Quest for Growth
TIP
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Quest for Growth
Inderdaad, die is er niet. Als je ze niet hebt, wegblijven tenzij je graag gokt of je spaargeld beu bent.
Voor mij maakt het niet uit, zit “achter de komma” in mijn portefeuille. Ik zie het als een curiosum. En die BBQ in augustus is de moeite waard, schitterende locatie in Leuven
Misschien heb ik er net iets minder mijn broek aan gescheurd dan aan die andere privak, het ter ziele gegane KBC Biotech.
Lessen uit getrokken, dat dan weer wel dus voor mij was dat het leergeld waard.
Voor mij maakt het niet uit, zit “achter de komma” in mijn portefeuille. Ik zie het als een curiosum. En die BBQ in augustus is de moeite waard, schitterende locatie in Leuven

Misschien heb ik er net iets minder mijn broek aan gescheurd dan aan die andere privak, het ter ziele gegane KBC Biotech.
Lessen uit getrokken, dat dan weer wel dus voor mij was dat het leergeld waard.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik krijg daar keurig een uitnodiging voor per mail…
Ik veronderstel na een bewijsje van je aandeelhouderschap en niet enkel door inschrijving op nieuwsbrief :-)
Geen flauw idee, is al jaren zo.
Ik ging begin de 2000s al naar de Quest Investors Club, was zeer leerrijk voor mij.
Binnen 2 weken is het de AV (24/03), spijtig genoeg de tijd niet & ik zou eigenlijk heel graag eens naar de AV van Brederode gaan in Luxemburg
Was als ze nog in Waterloo gevestigd waren ook altijd de moeite waard, babbeltje doen met de Belgische Warren Buffett.
Ik ging begin de 2000s al naar de Quest Investors Club, was zeer leerrijk voor mij.
Binnen 2 weken is het de AV (24/03), spijtig genoeg de tijd niet & ik zou eigenlijk heel graag eens naar de AV van Brederode gaan in Luxemburg

Loont het de moeite om naar een AV te gaan als kleine belegger? Ik vrees dat het misschien de laatste keer is dat je de Belgische warren Buffet zal zien. Hij treedt af. maar misschien komt als als erevoorzitter nog wel iedere keer mee :-)VTEC schreef: ↑14 maart 2024, 13:35 Geen flauw idee, is al jaren zo.
Binnen 2 weken is het de AV (24/03), spijtig genoeg de tijd niet & ik zou eigenlijk heel graag eens naar de AV van Brederode gaan in LuxemburgWas als ze nog in Waterloo gevestigd waren ook altijd de moeite waard, babbeltje doen met de Belgische Warren Buffett.
Of het de moeite loont, moet elk voor zich uitmaken.
Ik vind het fijn om eens naderbij kennis te kunnen maken met de mensen die een deel van mijn spaarcenten gedurende decennia (zullen) beheren.
De "grandeur" van weleer met Champagne, walking dinners etc op de AV zijn vervlogen tijden
Ik vind het fijn om eens naderbij kennis te kunnen maken met de mensen die een deel van mijn spaarcenten gedurende decennia (zullen) beheren.
De "grandeur" van weleer met Champagne, walking dinners etc op de AV zijn vervlogen tijden

De meeste aanwezigen op dergelijke evenementen zijn niet geïnteresseerd in Warren Buffett maar in het buffetVTEC schreef: ↑15 maart 2024, 15:10 Of het de moeite loont, moet elk voor zich uitmaken.
De "grandeur" van weleer met Champagne, walking dinners etc op de AV zijn vervlogen tijden![]()

Zaterdag 31/08 is de jaarlijkse Quest BBQ 11-15h in Leuven.
Gastspreker, Serge van Herck, CEO EVS.
Niet zeker of ik zelf kan gaan, maar wel een aanrader als aandeelhouder.
Gastspreker, Serge van Herck, CEO EVS.
Niet zeker of ik zelf kan gaan, maar wel een aanrader als aandeelhouder.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Na een goed telefonisch contact gehad te hebben met Van Eerdewegh 2 maand geleden verbaast het me dat de maandelijkse nieuwsbrief en eventuele uitnodigingen nog altijd niet iedereen bereiken...
Laatst gewijzigd door Tommy052 op 8 juli 2024, 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
De uitnodiging kwam van Franja Sienaert, die ook de maandelijkse inventariswaarde mailt.
Met de auto gaan is geen optie, zeker ?
'k Heb de uitnodiging ook gekregen, maar vroeg me af of het daar in hun site doorgaat of elders.
Heb nog niet de tijd gehad om ze te contacteren...