Peiling: voor wie zou jij stemmen voor president van de VS?
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Peiling: voor wie zou jij stemmen voor president van de VS?
Juist ja, we gaan de aanval inzetten tegen diegenen die "gepest" worden ... dat de moderator mij en alle andere "linksen" dan bant héé - dat zou nog eens de omgekeerde wereld zijn ! -, dan hebben jullie het hele forum voor jullie alleen !!!
Dat zou nog eens de omgekeerde wereld zijn !
Welke hoeveelste nickname van dezelfde ben jij ook alweer ?
+1 Alweer lamentabel niveau van redeneren en argumenteren. Jammer dat dat allemaal mag op een forum! En eigenlijk is het gewoon ook iemand beschuldigingen van iets gezegd te hebben dat ze helemaal niet gezegd hebben!
Ik heb ÉÉN nickname!!!Abatoetnie schreef: ↑14 juli 2024, 22:17Juist ja, we gaan de aanval inzetten tegen diegenen die "gepest" worden ... dat de moderator mij en alle andere "linksen" dan bant héé - dat zou nog eens de omgekeerde wereld zijn ! -, dan hebben jullie het hele forum voor jullie alleen !!!
Dat zou nog eens de omgekeerde wereld zijn !
Welke hoeveelste nickname van dezelfde ben jij ook alweer ?
Ik zet de aanval in op jullie behoefte tot cancelen!
En de rest van je kinderachtige reactie, daar maak ik geen woorden meer aan vuil. De andere kant vraagt nooit om een ban, meldt niet. Het is juist omgekeerd en dat ben ik BEU!
Een melding doen aan de moderator(overeenkomstig de voorwaarden van het forum) over iets dat je niet vindt kunnen is niet hetzelfde als vragen om een ban of cancelen.
Dat heb je er zelf bij bedacht.
Een melding maken is heel letterlijk: iets laten weten, niet meer en niet minder.
Zodanig dat Niemand tegen mij achteraf moet zeggen: waarom heb je daar niets van gezegd?
En daar stopt het voor mij.
Alles wat daarna gebeurd is volledig de verantwoordelijkheid van de moderator van dit forum.
Een melding maken is heel letterlijk: iets laten weten, niet meer en niet minder.
Zodanig dat Niemand tegen mij achteraf moet zeggen: waarom heb je daar niets van gezegd?
Alles wat daarna gebeurd is volledig de verantwoordelijkheid van de moderator van dit forum.
Niet van wakker liggen, meestal gaat het hier zo.Woz schreef: ↑14 juli 2024, 23:23 Een melding doen aan de moderator(overeenkomstig de voorwaarden van het forum) over iets dat je niet vindt kunnen is niet hetzelfde als vragen om een ban of cancelen.
Als er eens in de tegenovergestelde richting wat weerwerk wordt geboden , dan begint men steevast wild te keer te gaan.
Het is een verschijnsel dat je enkel op dit forum hebt. Waarom weet ik ook niet.
Over wie gaat het ?mver schreef: ↑14 juli 2024, 22:05
Jullie hoeven niks te verdragen! Discussiëren doe je met argumenten. Als je dat niet (behoorlijk) kunt, moet je niet janken dat je gepest wordt!
En jullie poging tot liquidatie van een tegenstander is laagbijdegronds. Je hebt al een vorig forumlid ook met zulke vuile tactieken verdreven. Grow up en leer discussiëren als normale mensen!
Ben je niet wat aan het overdrijven ?
Was dat die keer toen 'jullie' iemand anders net wilden verdrijven ?
Leren discussieren ?
Moet het zo <<<<<<<< ? Of zo >>>> ?
Dan sla ik de les met plezier over..voorheenCP1234 schreef: ↑14 juli 2024, 07:08 Linkse extremisten schuwen geweld nu éénmaal niet ...
Maar het is zeker en vast niet alleen de schutter die verantwoordelijk is maar iedereen die deze persoon ( Trump ) demoniseert en er op blijft hameren dat hij een gevaar is dat gestopt moet worden; dat is een vrijgeleide aan gekken geven ... Hier op Spaargids zitten er ook enkele die in hetzelfde bedje ziek zijn ...; Triestig !
