Peiling: voor wie zou jij stemmen voor president van de VS?
Re: Peiling: voor wie zou jij stemmen voor president van de VS?
Ik zie dat eerder als voorzichtigheid en niet willen speculeren. Maar wel zo overdreven dat ik het zeker anders zou formuleren.
De voorfilm:
https://m.youtube.com/watch?v=5xTcHTXc0zc
Ziede wel! Stevenen ze in de vs af op een volgende burgeroorlog? Het zou me eigenlijk niet verbazen, het is sowieso een religieuze en gewelddadige samen-leving.
https://m.youtube.com/watch?v=5xTcHTXc0zc
Ziede wel! Stevenen ze in de vs af op een volgende burgeroorlog? Het zou me eigenlijk niet verbazen, het is sowieso een religieuze en gewelddadige samen-leving.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Geen woord over de onschuldige toeschouwer die het leven liet. Jammer.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Als je enige kennis van wapens zou hebben. zou je weten dat dit schot 99,99% meer kans zou hebben om hem recht in zijn hoofd te raken dan in zijn oor: in open lucht met een bewegend doel van een redelijk verwijderde afstand; dat kan men in de films maar in het echt, vergeet het !
Dus mensen die op linkse partijen stemmen moeten zwijgen want als er iets gebeurd met een rechtse politicus dan is het bij voorbaat hun schuld?
Hoe denk je dan over linkse politici die slachtoffer geworden zijn van geweld/aanslagen in de loop van de geschiedenis?
Hoe denk je dan over linkse politici die slachtoffer geworden zijn van geweld/aanslagen in de loop van de geschiedenis?
Woz, je eerste zin met "dus" is natuurlijk een voorbarige en onzinnige conclusie die nergens op slaat.
Wat betreft je 2e zin: uiteraard is dat hetzelfde.
Voor mij is het persoonlijk maar wel binnen het kader van dit politieke topic. Voor mij is dat niet hetzelfde als mij persoonlijk aangevallen voelen.
Ook de melding is binnen datzelfde kader. En ook in het kader van Spaargids met de bijhorende voorwaarden waar iedereen die zich hier geregistreerd heeft zich akkoord mee verklaard heeft.
Als er hier iemand is die zich persoonlijk als mens aangevallen voelt door wat/hoe ik schrijf, laat het weten en ik zal er zo goed mogelijk trachten rekening mee te houden.
Ook de melding is binnen datzelfde kader. En ook in het kader van Spaargids met de bijhorende voorwaarden waar iedereen die zich hier geregistreerd heeft zich akkoord mee verklaard heeft.
Als er hier iemand is die zich persoonlijk als mens aangevallen voelt door wat/hoe ik schrijf, laat het weten en ik zal er zo goed mogelijk trachten rekening mee te houden.
Net zoals zovele discussies hier vraag ik mij eerlijk af of iemand dit serieus neemt. Ik lees dit forum enkel en alleen nog als een soort van ontspanning en om eens goed te kunnen glimlachen met de soms heel lange tenen die bepaalde mensen hebben. Het woordje kleuterschool is hier ook al gevallen en misschien moet er eens uitgekeken worden naar versterking want één kleuterjuf voor ZOVELE kleuters ...
Zo mijn mening over heel deze 'situatie' is hiermee ook gekend en kijk ik al uit naar de volgende episode van deze sitcom.
Zo mijn mening over heel deze 'situatie' is hiermee ook gekend en kijk ik al uit naar de volgende episode van deze sitcom.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Voor serieus advies moet je hier niet zijn. Vooral veel gekibbel en kinderachtig gedoe.
Zullen we na deze verstandige woorden dit hoofdstuk maar eens afsluiten?
Nou ja, de beste schippers staan...xvsteep schreef: ↑14 juli 2024, 20:19 Net zoals zovele discussies hier vraag ik mij eerlijk af of iemand dit serieus neemt. Ik lees dit forum enkel en alleen nog als een soort van ontspanning en om eens goed te kunnen glimlachen met de soms heel lange tenen die bepaalde mensen hebben. Het woordje kleuterschool is hier ook al gevallen en misschien moet er eens uitgekeken worden naar versterking want één kleuterjuf voor ZOVELE kleuters ...
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Jullie hoeven niks te verdragen! Discussiëren doe je met argumenten. Als je dat niet (behoorlijk) kunt, moet je niet janken dat je gepest wordt!Abatoetnie schreef: ↑14 juli 2024, 19:09Nergens "persoonlijk" maar wel duidelijk naar een bepaalde "groep" ... als je deel uitmaakt van die "groep" is het wel degelijk persoonlijk.
