Holdings
TIP
Re: Holdings
Heb een paar dagen geleden gelezen dat ze een nieuwe soort batterij ontwikkeld hebben die goedkoper is op basis van lithium en ijzerfosfaat.
De momenteel grote kortingen zijn vooral te wijten aan het feit dat beleggers voorkeur geven aan ETF's
En, de marges op een Dacia zijn paradoxaal genoeg erg groot.
Enfin, in mijn ogen zijn Renault noch Stellantis holdings. Het is niet omdat er meerdere merknamen onder 1 dak zitten dat men van een holding mag spreken.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Laat de beleggers maar ETF's kopen. Vroeg of laat draait het plaatje in de USA en zullen beleggers hun kar keren in zaken zoals IWDA en langs dezelfde deur naar buiten willen.
Tramways de Rouen en Tramways du var et du gard verdwijnen van de beurs!
https://www.zonebourse.com/cours/action ... -47350385/
en Tramways de Rouen wordt opgeslokt door Financiere Moncey.
Smakelijk
Smakelijk
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
+1
Dan is bv. Pepsico ook een holding als je hun waaier en merken ziet om nog maar te zwijgen van Nestlé ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Vandaag al een eerste shuffle in USA de magnificent 7 worden verkocht en in de plaats stijgt de Russel 2000 index met meer dan 3%.
De Bollore holdings lijken te ontwaken uit hun wintercoma.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Ze staan nu enkele procenten onder hun ATH ...; winstnemingen zijn er continu, is vandaags niets abnormaal gebeurd, eerder gezond voor de markt.
We zullen hun koersen binnen eenw eek of binnen een maand nog eens bekijken, dan kan je pas iets deftigs zeggen.
Make Spaargids " Great Again ! "
Goh ja, dat is omwille van die inflatiecijfers uit de US die een stuk gunstiger lagen dan verwacht, en dan krijg je inderdaad een (onvoorspelbare) sectorrotatie. Met een brede index hoef je je over dat soort zaken nooit zorgen te maken. De unilevers, de pepsico's en de coca-cola's heb je namelijk even goed in portefeuille. De Nasdaq composite index daalde met minder dan 2%. Voor een index die op 5 jaar meer dan verdubbeld is, is dat niet meer dan hoogstnoodzakelijk. Dat mensen winst nemen op hun nvidia's, wie kan hen dat kwalijk nemen?
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Financiere Moncey in no time van 6600 euro naar 8050 euro per stuk nu. De andere holdings uit de groep Bollore kunnen niet volgen. Versnellingske hoger schakelen mannen!laeka schreef: ↑11 juli 2024, 09:32 Tramways de Rouen en Tramways du var et du gard verdwijnen van de beurs!
Smakelijk
iemand de holding AKER ASA in bezit? Vrijdag kwam AKER BP met cijfers net onder de verwachting maar koers steeg vlot.
is trouwens de grootste post in AKER ASA. AKER SOLUTIONS kwam ook met cijfers (tweede grootste post) en beurskoers reageerde euforisch. Meer dan 15% erbij!
Woensdag komt Aker ASA met cijfers.
is trouwens de grootste post in AKER ASA. AKER SOLUTIONS kwam ook met cijfers (tweede grootste post) en beurskoers reageerde euforisch. Meer dan 15% erbij!
Woensdag komt Aker ASA met cijfers.
Ja, ik ben een ( toevallige) bezitter
( mijn stomste beursverhaal ooit dat erachter zit maar bon, kort gezegd, ik wou Aker BP kopen, maar ik kocht per ongeluk aker asa maar achteraf gezien was ik wel nog blij ermee)
Het valt beetje tegen, ik ben te hoog ingestapt, en de NOK werkt ook al niet mee..
Maar het zal wel goed komen met de tijd, eens dat Aker Horizons wat verbeterd...
( mijn stomste beursverhaal ooit dat erachter zit maar bon, kort gezegd, ik wou Aker BP kopen, maar ik kocht per ongeluk aker asa maar achteraf gezien was ik wel nog blij ermee)
Het valt beetje tegen, ik ben te hoog ingestapt, en de NOK werkt ook al niet mee..
Maar het zal wel goed komen met de tijd, eens dat Aker Horizons wat verbeterd...
Ik ben recent ingestapt toen de olieprijs weer begon te stijgen. Tja diene Aker Horizons heeft klappen gekregen he met zijn zonnepaneelpark in Chili. Hier is het uitkijken naar de cijfers dinsdag. Staan wel heel fors ondergewaardeerd maar... het kan snel gaan zie AKer Solutions. Op 4 jaar tijd beurskoers maal 10.Aerolla schreef: ↑13 juli 2024, 22:10 Ja, ik ben een ( toevallige) bezitter