Laatst gewijzigd door haelewyn op 15 juli 2024, 00:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat zal wel komen omdat dit een "spaarforum" is.KV schreef: ↑15 juli 2024, 00:03Niet van wakker liggen, meestal gaat het hier zo.Woz schreef: ↑14 juli 2024, 23:23 Een melding doen aan de moderator(overeenkomstig de voorwaarden van het forum) over iets dat je niet vindt kunnen is niet hetzelfde als vragen om een ban of cancelen.
Als er eens in de tegenovergestelde richting wat weerwerk wordt geboden , dan begint men steevast wild te keer te gaan.
Het is een verschijnsel dat je enkel op dit forum hebt. Waarom weet ik ook niet.
Jij doet een melding omdat anders iemand of Iemand jou zou vragen waarom je niets gezegd hebt? Te belachelijk voor woorden .Woz schreef: ↑14 juli 2024, 23:23 Een melding doen aan de moderator(overeenkomstig de voorwaarden van het forum) over iets dat je niet vindt kunnen is niet hetzelfde als vragen om een ban of cancelen.
Alles wat daarna gebeurt (met een t !!) is niet jouw verantwoordelijkheid natuurlijk . En dat er een ban kan van komen, dat heb je er zelf geen moment bij bedacht natuurlijk. Je bent de onschuld zelf en je wou alleen je verdomde plicht doen. Onvoorstelbaar.
Jullie gaan bij al die Calimero-agressie iedere keer mij op jullie weg vinden als ik het op tijd lees. Dat soort passieve agressie heb ik hier over de jaren al veel te veel schade zien berokkenen. En ik kan ook meldingen doen over wat ik niet vind kunnen.
Ik vind dat zij overdrijven. En jij slaat maar over wat je wil.haelewyn schreef: ↑15 juli 2024, 00:29Over wie gaat het ?mver schreef: ↑14 juli 2024, 22:05
Jullie hoeven niks te verdragen! Discussiëren doe je met argumenten. Als je dat niet (behoorlijk) kunt, moet je niet janken dat je gepest wordt!
En jullie poging tot liquidatie van een tegenstander is laagbijdegronds. Je hebt al een vorig forumlid ook met zulke vuile tactieken verdreven. Grow up en leer discussiëren als normale mensen!
Ben je niet wat aan het overdrijven ?
Was dat die keer toen 'jullie' iemand anders net wilden verdrijven ?
Leren discussieren ?
Moet het zo <<<<<<<< ? Of zo >>>> ?
Dan sla ik de les met plezier over..voorheenCP1234 schreef: ↑14 juli 2024, 07:08 Linkse extremisten schuwen geweld nu éénmaal niet ...
Maar het is zeker en vast niet alleen de schutter die verantwoordelijk is maar iedereen die deze persoon ( Trump ) demoniseert en er op blijft hameren dat hij een gevaar is dat gestopt moet worden; dat is een vrijgeleide aan gekken geven ... Hier op Spaargids zitten er ook enkele die in hetzelfde bedje ziek zijn ...; Triestig !
Ik behoor niet tot 1 van de 2 kampen. I call them as I see them.
Ai... net in mijn broek gekakt van de schrik.
Over de actieve agressie (rechts) heb ik je nog niet horen klagen..
Je meldt wat je wil.
Actieve agressie van rechts? Die roepen en tieren hier ook niet. Dat Calimero-gedoe slaat wat mij betreft nergens op.
Deze onderlinge scheldpartij doet me denken aan het debat Biden/Trump
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Uw eerste stuk vind ik te belachelijk om te beantwoorden maar over het tweede wil ik heel duidelijk zijn en lees mijn postings erboven maar over na dat ik tegen het demoniseren van elke kandidaat in een verkiezing waar dan ook ter wereld ben omdat dit een vrijgeleide voor gekken kan zijn, dat ik het met "linkse" kandidaten vaak oneens ben klopt, maar je klopt die met de stembusgang en niet op "hun bakkes!"
En ik ben hier kennelijk nog, dus ofwel heeft de moderator een verlengd weekend ofwel zijn jullie triestige klaagzangen onbeantwoord gebleven ...