Alsof er hier iemand op dit forum die het niet voor Trump heeft ook maar ergens heeft gezegd dat hij moest uitgeschakeld worden.
De weinigen die nog een beetje tegen de rechtste stroom op dit forum invaren worden door dit soort uitspraken gebrandmerkt en beschuldigd !
Mocht het omgekeerd gebeurd zijn, nl. een aanslag op Biden, en een "linkse" schreef hier exact dezelfde opmerking over de "rechtsen" dan was dit forum te klein geweest.
Mocht mr.Voorheenenzovoorts geband worden dan is hij vijf minuten later terug met een nieuwe nick dus zo erg zal het ook wel weer niet zijn.
Ook vreemd dat er met het woord "democratie" gegoocheld wordt, goed wetende dat Trump een lak heeft aan democratie, vooral als die democratie toevallig niet aan zijn kant staat.
Vrees niet binnen een paar maanden gaan jullie glorieus kunnen verkondigen dat Trump de verkiezingen democratisch heeft gewonnen
Ook vreemd (of net niet) dat het begrip "Kleuterschool"-mentaliteit altijd wordt aangehaald door de bullies als de gepesten na lang veel te verdragen dan toch eens naar de meester gaan !
En jullie poging tot liquidatie van een tegenstander is laagbijdegronds. Je hebt al een vorig forumlid ook met zulke vuile tactieken verdreven. Grow up en leer discussiëren als normale mensen!
En ik heb de moderator deze keer ook laten weten wat ik er van denk. Jullie vinden het veel te leuk dat alleen jullie altijd bij de meester gaan klagen .
Trouwens, jij mag mensen een schertsfiguur noemen en zeggen dat het tijd is dat ze van het forum worden gewipt? Ik denk dat dat beter een ban rechtvaardigt dan jullie spijkers op laag water!
Heel zeker gaat hij te ver! In wat hij probeert te doen en in zijn eigen persoonlijke aanval!JOKER247 schreef: ↑14 juli 2024, 15:34Ga je nu niet een beetje te ver Abatoetnie?!Abatoetnie schreef: ↑14 juli 2024, 15:19
Omdat het niet persoonlijk op één persoon is gericht mag het dus ?
Zegt inderdaad meer over u dan over Woz !
Ik heb Woz trouwens gesteund in zijn actie, de eerste keer ooit, het is tijd dat schertsfiguren als jij van het forum worden gewipt !
Met de commentaren van bv. Brembos kan je tenminste nog eens lachen, jouw commentaar is puur haatdragend !
Eens zien hoe de moderator hierop reageert, zijn reactie zal tonen hoe het met de moderatie op dit forum is gesteld !!!
Als ze hier nu beginnen te verbannen op eenvoudig verzoek, dan komt het niet goed!voorheenCP1234 schreef: ↑14 juli 2024, 15:56Het bericht was gericht aan al die die vinden dat men in een democratische verkiezing ( of het nu hier is, in Rusland of de US ) ALLE middelen moet gebruiken om een bepaalde kandidaat te stoppen en deze te demoniseren. Want er is een groot verschil tussen hem een oranje clown noemen en te zeggen dat hij een gevaar is dat moet gestopt worden !Spaarplan schreef: ↑14 juli 2024, 15:44
Het was zeker "haatdragend" en het mag duidelijk zijn wie hij hier bedoelde. Ook ik voelde me aangesproken. Toch zou ik oppassen om iemand de mond te snoeren, ook als moderator. Ik pleit voor vrije meningsuiting, ik ga daar misschien te ver in... hoe dan ook, kijk wat we in het verleden al te veel gedaan hebben, de mensen de mond snoeren... Nu zitten we in Vlaanderen opgescheept met een grote crypto-fascistische partij.
Dat men een mening over een Kandidaat heeft, dat is meer dan normaal; ik vind Biden "seniel" maar er is geen haar op mijn hoofd dat vindt dat men hem hiervoor moet uitschakelen hoewel hij hierdoor een mogelijk gevaar kan zijn door op cruciale momenten niet meer te weten wat te doen of zelfs wie hij is ...
En als ik omwille van die post zal worden verbannen, dan zal het zo zijn; het zegt meer over diegene die daar om roepen dan over mij als we spreken over "haatdragend" ...