vertraagd met 15 minuten. Met een betalend abo heb je ze ook lopend.
Dat ze doen wat ze willen bij Bolero. Zolang ze niet in de buurt komen van Saxo, verhuist mijn geld stelselmatig naar daar.
Heb ook nog een link om een vriend aan te brengen ( elk 100 euro )
-
- Newbie
- Contacteer:
Saxo Bank staat te koop. Eerder werd ook al gemeld dat ze van hun Nederlandse banklicentie vanaf willen.
https://www.spaargids.be/sparen/saxo-ba ... -koop.html
Nu wordt duidelijk waarom ze recent zo actief nieuwe klanten werven. Door zeer lage prijssetting en belonen van cliënten die nieuwe clienten aanbrengen. De waarde van Saxo zit in hun hoeveelheid klanten.
Niets belet de overnemer dan om de tarieven terug te verhogen of bijv "bewaarloon" van effecten aan te rekenen of bijv extra vergoedingen voor andere diensten.
https://www.spaargids.be/sparen/saxo-ba ... -koop.html
Nu wordt duidelijk waarom ze recent zo actief nieuwe klanten werven. Door zeer lage prijssetting en belonen van cliënten die nieuwe clienten aanbrengen. De waarde van Saxo zit in hun hoeveelheid klanten.
Niets belet de overnemer dan om de tarieven terug te verhogen of bijv "bewaarloon" van effecten aan te rekenen of bijv extra vergoedingen voor andere diensten.
Ik wil klant worden bij Saxo en een gemeenschappelijke rekening openen samen met mijn vrouw.
De links voor het aanbrengen van een nieuwe klant werken echter niet bij het openen van een gemeenschappelijke rekening. Volgens de klantendienst is het voldoende om de client id van de aanbrenger door te geven bij het doorsturen van de documenten om in aanmerking te komen voor het transactietegoed.
Iemand die mij via pb zijn client id wil doorgegeven?
Met vriendelijke groeten,
Jens
De links voor het aanbrengen van een nieuwe klant werken echter niet bij het openen van een gemeenschappelijke rekening. Volgens de klantendienst is het voldoende om de client id van de aanbrenger door te geven bij het doorsturen van de documenten om in aanmerking te komen voor het transactietegoed.
Iemand die mij via pb zijn client id wil doorgegeven?
Met vriendelijke groeten,
Jens